Espen Folmo

Tlf: 32 23 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Folmo er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Espen Folmo

Meget solid lege

Faglig på topp, alltid på jakt etter nye, bedre løsninger for pasientene. Har stått i spissen for digitalisering og effektivisering av Solbergmoen legesenter. På denne måten kommer jeg i kontakt med legen i løpet av få minutter. Bruker aldri telefonen mer.

(Andre legesentre bør ta en befaring og lære)

Betryggende mann, med god kommunikasjon.

Folmo er uten tvil en meget dyktig lege. Han er også en veldig grei person å snakke med, og får deg til å få vekk de nervene du hadde før du kom inn på legehuset. Ventetiden kan av og til bli lengre enn man forventer, men ventetiden er absolutt ikke forgjeves.

En veldig god lege

Espen Folmo er en hyggelig og varm lege som er rask og flink i jobben sin. Rask til å hendvende, og lytter til hva som er problemet. Anbefaler Folmo på det sterkeste.

Tenker bare selv

Det er en lege som tenker bare selv, jeg møter han og forteller problemene min, men får aldri hjelp, han oppfordrer meg til melde inn på vektklubben.no, å vente 1 time hos han er vanlig, jeg blir lei meg når jeg venter så lenge, men så roper meg og ber å sitte på stolen som er ved døra hans.

skårer ikke på topp

Jeg har flere ganger opplevd å ikke bli tatt seriøst, og må fort vente gjerne en time senere en da jeg egentlig hadde time før jeg blir tatt in.

Bra lege!

Espen er en flink lege, som virker som har en del kunnskap. Han er rask og konkret. Noe jeg ser som en fordel, da jeg er innom skjeldent er i så god form at at Jevnaker å være der fremfor senga evt. At jeg har jobb... Han har tatt meg alvorlig og sent meg til spesialister og undersøkt. Har det ikke blitt 100% gjennomført, så har det vært min sløvhet.

Sms systemet et helt fantastisk. Går kjempe raskt. Er en trygghet i forhold til at man får hjelp.

Dyktig lege, der jeg har fått mer og riktig hjelp. Mer en jeg har gjort på 23 år hos andre.

Godt fornøyd

Ber alltid om time tidlig på morgenen da det har vist seg at han tar seg god tid til pasientene sine og dermed kommer litt ut av timelistene utover dagen .
Lytter til pasienten og er er en trivelig kar som følger tett opp.
Meget faglig dyktig og henviser til spesialister når dette måtte trenges.

Ikke bra..

Min erfaring med denne legen er ikke veldig mye å skryte av. De gangene jeg har vært inne har jeg ikke følt at jeg ble tatt seriøst. Mine bekymringer ble bagatallisert, og en gang fikk jeg selv spørsmål om jeg ønsket å dra til spesialist...

Legen er ikke veldig trivelig, og man føler raskt at man "opptar tid", som igjen skaper en stressende situasjon. Dette har nok sammenheng med køene som bygger seg opp, og det virker som de prøver å ta "så mange som mulig" i løpet av en dag, fremfor å gi hver enkelt mer tid.

Han fremstår som kunnskapsrik, men i min bok skal man også føle seg ivaretatt hos helsepersonell.

Jeg endte opp med å bytte lege da jeg på ingen måte følte at jeg ble hørt eller at legen brydde seg om mitt vel og ve. Kan derfor ikke anbefale Espen Folmo.

Fungerer kjempe bra

Syntes Espen Folmo er en flink og dyktig fastlege.

Har ikke "gått ned dørene der" men de gangene jeg har vært innom så har jeg fått den hjelpen jeg trenger. I steden for å ringe sendte jeg en SMS med mine problemer og fikk svar på SMS kort tid etterpå med dato for legetime. Følte også at jeg ble tatt seriøst, og at det ble tatt tak i mine problemer noe som er MEGET viktig.

Terningkast: 6

P.S

Dyktig!

En faglig dyktig lege. God til å lytte og forklare. Kommer sjelden inn når man skal, men føler jeg får tiden tilbake inne på timen. Kan nok til tider oppfattes litt skarp og arrogant.

Følger med i tiden, ikke håpløst med smstjeneste!

Ser av tidligere kommentar til solbergmoen legehus at de kaller sms ordningen håpløs.....vel jeg er totalt uenig. Det fungerer kjempebra med sms til fastlegen for å få svar på enkle spørsmål, bestilling av time og fornying av resepter:) Slipper å vente i lange tider på svar på tlf og får svar på sms i løpet av få timer!! De har også innført time samme dag så tar du kontakt på morgenen får du time utpå dagen, helt supert!!

En lege som tar tak i ting og ikke bare "venter og ser"!Tar seg tid og lytter.