Tanum Legekontor

Telefonnummer67 55 48 0067 55 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av Tanum Legekontor

Dyktig lege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Har hatt Bjarne som fastlege i nesten hele mitt liv. Gir god informasjon og er en av de dyktigste legene jeg har sett.

En meget grundig og dyktig lege

Lege: Brita Kumle Skrevet

Brita Kumle opplever jeg som en meget grundig og dyktig lege som gjør alt som er mulig for å stille en riktig diagnose. Hun er dessuten en meget hyggelig person som virker beroligende på sine pasienter.

Meget dyktig

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Bjarne har vært legen min i snart 30 år. Han tar seg alltid god tid og tar de prøvene som er nødvendig. Stiller raskt rett diagnose og gir den behandlingen som trengs. Med hans lange erfaring som lege, er han en av de mest kunnskapsrike og dyktigste legene jeg har vært hos.

Han tar seg alltid god tid og forklarer som regel veldig godt.

Får alltid time på dagen ved akkutt sykdom, men kan være litt lang ventetid på andre ting.

Medmenneskelig

Lege: Brita Kumle Skrevet

En mer fantastisk fastlege finnes ikke!

Hun er faglig sterk, ivaretagende, tillitsskapende og engasjert.

Hun gir rom for tid til helsefremmende refleksjon og samtale.

Hun stiller virkelig opp for sine pasienter når det trengs!

Profesjonell, dyktig og kunnskapsrik

Lege: Brita Kumle Skrevet

Hele familien bruker Brita; vi har bare gode erfaringer, vi oppfatter henne som en dyktig og samvittighetsfull lege som tar seg tilstrekkelig tid, stiller gode og relevante spørsmål. Hun jobber på Tanum legekontor på fredager, men er det behov for assistanse andre dager så er de andre legene også behjelpelige.