Fagerborglegene DA

Rosenborggata 9 0356 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fagerborglegene DA

Flott Lege

Lege: Margit Haukås Skrevet

Margit er meget hyggelig, hører på hva jeg har å si, hun har endel pasienter og kan ikke regne med at hun husker alt om alle, men hjelper å gi henne en påminnelse av hva vi har snakket om tidligere.

Kan sterkt anbefale Margit, hun er en fantastisk lege!

Vennlig og kunnskapsrik

Lege: Anders Ruud Fartum Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med A. Fartum. Han er vennlig og kunnskapsrik og flink og tar seg alltid tid til å høre på meg. Han er løsningsorientert og har alltid gitt meg god behandling. Han er en god lege som jeg har tillit til.

Stresset og ukonsentrert

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Det første hun sa var "jeg må holde tiden" noe hun gjentok flere ganger. Hun var stresset og snakket om hvor dyktig hun er istedenfor å høre på hva jeg sa. Verdifull tid gikk tapt. Jeg følte meg til bry fordi jeg opptok hennes dyrebare tid. Jeg har vært hos henne flere ganger. Utviklingen over tid har gått fra å være genuint opptatt av det jeg kommer for til å få meg til å føle at det jeg sier er uinteressant. Nå bytter jeg lege.

Veldig bra lege! Dyktig og empatisk!

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Føler meg 100% trygg med Christine som fastlege. Hun tar seg god tid og følger alltid opp. Hun henviser videre hvis det trengs. Støttende og kunnskapsrik.

Uinteressert

Lege: Christine Rønneberg Mehren Skrevet

Virker veldig stresset, sier flere ganger at hun har dårlig tid. Lytter ikke på mine problemer, avbryter hele tiden når jeg prøver å fortelle om mine symptomer. Anbefales ikke.