Drammen Legesenter DA

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ...
Vårveien 22 3024 Drammen

• Fastlege

Om vurderingene

Siste vurderinger av behandlere ved Drammen Legesenter DA

Utrolig flink

Lege: Jawad Jalal Skrevet

Jeg har brukt legekontoret i mange år med Dr Sunde.Nå har jeg fått Jawad en utrolig dyktig lege. Han lytter og tar deg på alvor.Dette er en av de beste legene jeg har vært borti.

Hjelpsom, hører hva jeg sier, blid og hyggelig

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Jeg synes Dr. Eriksen er helt topp på alle måter. Det eneste jeg savner, er at det skulle gått an å sende inn korte beskjeder/spørsmål via e-post, SMS osv. Har ikke alltid tid til å ringe å vente og vente

God fysisk, dårlig over nett

Lege: Amir Iqbal Skrevet

Har hatt Amir som fastlege i noen år nå og har hatt både gode og dårlige opplevelser. Han kan være vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til medisinvurdering, og jeg føler at han ikke tar mine smerter på alvor. Han er derimot flink i fysiske møter, men det faller helt sammen ved behov for e-konsultasjoner.

Norges Verste Fastlege?

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Har vært pasient i et par år. Totalt uinteressert i pasient. Utilgjengelig, ikke empatisk og virker ikke tung faglig. Tror og mener. Fikk byttet fastlege i dag. Unner ikke noen å gå til denne legen.

Lege: Jawad Jalal Skrevet

Dr. Jalal er den beste legen jeg har hatt, noen gang. Han tar seg tid, lytter og finner gode løsninger som er tilpasset meg og mine behov. Jeg føler meg sett og forstått, og han forklarer ting på en enkel og forståelig måte. Han framstår som omsorgsfull og ydmyk. Dr. Jalal har vært en god støtte gjennom en lang sykdomsperiode, og etter hvert besøk føler jeg meg ivaretatt, trygg og lettet.