Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømsø Legesenter

Fantastisk fastlege

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Fantastisk lege!! Han hører på, hos ham føler man seg godt ivaretatt og hørt på. Anbefales på det sterkeste. Håper at legen som tar over etter ham i Sandvika er like flink, kommer til savne ham.

Meget dyktig og hjelpsom lege

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Har hatt Dr. Choudhry som min fastlege i snart 6 år, kjempe fornøyd, han er lett tilgjengelig, er ett godt samtalepartner og faglig dyktig. Tar ting på alvor, ekstra poeng for hans ultralyd ferdighetene som reddet livet mitt ved å fange opp blodpropp. Synd at han sluttet i Sandvika, men jeg kjører gjerne en ekstra halvtime for å beholde ham.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Hyggelig, flink og tar seg tid. Synd han sluttet i Sandvika. Synd at legen skal få dette på sin agenda mht. lite hyggelig venteværelse og ofte litt mutt betjening.

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Frafjord er forståelsesfull og lytter til hva en sier. Han kommer med gode råd og henviser til spesialister hvis det er nødvendig. Han virker so. Han faktisk bryr seg om pasienter helse, både somatisk og psyke. Anbefales på det varmeste!

Byen beste lege

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Frafjord er meget dyktig. Flink med mennesker og fag. Er helt trygg på at oppfølgingen jeg får er god. Han gir seg ikke før han finner ut av hva som er feil, og han er flink til å sende henvisning til spesialist osv. i tilfeller hvor det er nødvendig. Anbefales på det varmeste