Bjarne Bothner Haukeland

Tanum Legekontor

1978

Tanum Legekontor Telefonnummer67 55 48 0067 55 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Bjarne Bothner Haukeland er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bjarne Bothner Haukeland

Meget dyktig

Bjarne har vært legen min i snart 30 år. Han tar seg alltid god tid og tar de prøvene som er nødvendig. Stiller raskt rett diagnose og gir den behandlingen som trengs. Med hans lange erfaring som lege, er han en av de mest kunnskapsrike og dyktigste legene jeg har vært hos.

Han tar seg alltid god tid og forklarer som regel veldig godt.

Får alltid time på dagen ved akkutt sykdom, men kan være litt lang ventetid på andre ting.

En helt strålende lege

Bjarne er en veldig omsorgsfull person og er meget dyktig i sitt fag. Du kan stole på at han tar dine problemer på alvor, og han gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid. Han er flink til å lytte og har alltid gode innspill å komme med.

useriøst

Viser lite forståelse og tok meg ikke seriøst når jeg var på det verste med deprisjon/angst. Virker litt fjern. Har vært fastlegen min i over 10år.

Meget god lege

Har hatt Bjarne som min fastlege i ca 8-9 år. En meget god menneske og faglig dyktig. Han tar seg tid på å lytte og er rask med nødvendig henvisning hvis det trenges. Han er førståelsefull og setter seg in i "din" situasjon.

bare en ting og si, og det er at jeg kommer å savne min fastlege nå som jeg flyttet til en annen by :(

Dyktig lege

Vi har hatt ham som fastlege i over 20 år og er veldig fornøyd. Han er grundig med alvorlige ting, men overdriver ikke, mao. effektiv. Og han tar seg tid, gir god informasjon om forskjellige medisinske områder, sånn at du faktisk lærer litt om det du var inne for. Flink lege!