Espen Folmo

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1988)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Espen Folmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Espen Folmo

Godt fornøyd

Ber alltid om time tidlig på morgenen da det har vist seg at han tar seg god tid til pasientene sine og dermed kommer litt ut av timelistene utover dagen .
Lytter til pasienten og er er en trivelig kar som følger tett opp.
Meget faglig dyktig og henviser til spesialister når dette måtte trenges.

Ikke bra..

Min erfaring med denne legen er ikke veldig mye å skryte av. De gangene jeg har vært inne har jeg ikke følt at jeg ble tatt seriøst. Mine bekymringer ble bagatallisert, og en gang fikk jeg selv spørsmål om jeg ønsket å dra til spesialist...

Legen er ikke veldig trivelig, og man føler raskt at man "opptar tid", som igjen skaper en stressende situasjon. Dette har nok sammenheng med køene som bygger seg opp, og det virker som de prøver å ta "så mange som mulig" i løpet av en dag, fremfor å gi hver enkelt mer tid.

Han fremstår som kunnskapsrik, men i min bok skal man også føle seg ivaretatt hos helsepersonell.

Jeg endte opp med å bytte lege da jeg på ingen måte følte at jeg ble hørt eller at legen brydde seg om mitt vel og ve. Kan derfor ikke anbefale Espen Folmo.

Fungerer kjempe bra

Syntes Espen Folmo er en flink og dyktig fastlege.

Har ikke "gått ned dørene der" men de gangene jeg har vært innom så har jeg fått den hjelpen jeg trenger. I steden for å ringe sendte jeg en SMS med mine problemer og fikk svar på SMS kort tid etterpå med dato for legetime. Følte også at jeg ble tatt seriøst, og at det ble tatt tak i mine problemer noe som er MEGET viktig.

Terningkast: 6

P.S

Dyktig!

En faglig dyktig lege. God til å lytte og forklare. Kommer sjelden inn når man skal, men føler jeg får tiden tilbake inne på timen. Kan nok til tider oppfattes litt skarp og arrogant.

Følger med i tiden, ikke håpløst med smstjeneste!

Ser av tidligere kommentar til solbergmoen legehus at de kaller sms ordningen håpløs.....vel jeg er totalt uenig. Det fungerer kjempebra med sms til fastlegen for å få svar på enkle spørsmål, bestilling av time og fornying av resepter:) Slipper å vente i lange tider på svar på tlf og får svar på sms i løpet av få timer!! De har også innført time samme dag så tar du kontakt på morgenen får du time utpå dagen, helt supert!!