Drammen Legesenter DA

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vårveien 22 3024 Drammen

Siste vurderinger av Drammen Legesenter DA

Trygg og dyktig

Lege: Monica Transeth Skrevet

Jeg synes at Monica fremstår som en sympatisk og vennlig person. Faglig sett synes jeg hun virker trygg og nøye. I tillegg opplever jeg henne som fleksibel. Jeg synes at hun gjør en god jobb som min fastlege.

Dyktig lege

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Dyktig lege som både ser og hører pasienten og videresender dersom behovet er der. Det er ikke så lenge jeg har brukt Sharma og grunnen til at jeg nå har byttet er at jeg sto på venteliste til en annen en og kom inn der lenge før forventet. Men jeg har hvert veldig fornøyd med Sharma den tiden jeg har hvert der.

Anbefales

Lege: Karl Sivert Sunde Skrevet

Jeg sto lenge på venteliste for å få Karl Sivert Sunde. Dette er en lege jeg virkelig kan anbefale, utrolig dyktig. Hvis han ikke har løsningen selv så går han ikke rundt grøten men setter deg i kontakt med spesialist med engang. Han er morsom og veldig grundig.

Byter aldrig denne fastlegen

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Sharma är utan tvil den bästa legen jag hatt. Han tar sig alltid tid, lyssnar och försöker hjälpa dig vidare med det du plågas av.
Har haft han i 11 år, och han är akkurat lika blid å behjälplig idag som då.

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Lite tilstede på legesenteret. Jeg bestiller time til Marianne og får beskjed en dag før timen om at hun ikke er tilstede og at jeg må ha en annen lege som jeg aldri har møtt. Legetimen har jeg ventet på i flere uker så det er ikke greit å bestille en ny time heller.