Drammen Legesenter DA

Kontakt

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ...
Vårveien 22 3024 Drammen
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(51)
51 vurderinger
Tilgjengelighet
(41)
41 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(39)
39 vurderinger
Service
(38)
38 vurderinger

Siste vurderinger av Drammen Legesenter DA

Dårlig

Lege: Dinesh Sharma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig skuffet over hvor lite engasjert han er i sine pasienter som har andre plager/helseproblemer i Korona tider. Alle pasienter MÅ tas vare på.
Slik behandling er uakseptabelt, da man setter disse pasienter i en stressende situasjon som er det minst nødvendige akkurat nå

Dårlig oppfølging

Lege: Marianne Eriksen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Viser en nonchalang holdning over for pasienter, Har "hjemmekontor" men svarer ikke på gjentatte henvendelser.Spesielt i disse corona tider hvor mange er redde og usikre burde det være mulig å komme i kontakt med fastlegen,

Ble ikke sett, hørt eller forstått

Lege: Dinesh Sharma Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kommer aldri inn til tiden. I tillegg til det har han et syn på pasient som er ovenfra og ned, og det er ubehagelig å ha timer hos han. Følte ikke at han hørte på det jeg sa, og jeg følte meg overkjørt og snytt. Han var mer opptatt av seg selv og legestatusen sin, enn å ta meg imot som pasient. Har byttet fastlege, og kommer aldri mer tilbake igjen hos drammen legesenter.

Skremmende lite tillitsvekkende

Lege: Jawad Jalal Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hele familien har nå byttet fastlege. Legekontoret sliter med å svare ordentlig på telefon og ringer heller ikke tilbake slik de lover. Det tar både fryktelig lang tid, språkforståelsen er ganske dårlig og vi har opplevd mange feil/misforståelser (med mindre man skulle være heldig og treffe hun ene som jobber der som har faktisk har kontroll på sakene sine, men det tilhører sjeldenhetene).
Når det gjelder dr.Jalal, så er vi meget misfornøyd med måten vi har blitt mottatt på. Det er lang ventetid, rot med journaler, dårlig kommunikasjon, lite tillitsvekkende oppførsel og dårlig oppfølging. Når han i tillegg ikke følger spesialisters anbefalinger, så blir dette ganske håpløst. Terningkast 0.

Dårlig oppfølging

Lege: Marianne Eriksen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Var fornøyd etter de to første møtene. Men etter å bli henvist til sykehus for videre undersøkelser, har det vært en svært dårlig oppfølging av fastlegen. Jeg har vært nødt til å purre, ringe og sendt ekonsentalsjoner. Uten så mye hell! Måtte til og med be sykehuset sende svarene mine på nytt siden de mente de ikke mottok noe.

Nå har jeg byttet fastlege, og det gledes.