Strømsø Legesenter

Telefonnummer32 21 38 6032 21 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av Strømsø Legesenter

Direkte og kompetent

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

En time med Dr. Hogsnes starter med at han hilser på deg, du setter deg ned i stolen ved pulten hans og han spør det hva som bringer deg til han idag. Så leser han litt i journalen din for å huske hva som skjedde sist samtidig som han noterer ned tingene du sier. Når du er ferdig med å snakke forklarer han hva han mener du har, hva som kan gjøres med det og om du forstår. Han virker ekstremt faglig dyktig, og om han ikke er sikker på en diagnose sender han deg videre til blodprøve eller en spesialist uten å nøle. Han kaster ikke bort tiden din og det er nok derfor det som regel er liten ventetid etter avtalt møtetidspunkt. Dr. Hogsnes kan anbefales på det sterkeste om du er ute etter en lege som kan sakene sine og ikke kaster bort tid. Han kan virke litt ordknapp om du ikke selv spør om utdypning, men da er han mer enn villig til å forklare så du forstår.

Arrogant, ikke lytte hva pasient har til å si, la ikke pasienten forklarer seg, ikke opptatt av å vite hva som foregå m

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Arrogant, ikke lytte hva pasient har til å si, la ikke pasienten forklarer seg, begynner å hente informasjon fra nettet med en gang, og ikke opptatt av å vite hva som foregå med pasienten.
Da jeg spurt hvor mange minutter da kunne den konsultasjon ta, svarte at han hadde ikke tid “å diskutere” , hørte det veldig arrogant og aggressivt ut etter nytt innrykk

Det verste legen jeg har truffet på i Norge

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Jeg har flyttet mye i mine nesten 30 år i Norge og hadde minst 10 fastleger i denne perioden. Stefan er den verste legen jeg har truffet på - han mangler fullstendig innlevelse og medfølelse, mer trenger man ikke å si. Jeg er oppgitt av manglende hjelp fra ham og aldri mer, bytter lege i dag.

Svært god!

Lege: Sigurd Petter Andersen Skrevet

Dr. Andersen er en strålende fastlege. Skriver svært gode henvisninger og jeg opplever at han virkelig tar problemer på alvor. Noen sier han er for rask i konsultasjoner, men jeg synes ikke det - trengs det tid så tar han seg tid.

Hun er enestående!

Lege: Hanne Cecilie Fjell Skrevet

Alltid presis, blid og full av omsorg.
Hun er trygg, imøtekommende og faglig dyktig.
Hun vet alltid råd og gir god hjelp, og jeg føler meg sett og hørt.
Hun er rett og slett en fantastisk flink lege!