Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen
Tlf: 67 55 48 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Tanum Legekontor

Effektiv, men lyttende når det trengs

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Harriet har vært fastlegen min i sikkert 15 år, og jeg veksler mellom å være ganske så fornøyd og litt misfornøyd. Kommer jeg med noe enkelt, eller hun synes hun har mulighet til det, så er hun supereffektiv og kort. Ja, hun feier meg ut døren nesten før jeg får satt meg (joda, jeg overdriver litt nå). Men trenger jeg det så bruker hun den tiden som trengs og går skikkelig inn i problemstillingen. Hun virker å være dyktig og faglig oppdatert. Jeg bestiller helst time tidlig på dagen, for da virker det som hun er mest opplagt (som meg selv og mange andre). Hun er riktignok lege, men også bare et menneske.

Den beste legen

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Han har såå mye forståelse og vil ditt beste uansett hva! Han får deg til å føle deg trygg og man gruer seh ikke til å komme til legen med han her. Kunne ikke bedt om en bedre😍

Min uerstattelige fastlege

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Harriet er tilstedet under konsultasjonen på alle måter og lytter og spørr og prøver å trekke slutninger eller å finne måter å undersøke problemet nærmere på. Hun henviser gjerne videre hvis hun mener det er nødvendig men er samtidig rolig og støttende og full av humor og varme og godt humør. Jeg føler meg alltid bedre og ikke minst godt ivaretatt etter en samtale med henne!
Selv om hun bare er på kontoret 3 dager i uken så er det alltid mulig å få akutt time de dagene hun er der hvis det er mye om å gjøre.
Min store bekymring er at hun er eldre enn meg og at hun skal gå av med pensjon! Skrekk og gru!!

God og seriøs lege som jeg føler meg trygg på.

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Effektiv, dyktig, lytter og tar deg på alvor. Henviser deg til spesialister når det er behov. anbefaler

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Han inngir tillit, lytter godt og stiller viktige spørsmål. Er effektiv og får mye ut av den korte konsultasjonstiden. Det er et minus at han bare jobber 3 dager pr. uke og at han aldri har timer etter kl. 16. Det kan dessuten ta lang tid før man får time; 2 uker er for lenge for de problemene jeg har.

Veldig fornøyd

Lege: Brita Kumle Skrevet

Jeg opplever henne som dyktig, tar tak i problemstillinger og flink til å følge opp. Selv om hun er tilstede kun 1 dag pr. uke oppleves det som lite problematisk. Er det noe kritisk er det jo andre leger på senteret som tar tak.

En helt strålende lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Bjarne er en veldig omsorgsfull person og er meget dyktig i sitt fag. Du kan stole på at han tar dine problemer på alvor, og han gir aldri uttrykk for at han har dårlig tid. Han er flink til å lytte og har alltid gode innspill å komme med.

useriøst

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Viser lite forståelse og tok meg ikke seriøst når jeg var på det verste med deprisjon/angst. Virker litt fjern. Har vært fastlegen min i over 10år.

beste legen jeg har hatt

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

lett å prate med. hjelpsom. støttende. noen ganger litt rask. og gi mer utfyllende informasjon om tilstand.

Litt for effektiv?!

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Ikke dra til denne damen om du finner store voksende klumper i brystet. For meg er det hvertfall mye som skal til før jeg går til legen, men da jeg endelig kom dit fikk jeg tilbakemeldingen om av "slikt aldri er noe alvorlig i din alder".

Som oftest blid, men etter 2-3 min er timen din over, og alle problemer "løst".

Anbefaler henne ikke til noen under 40-50 år.

Rett på sak

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Rask og effektiv lege, som gjør det hun skal. Hyggelig og imøtekommende.

Lite imøtekommende og lyttende

Lege: Brita Kumle Skrevet

Mine samtlige besøk hos denne legen har vært ubehagelige, da jeg føler at vedkommende overhodet ikke er interessert i å høre hva jeg har å si. Det virker også som hun er skeptisk til alt jeg sier. Samtidig er hun vanskelig/umulig å få kontakt med.

Sikkert en dyktig lege, men anbefaler heller å finne en annen hvis du ønsker å bli lyttet til.

Meget dykig lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Imøtekommende, lyttende, faglig sterk og meget grundig. Flink til å følge opp.

Byttet lege

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

En ikke lyttende lege. Ble aldri tatt alvorlig og noen ganger sa han bare til meg i døren at han d var virus uten å sjekke. Flere ganger opplevde jeg infeksjon, og måtte ha antibiotika uten at han sjekket meg. Har byttet fastlege.

Super lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle er en lege som gjør hjemmeleksene sine. Hun lytter, tar seg god tid og tar problemer på alvor. Man føler seg godt ivaretatt og jeg kan bare anbefale henne.

Meget god lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Har hatt Bjarne som min fastlege i ca 8-9 år. En meget god menneske og faglig dyktig. Han tar seg tid på å lytte og er rask med nødvendig henvisning hvis det trenges. Han er førståelsefull og setter seg in i "din" situasjon.

bare en ting og si, og det er at jeg kommer å savne min fastlege nå som jeg flyttet til en annen by :(

Dyktig lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Vi har hatt ham som fastlege i over 20 år og er veldig fornøyd. Han er grundig med alvorlige ting, men overdriver ikke, mao. effektiv. Og han tar seg tid, gir god informasjon om forskjellige medisinske områder, sånn at du faktisk lærer litt om det du var inne for. Flink lege!

Anbefales ikke

Lege: Brita Kumle Skrevet

De gangene jeg har hatt time hos Brita Kumle har jeg alltid opplevd dårlig kommunikasjon mellom lege og pasient. Hun har en nedlatende holdning, og min erfaring er at hun ikke er spesielt interessert i å høre på pasientens egne erfaringer. Hun er travelt opptatt med å se inn i datamaskinen mens du prater, noe som gjør at en føler seg verken sett eller hørt. Hun kan være rimelig kvass i sine uttalelser, og er rett og slett en arrogant lege jeg ikke vil anbefale videre.

Dyktig, lyttende lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle er en lege som man føler tillit til. Hun tar seg god tid, er flink til å lytte og tar deg som pasient på alvor.
I tilfeller det er nødvendig henviser hun videre til spesialist.
Man føler seg trygg og ivaretatt når man har henne som fastlege. Hun virker meget faglig dyktig, og står på for deg i systemet hvis det er behov.
Hun er også blid og hyggelig, en fastlege jeg med glede anbefaler.

Arrogant og dårlig til å følge opp

Lege: Brita Kumle Skrevet

Arrogant,og lite interessert i å lytte.
Mer opptatt av å fortelle om hvor overarbeidet hun er enn å faktisk gjøre jobben sin for pasienten. Lite imøtekommende om man har mer enn ett problem. Veldig dårlig til å følge opp!