Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Tanum Legekontor

Arrogant, kald og lite medfølende

Lege: Brita Kumle Skrevet

Jeg dro innom Kumle med en problematikk jeg hadde slitt med i flere år. Informerte om daglige utfordringer og redusert livskvalitet. Legen virket uinteressert i å høre hva jeg hadde å si. Stirret bare inn i skjermen på PC-en og «jattet» med. Hun sa «sånn er det for oss alle, av og til». Hørte også legesekretærene baksnakke meg fra det svært lytte bakrommet. Jeg bytter ved første anledning!

Competent and efficient while still empathic

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita has helped me with recent investigations and a minor operation. She was efficient in her use of time while still holding space for me to explain my issues and concerns in detail. In fact she actively encouraged me to expand on certain points, which I am not used to. My previous experience of GPs is that the wish for you to compact and shorten your explanations.

I am very pleased and would recommend her to anyone.

Dyktig og grundig !

Lege: Brita Kumle Skrevet

Meget dyktig og grundig dame ! Etter 5 leger over 7 år som ikke tok mine plager på alvor,brukte Brita 10 min på å skjønne hva som var galt. Henvist nevrolog, nå er jeg nakkeoperert og frisk,og kan gå tilbake til jobb istedenfor uføretrygd. Og hun følger opp alt, spør alltid om det er noe mer,om jeg får nok søvn, føler meg i form osv. Føler hun ser HELE pasienten .Passer på at man tar skikkelig sjekk iblant. Effektiv og nøye,tenker kjapt og kan faget sitt ! Jeg er ihvertfall evig takknemlig for denne damen. Dessuten er alle de andre på klinikken hyggelige og profesjonelle. Har bare positive erfaringer etter blodprøvetaking og fjerning av sting x 2, blir møtt av hyggelige ansatte på tlf.

Seriøs og grundig

Lege: Brita Kumle Skrevet

Følte meg ivaretatt, sett og tatt seriøst. Lett å prate med og svært hyggelig. Ikke noe å nedsette. Anbefales!

Oppleves som arrogant og lite empatisk.

Lege: Brita Kumle Skrevet

Ny fastlege som jeg etter to besøk oppfatter som arrogant og lite villig til å følge opp og trygge meg som pasient.
Det er alltid rom for forbedring, særlig som nytilsatt fastlege her på Lillehammer.
Tilbakemeldinger ved prøvetaking, CT, MR osv gis ikke dersom det ikke blir gjort «funn». Veldig rigid holdning synes jeg som pasient.

Opptatt av å taste, -skjønner jo at det er viktig å notere i journalen, men du føler deg derfor lite sett….

Jeg føler meg utrygg, og skifter derfor fastlege ved første anledning dessverre.
Denne legen vil ikke endre rutinene sine for å tilpasse seg hver enkelt pasient. Vi er tydeligvis kun et tall på pasientlisten hennes….