Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av Tanum Legekontor

En god lege å komme til

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Må bare stille meg i rekken av andre gode tilbakemeldinger til Dr. Gjelsvik. Han gjør alt det riktige, det de færreste leger tar seg tid til eller evner å se. Han "ser meg2 og lytter til meg. Tar alltid grep! Føler meg alltid lettere når jeg forlater legekontoret, og godt ivaretatt. Kan anbefales!

Overfladisk undersøkelse

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Jeg fikk time til undersøkelse, men dette var ingen legeundersøkelse verdig. Fikk beskjed å ringe tilbake dagen etter om ingen bedring. Da ventet jeg hele dagen på et oppkal fra en annen lege, men det fikk jeg aldri.

En utrolig menneskelig lege !

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Har en annen fastlege på tanum legekontor . Men fikk en akutt time hos han . Var veldig skeptisk først . Men ble tatt imot på en fantastisk måte . Helt utrolig flink , lytter trøster og fantastisk lege . Anbefaler han på det sterkeste ! Han er så utrolig medmenneske lege som andre leger burde lære av han hvordan han er mot pasienter . Han tok seg tid til og høre og lytte på meg og beroliget meg på en fantastisk måte !
Du er utrolig flott lege Bjørn Espen Gjeldsvik !

Dyktig lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Har hatt Bjarne som fastlege i nesten hele mitt liv. Gir god informasjon og er en av de dyktigste legene jeg har sett.

En meget grundig og dyktig lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle opplever jeg som en meget grundig og dyktig lege som gjør alt som er mulig for å stille en riktig diagnose. Hun er dessuten en meget hyggelig person som virker beroligende på sine pasienter.