Espen Folmo

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1988)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Espen Folmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Espen Folmo

Betryggende mann, med god kommunikasjon.

Folmo er uten tvil en meget dyktig lege. Han er også en veldig grei person å snakke med, og får deg til å få vekk de nervene du hadde før du kom inn på legehuset. Ventetiden kan av og til bli lengre enn man forventer, men ventetiden er absolutt ikke forgjeves.

En veldig god lege

Espen Folmo er en hyggelig og varm lege som er rask og flink i jobben sin. Rask til å hendvende, og lytter til hva som er problemet. Anbefaler Folmo på det sterkeste.

Tenker bare selv

Det er en lege som tenker bare selv, jeg møter han og forteller problemene min, men får aldri hjelp, han oppfordrer meg til melde inn på vektklubben.no, å vente 1 time hos han er vanlig, jeg blir lei meg når jeg venter så lenge, men så roper meg og ber å sitte på stolen som er ved døra hans.

skårer ikke på topp

Jeg har flere ganger opplevd å ikke bli tatt seriøst, og må fort vente gjerne en time senere en da jeg egentlig hadde time før jeg blir tatt in.

Bra lege!

Espen er en flink lege, som virker som har en del kunnskap. Han er rask og konkret. Noe jeg ser som en fordel, da jeg er innom skjeldent er i så god form at at Jevnaker å være der fremfor senga evt. At jeg har jobb... Han har tatt meg alvorlig og sent meg til spesialister og undersøkt. Har det ikke blitt 100% gjennomført, så har det vært min sløvhet.

Sms systemet et helt fantastisk. Går kjempe raskt. Er en trygghet i forhold til at man får hjelp.

Dyktig lege, der jeg har fått mer og riktig hjelp. Mer en jeg har gjort på 23 år hos andre.