Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømsø Legesenter

Fantastisk dyktig lege

Lege: Sigurd Petter Andersen Skrevet

Både min mann og jeg har gått til doktor Andersen i en årrekke. Andersen er svært høflig og en god lytter. Vi er begge veldig glade for å ha en så flink lege og føler oss svært trygge i denne virus-tiden. Tusen takk for god hjelp!

Meget dyktig

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Hogsnes er svært kunnskapsrik, skarp og handlekraftig. Reddet livet mitt. Har kanskje litt å gå på dialogmessig.

Dyktig og effektiv

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Tar i mot på kort varsel ved behov, følger opp det han sier han skal gjøre. Kaster ikke bort tid, men tar seg nok tid til å få med seg det som er viktig i saken. Kort responstid ved henvendelser.

Trygg, god kunnskap og yrke dyktig

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Jeg har vært misfornøyd med tidligere fastlege, og ville byttet til ny fastlege. Siden da har jeg vært fornøyd, og legen har hjulpet meg med å finne sykdommen, og tilpasset og oppfølgingen hos han jevnlig. Jeg garanterer at jeg fortsatt skal beholde fastlegen selv om jeg har en lang reise vei.

Lite empatisk

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Lite empatisk, lytter ikke, får deg til å føle deg som en byrde og at alt er din feil. Må til han flere ganger for at han skal skjønne at noe er alvorlig. Veldig ubehagelig person.