Strømsø Legesenter

Tlf: 32 21 38 60 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Strømsø Legesenter

Betryggende og empatisk

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

Eg har hatt Hanne Cecilie Fjell som lege i snart 10 år. Hun er en fantastisk lege. Hun tar pasienten på alvor og hun er flink til å berolige og finne gode løsninger. Hun er også meget flink med barn.
Hun er blid og imøtekommende .

Visst ikke interesse for pasients behov og problem

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Følte som han visst ikke interesse for behov jeg hatt for. Det er veldig viktig å vise interesse og se ting på en forebyggende måte.

Arrogant

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Snakker ikke til barnet han skal behandle. Ikke barnevennlig i det hele tatt.
Sier ikke ha de når han er klar men begynner skrive på computeren så man skal skjønne at det er tid å gå.

Super lege

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Super lege. Lytter alltid og har full orden på historie og sitt fagfelt. Glad vi byttet fastlege til han for hele familien

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Sigurd Petter Andersen Skrevet

Har hatt Sigurd i et par år og jeg må si at han har liten interesse i å høre på deg. Han spør først hva han kan hjelpe deg med, og før du rekker å si 3 ord så snakker han i munnen din og ser så vidt på deg.

Jeg liker å ta legen i hånden av ren respekt, men da blir hånden din dinglende i lufta i noen sekunder og man føler seg direkte dum og ydmykt.

Ja, han har sikkert god erfaring, men han virker som om han er drit lei av jobben sin og man føler seg som uviktig. Prater i kjeften din til alt for ofte som er VELDIG irriterende. Føler ikke han lytter på ting jeg er urolig på som er svært uheldig. Man blir sittende å vente en god stund også må jeg presisere i vente rommet.

Kan ikke si jeg anbefaler han i det hele tatt.