Drammen Legesenter DA

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ...
Vårveien 22 3024 Drammen

Siste vurderinger av Drammen Legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Dyktig lege som både ser og hører pasienten og videresender dersom behovet er der. Det er ikke så lenge jeg har brukt Sharma og grunnen til at jeg nå har byttet er at jeg sto på venteliste til en annen en og kom inn der lenge før forventet. Men jeg har hvert veldig fornøyd med Sharma den tiden jeg har hvert der.

Byter aldrig denne fastlegen

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Sharma är utan tvil den bästa legen jag hatt. Han tar sig alltid tid, lyssnar och försöker hjälpa dig vidare med det du plågas av.
Har haft han i 11 år, och han är akkurat lika blid å behjälplig idag som då.

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Lite tilstede på legesenteret. Jeg bestiller time til Marianne og får beskjed en dag før timen om at hun ikke er tilstede og at jeg må ha en annen lege som jeg aldri har møtt. Legetimen har jeg ventet på i flere uker så det er ikke greit å bestille en ny time heller.

Høflig og imøtekommende

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Sharma tar alltid i mot sin pasient med et smil ! Hos ham et det nettopp deg , som er hovedpersonen ! Flink til å lytte/observere ! Blir fulgt godt opp! Får gode råd og man blir godt ivaretatt !👨🏽‍⚕️

Profesjonell og god lege

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Jeg er glad for å ha Marianne som fastlege! Hun virker både profesjonell og menneskelig. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun henviser videre ved behov. Jeg er veldig fornøyd med den behandlingen jeg har fått hos henne, både når det gjelder sykdom/skade og av meg som person.
Ofte må man vente lenge over tiden på venteværelset. Jeg velger å se positivt på det. Hun tar seg den tid vi pasienter trenger uten å stresse og kikke på klokka hele tiden. Det kommer også meg til gode når det er min tur.
Det kan ta litt tid å få time hos henne hvis det ikke er noe alvorlig. Hvis det haster, har jeg fått time raskt.