Christine Rønneberg Mehren

Legegruppen Manglerud

2009

Legegruppen Manglerud Telefonnummer22 75 77 9022 75 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Plogveien 6 0679 Oslo
Christine Rønneberg Mehren er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Christine Rønneberg Mehren

Veldig fornøyd !

Min supre fastlege gjennom 3 år nå. Veldig grundig. Mer empatisk lege skal du lete lenge etter. Christine tar deg på alvor og bryr seg om deg. Som lege ser hun hele deg. Jeg føler meg alltid velkommen. At hun av og til er forsinket kommer av at hun er nøye med hver pasient, men det er det verdt å vente på.

Den beste legen jeg noensinne har hatt!

Dette er en lege som ser deg som individ og ikke kunn en av mange pasienter. Hun er omtenksom og kjærlig. Hun gir deg den tiden du trenger og gir alltid litt av seg selv. Dette er en lege som strekker seg for å møte dine behov. Dette er ikke bare min vurdering, men hele min familie er så fornøyd med henne som lege. Dersom det blir litt venting et det verdt det. For slik hun bruner god tid på meg kan det tenkes hun gjør med alle andre pasienter. Anbefales virkelig!

Svært hyggelig, travel lege

Christine er den mest empatiske legen jeg har hatt. Hun tar alle små og store plager på alvor (iblant mer enn jeg bryr meg selv), og henviser villig videre dersom hun ikke kan gi et svar. Jeg opplever at hun alltid vil utelukke eventuell sykdom og komme til bunns i tvetydige problemer. Samtidig sier hun tydelig ifra når hun mener det ikke er grunn til å bekymre seg. Hun er blid og kjapp, ofte litt stressa og alltid forsinka, men evner likevel å få meg til å føle meg velkommen på hennes kontor hver gang. En dyktig, travel lege! Lang ventetid (ca. 3 uker) for å få time må medregnes.

Blid men fryktelig stresset og for sen

Har hatt henne som lege ett par år nå. Førsteinntrykket mitt var bra. Følte og føler ennå at hun tar deg på alvor. Sender deg raskt videre til andre undersøkelser. Veldig synd at hun ALLTID er for sen. Minimum 30 minutter. Noenganger 1 time. Stresset og veldig opptatt av at tiden inne på kontoret skal overholdes(!) rart hun er forsinket egentlig. Jeg har ofte vært livredd etter å ha gått derifra. Tror jeg har kreft og det som verre er. På en måte er det jo bra at hun er nøye og det er bedre føre var, men kanskje dempe krisemaksimeringen littebitt. Hun har dessverre Lang ventetid på å få time.3-4 uker. Tror hun har for mange pasienter. Blid og hyggelig ellers:)

Veldig flink lege

Dette er en lege som virkelig tok meg på alvor. Hun lytter, er forståelsesfull, og jeg følte meg virkelig godt ivaretatt. Anbefales virkelig.