Marianne Eriksen

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Marianne Eriksen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Marianne Eriksen

Lite tilstede på legesenteret. Jeg bestiller time til Marianne og får beskjed en dag før timen om at hun ikke er tilstede og at jeg må ha en annen lege som jeg aldri har møtt. Legetimen har jeg ventet på i flere uker så det er ikke greit å bestille en ny time heller.

Profesjonell og god lege

Jeg er glad for å ha Marianne som fastlege! Hun virker både profesjonell og menneskelig. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun henviser videre ved behov. Jeg er veldig fornøyd med den behandlingen jeg har fått hos henne, både når det gjelder sykdom/skade og av meg som person.
Ofte må man vente lenge over tiden på venteværelset. Jeg velger å se positivt på det. Hun tar seg den tid vi pasienter trenger uten å stresse og kikke på klokka hele tiden. Det kommer også meg til gode når det er min tur.
Det kan ta litt tid å få time hos henne hvis det ikke er noe alvorlig. Hvis det haster, har jeg fått time raskt.

Useriøs, lite kunnskap, usikker.

Tar ikke symptomer på alvor. Virker usikker og ser ikke helheten. Henviser sjelden. Tar ikke kontakt selv om dette er avtalt.
Hun har alt for mange på sin liste.
Har hatt henne som fastlege i 4 år. Nå bytter jeg.

Verdens beste fastlege.

Jeg har brukt Marianne fra den dagen hun begynte på Drammen Legesenter for bortimot 15 år siden, og jeg er fantastisk fornøyd. Hun har gjort alt for meg. Svarer på forespørsler hurtig, veldig imøtekommende på timer og tar seg god tid til meg, og det har aldri vært noe å utsette fra min side. Blid og imøtekommende på timer. Jeg er ufør grunnet panikkangst og søvnforstyrrelser, og Marianne har hele tiden vært helt suveren både med tanke på de regelmessige timene jeg har hos henne, pluss aldri noe med medisinering med tanke på hva hun har lov til angående regelverk.. 6/6 her.
(Lang ventetid på timer er det alltid hos fastleger)
T.V.G.N.

Lytter og hjelper etter beste evne

Opplever å bli lyttet til, tatt godt i mot og tatt på alvor. Hatt henne i mange år nå og synes henne er kjempe flink.