Tanum Legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av Tanum Legekontor

Den beste legen

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Han har såå mye forståelse og vil ditt beste uansett hva! Han får deg til å føle deg trygg og man gruer seh ikke til å komme til legen med han her. Kunne ikke bedt om en bedre😍

Min uerstattelige fastlege

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Harriet er tilstedet under konsultasjonen på alle måter og lytter og spørr og prøver å trekke slutninger eller å finne måter å undersøke problemet nærmere på. Hun henviser gjerne videre hvis hun mener det er nødvendig men er samtidig rolig og støttende og full av humor og varme og godt humør. Jeg føler meg alltid bedre og ikke minst godt ivaretatt etter en samtale med henne!
Selv om hun bare er på kontoret 3 dager i uken så er det alltid mulig å få akutt time de dagene hun er der hvis det er mye om å gjøre.
Min store bekymring er at hun er eldre enn meg og at hun skal gå av med pensjon! Skrekk og gru!!

God og seriøs lege som jeg føler meg trygg på.

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Effektiv, dyktig, lytter og tar deg på alvor. Henviser deg til spesialister når det er behov. anbefaler

Erfaren og kunnskapsrik

Lege: Bjørn Espen Gjelsvik Skrevet

Han inngir tillit, lytter godt og stiller viktige spørsmål. Er effektiv og får mye ut av den korte konsultasjonstiden. Det er et minus at han bare jobber 3 dager pr. uke og at han aldri har timer etter kl. 16. Det kan dessuten ta lang tid før man får time; 2 uker er for lenge for de problemene jeg har.

Veldig fornøyd

Lege: Brita Kumle Skrevet

Jeg opplever henne som dyktig, tar tak i problemstillinger og flink til å følge opp. Selv om hun er tilstede kun 1 dag pr. uke oppleves det som lite problematisk. Er det noe kritisk er det jo andre leger på senteret som tar tak.