Marianne Eriksen

0 av 2000

Marianne Eriksen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Marianne Eriksen

Lege og medmenneske

Har gått hos henne i ca 7 år, angrer ikke på at jeg byttet selv om jeg bor på andre siden av byen. Lett å prate med, man føler at man blir tatt på alvor uansett hva man er der for. Føler jeg kan stole på henne, var topp å gå hos henne da jeg var gravid. Hun sjekket meg nøye og sørget for at jeg ble lagt inn på sykehuset da jeg hadde svangerskapsforgiftning uten å vite om det. Ellers vet jeg ikke hvordan det hadde gått med barnet. Ulempen er at det er så lang ventetid hos henne, hvis man trenger akuttime har man ikke sjans til å få det hvis man ikke ringer med en gang de åpner om morgenen. Kanskje hun har for mange pasienter, men jeg skjønner godt at hun er populær. Minus for plundrete parkering, som andre har nevnt.

Alltid veldig bli og fornøyd.

Tar deg alltid høytidelig, veldig seriøs. Kommer alltid inn om det er noe akutt.

Meget dyktig

Føler meg alltid godt ivaretatt og får god oppfølging. Det er ca 3 ukers ventetid på vanlig time, men får akuttime samme dag hvis det er noe som haster, må da ringe kl 08.30 om morgenen. Får raskt tilbakemelding på prøvesvar. Hun er tilgjengelig både på telefon, SMS og e-mail. Jeg er veldig fornøyd og anbefaler henne til andre.

Alt for mange pasienter, alt for lite tid

Hun har de fleste pasienter av alle fastleger i Drammen (pluss ikke tilgjenglig på fredager) og det gjenspeiles i lang ventetid (minst en måned vanlig time) og lite tid når man endelig har time hos henne. Føler meg ikke godt ivaretat.

Topp lege!!

En god lege, men alt for lang ventetid :( Hun er hyggelig, oppmerksom og sitter ikke kun å stirrer på pc skjermen, noe mange leger gjør!! Anbefales virkelig :)