Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av Strømsø Legesenter

Lite empatisk

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Lite empatisk, lytter ikke, får deg til å føle deg som en byrde og at alt er din feil. Må til han flere ganger for at han skal skjønne at noe er alvorlig. Veldig ubehagelig person.

Kunnskapsrik og flink med barn

Lege: Sigurd Petter Andersen Skrevet

Imøtekommende og hyggelig fastlege. Flink med barn, og hjelpsom ved spørsmål. Opplever å bli tatt alvorlig, og har alltid vært fornøyd med oppfølgingen jeg har fått.

Dyktig og flink til å følge opp

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Etter å hatt ham som fastlege i en del år får han mine varmeste anbefalinger. Veldig god på oppfølging og gir gode råd utover det som er vanlig.

Høflig,empatisk,lyttende,samarbeidsvillig

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Superfornøyd med «doktor`n» min! Takknemlig for hjelpen jeg får.
Alltid på tilbudssiden. Følger alltid opp med tilbakemeld om blodprøver,etc.

Direkte og kompetent

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

En time med Dr. Hogsnes starter med at han hilser på deg, du setter deg ned i stolen ved pulten hans og han spør det hva som bringer deg til han idag. Så leser han litt i journalen din for å huske hva som skjedde sist samtidig som han noterer ned tingene du sier. Når du er ferdig med å snakke forklarer han hva han mener du har, hva som kan gjøres med det og om du forstår. Han virker ekstremt faglig dyktig, og om han ikke er sikker på en diagnose sender han deg videre til blodprøve eller en spesialist uten å nøle. Han kaster ikke bort tiden din og det er nok derfor det som regel er liten ventetid etter avtalt møtetidspunkt. Dr. Hogsnes kan anbefales på det sterkeste om du er ute etter en lege som kan sakene sine og ikke kaster bort tid. Han kan virke litt ordknapp om du ikke selv spør om utdypning, men da er han mer enn villig til å forklare så du forstår.