Christine Rønneberg Mehren

Autorisasjon (2009)

Christine Rønneberg Mehren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christine Rønneberg Mehren

Head over healed stressed!

Hun løper frem og tilbake, roter med pc, unnskylder seg hele tiden over at hun har så mange pasienter. Det er ikke mitt problem! Hun er jo hyggelig, men jeg trenger ikke en venn når jeg er syk, men proff hjelp. Hun innkaller meg på kontoret/telefon hver gang jeg ber om resepter jeg har hatt i flere år, i stedet for å lese min journal der det står hvilken sykdom jeg har og hvilke medisiner jeg bruker, men det har hun aldri tid til. Hun avslører en usikkerhet der jeg føler meg mistenkeliggjort. Jeg er alltid hyggelig, blid og vennlig, men inni meg krenket og oppgitt over hvordan dette skal fortsette.

Strålende

Jeg er strålende fornøyd. Hun har nettopp startet opp som fastlege ved senteret og jeg har vært hos henne først nå. Innrykk og behandling meget bra.

Et trygg sted å være

Selv om fastlegen min er i permisjon , så har jeg siden siste besøk vært innom legekontoret og bedt om haste time,
hos personalet som jobber der!
Jeg føler at resepsjonen spesielt hovedsjefen som har ansvar for at kunder som er faste pasienter hos dere blir ikke tatt på alvor! Dette er en trist opplevelse for de som virkelig trenger dere. Heie for helsevesen som vi har i Norge💪 Jeg er en av dem og dette har skjedd mer enn en gang !
Obs: flere har opplevd det samme.
Mine fastleger har alltid vært der for meg og tatt meg godt imot .
Det er godt å bli ivarettat fra faktisk personer som virkelig bryr seg og trives i jobben sin.
Jeg som pasient føler meg verdifull og et menneske med rett til å leve sunt og happy😃
Midlertidig vikarer for min fastlege viser empati, er lydig og setter pris for deg som er ærlig ♥️

Beste fastlegen jeg har hatt!

Christine er en forsiktig og rolig lege som alltid tar deg på alvor og nøler ikke med å høre med andre leger og spesialister når hun er usikker. Hun gir seg ikke før hun har funnet et svar på problemet. Har opplevd henne som ekstremt engasjert i deg som pasient og følger godt opp. Hun har til og med ringt meg på kveldstid for å følge opp prøvesvar!

Venter spent på at hun skal komme tilbake fra spesialisering.

Vikar Julie

Var hos Christines vikar Julie i dag. Hun er en grundig, lyttende og sympatisk lege som tar både pasienten og sitt ansvar som lege på alvor. Jeg er veldig fornøyd!