Christine Rønneberg Mehren

Autorisasjon (2009)

Christine Rønneberg Mehren er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christine Rønneberg Mehren

Empatisk og grundig

Er veldig fornøyd med Christine som fastlege. Hun er hyggelig, empatisk og tar seg tid til å lytte. Fått inntrykk av at hun er kunnskapsrik samtidig som hun bruker ressursene rundt seg for å løse problemer og finne frem til beste behandling. Fremstår grundig. Har flere ganger opplevd en litt stresset stemning på legekontoret og forsinkelser av oppsatt time, men har ikke opplevd at dette har gått utover behandlingen som pasient. Virker som hun er flink til å sjonglere og prioritere tiden.

Dyktig og forståelsesfull lege

Opplever at hun nå har landet litt etter å ha overtatt alle pasientene og ikke er stresset som tidligere.

Hun er ofte forsinket, men det er fordi hun tar seg tid til pasientene sine. En dyktig lege som ser pasientene sine, og som setter krav til andre instanser (sykehus/Nav etc) når hun ser at det trengs. Føler hun tenker på kroppen som en helhet (kosthold, sinn, livet etc), noe jeg ikke føler er så vanlig blant leger. Pasienter som har Christine som fastlege er heldige.

Dyktig og seriøs

Jeg har blitt tatt seriøst og hun har gjort grundige undersøkelser ut fra problemstillingen jeg kom for. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt. Pga. flytting ble det mest praktisk å skifte fastlege.
Jeg anbefaler henne på det varmeste

Stresset

Har alltid dårlig tid og veldig stresset. Viser meg liten tillit og tar ikke mine problemer på alvor. Veldig stor overgang fra den legen hun overtok listen fra.

Erfaren, åpen og tillitsvekkende

Etter 3-4 besøk opplever jeg en lege som dyktig, interessert og trygg.
Hun kan kanskje gi et litt «aktivt»inntrykk fra starten av, men jeg er 100% fornøyd.