Bjarne Bothner Haukeland

Tlf: 67 55 48 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bjarne Bothner Haukeland er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Bjarne Bothner Haukeland

En helt strålende lege

Bjarne er en veldig omsorgsfull person og er meget dyktig i sitt fag. Du kan stole på at han tar dine problemer på alvor, og han gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid. Han er flink til å lytte og har alltid gode innspill å komme med.

useriøst

Viser lite forståelse og tok meg ikke seriøst når jeg var på det verste med deprisjon/angst. Virker litt fjern. Har vært fastlegen min i over 10år.

Meget god lege

Har hatt Bjarne som min fastlege i ca 8-9 år. En meget god menneske og faglig dyktig. Han tar seg tid på å lytte og er rask med nødvendig henvisning hvis det trenges. Han er førståelsefull og setter seg in i "din" situasjon.

bare en ting og si, og det er at jeg kommer å savne min fastlege nå som jeg flyttet til en annen by :(

Dyktig lege

Vi har hatt ham som fastlege i over 20 år og er veldig fornøyd. Han er grundig med alvorlige ting, men overdriver ikke, mao. effektiv. Og han tar seg tid, gir god informasjon om forskjellige medisinske områder, sånn at du faktisk lærer litt om det du var inne for. Flink lege!

Meget fornøyd

Har hatt Haukeland som lege for voksne og barn i over 20 år. Bare godt å si om ham. Service/ vennlighet i resepsjonen er noe varierende.

Ungene gleder seg

Bjarne Haukeland er utrolig flink med barn. De gleder seg når de skal til lege. Ellers en flink og effektiv lege som anbefales på det varmeste.

Bra lege, flink med barn

Har vært hos ham både selv og med barn.
Flink, og tar de tester og prøver du ber om/det er behov for. Henviser videre ved behov.

Viser lite forståelse og likegyldighet

Han virker kompetent nok, men viser lite forståelse og omsorg.
Det blir litt samlebåndsfølelse når man er hos ham. Kan godt engasjere seg mer, eller i det minste, vise mer engasjement i pasienten.

Flink

Legen er flink og jeg stoler på at han vet hva han driver med, og gir meg best mulig behandling

Hyggelig men overfladisk

Han virker ikke særlig innteressert i å finne ut hva som feiler deg. Han spør lite og man må be om å få sjekket div.

Overfladisk

Lett å få akutt time. Lettvinn og overfladisk vurdering og konklusjon.

Litt overflatisk, men flink nok

Lett å få akuttime hos, villig til å henvise til spesialist ved behov, men nokså lettvint i sin vurdering