Marianne Eriksen

Vårveien 22 3024 Drammen
Marianne Eriksen er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Marianne Eriksen

Verdens beste fastlege.

Jeg har brukt Marianne fra den dagen hun begynte på Drammen Legesenter for bortimot 15 år siden, og jeg er fantastisk fornøyd. Hun har gjort alt for meg. Svarer på forespørsler hurtig, veldig imøtekommende på timer og tar seg god tid til meg, og det har aldri vært noe å utsette fra min side. Blid og imøtekommende på timer. Jeg er ufør grunnet panikkangst og søvnforstyrrelser, og Marianne har hele tiden vært helt suveren både med tanke på de regelmessige timene jeg har hos henne, pluss aldri noe med medisinering med tanke på hva hun har lov til angående regelverk.. 6/6 her.
(Lang ventetid på timer er det alltid hos fastleger)
T.V.G.N.

Lytter og hjelper etter beste evne

Opplever å bli lyttet til, tatt godt i mot og tatt på alvor. Hatt henne i mange år nå og synes henne er kjempe flink.

"Fraværende lege med altfor liten tid"

Skal bytte fastlege så raskt som mulig! Dårlig tid, opplever ikke å bli tatt seriøst. Gir ikke tilbakemeldinger på viktige blodprøvesvar, som ikke er innen referanseområdet. Jeg opplever at det er en generelt nedlatende holdning til pasienter på Drammen legesenter.

Bytter fastlege

Har slitt lenge med å få tilbake førerkort for tunge klasser da jeg mistet det grunnet sykdom i barnsalder som det har blitt revidert nye regler for
Det som jeg reagerer på at jeg har 2 uttaleser fra spesialister innenfor min sykdomkategori privat og offentlig og disse vurderingene ble overkjørt av marianne selv om hun kunne ha sendt mer videre til vegvesnet
Generelt så er det lang ventetid på time hos henne og henviser sjelden videre eller så må man purre
Hvis man bestiller dobbeltime så tar hun tid til deg
Ellers en dyktig lege

Slurvete!! Tar ikke symptomer seriøst. Liten tid.

Skal bytte lege nå! Tar ikke prøvesvar seriøst. Henviser sjelden videre. Har alt for liten tid til meg og forklarer lite.