Strømsø Legesenter

Tollbugata 13 3044 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Strømsø Legesenter

En meget dyktig og hjelpsom lege

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Jeg har byttet lege og er veldig fornøyd. Jeg får hjelp når jeg trenger det, og det er et pluss at han er interessert i pasienten og foreslår ulike løsninger. Min beste fastlege, jeg håper bare at han forblir sånn 😊

Empatisk

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Fantastisk lege. Tar pasientene på alvor er lyttende og empatisk. Beste legen jeg har hatt.Føler meg viktig og ivaretatt. Er flink til å henvise videre til annet helsepersonell.

Effektiv og hyggelig!

Lege: Stefan Frafjord Skrevet

Frafjord er en svært dyktig lege. Han fremstår som trygg og tydelig, og ufarliggjør ting ved å forklare godt. Hyggelig og blid, og veldig punktlig med tanke på tidspunkt for timen!

Usympatisk

Lege: Henrik Hogsnes Skrevet

Fremstår usympatisk med svært lite empati og forståelse for pasienten.
Har en nedlatende måte å snakke på, og man føler seg dum for å ha bedt om hjelp.
Får inntrykk av at man er til bry.
Anbefales ikke.

Elendig, ikke tillitsvekkende og uprofesjonell.

Lege: Yasir Choudhry Skrevet

Tar seg ikke tid, kom med et problem etter video konsultasjon. Jeg opplyste om at jeg burde sendes til spesialist, men han ville prøve selv først. Det endte selvfølgelig med at jeg måtte til spesialist. Selv om det var lang tid igjen av timen gadd han ikke måle blodtrykket mitt da jeg ba om det. Jeg spurte hva som skulle til for at han kunne gjøre det, og svaret var at jeg måtte bestille ny time. Jeg har ikke turt å gå dit med nye problemer, men står på venteliste til ny fastlege.