Hanne Cecilie Fjell

Tlf: 32 21 38 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hanne Cecilie Fjell er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Hanne Cecilie Fjell

Et medmenneske!

Hun er flink til å se deg som pasient og person. Ikke bare en journal.
Ikke øser hun ut med piller som enkelte andre, men finner heller andre metoder.
Flink og hyggelig!

Empatisk og lyttende

Dr. Fjell er en meget dyktig lege, hun tar seg god tid og er
hyggelig og blid. Tillitvekkende og trygg. Finner løsninger
eller henviser videre. Beste legen jeg har hatt og jeg er 60 år.

Flink lege

Kunnskapsrik lege som alltid tar pasienten på alvor. Undersøker grundig og bruker tid på å finne ut av ting hvis hun er usikker. Flink med barn og man føler seg alltid velkommen

Bra lege

Virker kunnskapsrik, og om hun ikke vet svaret på ståede fot, sørger hun alltid for å finne det ut raskt. Kjenner både meg og min datter igjen, noe som føles betryggende.

Hadde alle leger vært som Hanne Fjell ville vårt helsevesen blitt så uendelig mye bedre! Lyttende og empatisk.

Snart finnes det ikke leger i landet med slike egenskaper. Dessverre.

Lite interessert, stresset

Hyggelig og smilende lege, men mangler tillit hos meg.
Manglende tillit fordi hun opptrer alltid stresset, og virker som hun mangler helhetstenkning og forståelse.

Har hatt plager med nakkesmerter og hodepine i mange år, var hos en kollega av henne fordi hun var borte. Første han gjorde var søke om et opphold på Stavern rygg og nakke klinikk, og etter dette har jeg hatt mye mindre problemer.

Har klinisk depresjon, og jeg har foreslått flere ganger om det kan være noe annet å prøve enn bare tabletter, men får ikke noe respons.

Manglende kunnskap/vilje/ønske/tid? om å tenke/foreslå alternativ/tilleggsbehandling til annet enn medisin bruk både for fysiske og psykiske plager.

Nesten umulig å få kontakt på telefon for å bestille time, laaaaang ventetid på sentralbordet. De som har telefonvakt er stresset og lite vennlig/hyggelige.

Laboratoriet et effektivt.

Passiv og lite faglig dyktig

Ikke noe galt med hennes personlighet, imøtekommende men svært lite dyktig på det faglige. Google.no gir mer kunnskap om mine plager enn hennes kunnskap. Legetimene går ut på at jeg forteller henne hva jeg har prøvd ut og hun har ingen andre forslag til behandling enn det ene hun foreslo første timen som hun gjentar selv om det ikke har hjulpet. Passiv og liten kunnskap.

Dyktig lege

Hanne Cecilie fjell er utrolig dyktig, alltid like blid og imøtekommende. Super flink med barn og følger nøye opp. Vi er super fornøyd og kommer ikke til å bytte.

Fantastisk lege!

Dr. Hanne Fjell er veldig hyggelig, flink til å lytte, og til å sette seg i mitt sted. Hun tar tak i ting med én gang, og tar meg på alvor.

Hun er også flink med barn :)

Fantastisk lege, rett og slett, vi kommer aldri til å bytte!

Hun er en lege man husker med takknemmelighet.

For flere år tilbake var Hanne Fjell turnuslege i Svelvik. Hva hun den gang utrettet for min sønn og vår familie, skal jeg aldri glemme. Hun var aldri rådløs, og hun behandlet oss med respekt og varme. Vi var dypt inne i en dobbeltdoseproblematikk, noe som både før og senere av leger har blitt møtt med nedlatenhet og maktmisbruk. Dog ikke av dr. Tomala, hvor hun jobbet som turnuslege. En dypfølt takk til henne for engasjement og medmenneskelighet, og ikke minst dyktighet og evnen til å finne løsninger!

En herlig lege og et fantastisk menneske

Hun setter seg inn i situasjonen til sine pasienter. Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Det er dessverre ikke så mange kronikere som blir trodd av sine leger. Men denne dama er bare helt FANTASTISK :-)

Full tillit!!

Hva kan skrives som ikke allerede er skrevet her. Må bare slenge meg med på hvert eneste ord som tidligere er blitt sagt her om henne. Jeg skal ALDRI bytte fastlege. Jeg er der forholdsvis ofte, og hun er like fantastisk hver eneste gang. Og tar seg virkelig tid til å finne løsninger og til å høre på hva jeg har å si. Og nøler heller ikke med å henvise videre til videre utredninger.
Akutt timer er alltid tilgjengelig og er det noe det ikke haster med, så er det ikke lang venteliste for å få time.
Denne dama er gull verdt!

fantastisk:-)

enkelt og greit. et fantastisk medmenneske. med evnen til og lytte og sette seg inn i andres situasjon.

En av de beste !

Hanne C. Fjell er konkret og forståelsesfull. Opptaderer seg jevnlig på nye felt som hun er noe ukjent på eller så tar hun kontakt med de som har kompetansen hun evt. mangler. Hun ivaretar sine pasienter og er hun ikke tilstede så sørger hun for gode vikarer!

Hun er dyktig enkelt fortalt og hun har min fulle tillit.

Tusen takk Dr. Fjell :)

Dyktig lege

Hun er dyktig i sitt fagfelt, forståelsesfull, følger med, husker deg, kommer med råd og anbefalinger, henviser deg gjerne videre der det er behov...altså en veldig god lege. Anbefales.

Fantastisk

Har aldri før hatt en så fantastisk dyktig lege. hun tar seg god tid og lytter til deg.

Svært dyktig fastlege

Empatisk, kunnskapsrik, tar deg på alvor og følger bra opp. Dr. Fjell er en fastlege man føler seg trygg og ivaretatt med.

Du er heldig om du får Hanne som fastlege!

Empatisk og proff. Veldig kunnskapsrik. I møtekommende og hyggelig.

Hun er fantastisk!

Hun er en lege som gir deg følelsen av at du er viktig, hun bryr seg og gjør alt for å hjelpe deg. Hun er utrolig dyktig!

Har alltid tid til å lytte, tar seg god tid, forståelsesfull og veldig, veldig hyggelig.