Espen Folmo

Gamle Riksvei 137 3058 Solbergmoen
Espen Folmo er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Espen Folmo

Meget solid lege

Faglig på topp, alltid på jakt etter nye, bedre løsninger for pasientene. Har stått i spissen for digitalisering og effektivisering av Solbergmoen legesenter. På denne måten kommer jeg i kontakt med legen i løpet av få minutter. Bruker aldri telefonen mer.

(Andre legesentre bør ta en befaring og lære)

Betryggende mann, med god kommunikasjon.

Folmo er uten tvil en meget dyktig lege. Han er også en veldig grei person å snakke med, og får deg til å få vekk de nervene du hadde før du kom inn på legehuset. Ventetiden kan av og til bli lengre enn man forventer, men ventetiden er absolutt ikke forgjeves.

En veldig god lege

Espen Folmo er en hyggelig og varm lege som er rask og flink i jobben sin. Rask til å hendvende, og lytter til hva som er problemet. Anbefaler Folmo på det sterkeste.

Tenker bare selv

Det er en lege som tenker bare selv, jeg møter han og forteller problemene min, men får aldri hjelp, han oppfordrer meg til melde inn på vektklubben.no, å vente 1 time hos han er vanlig, jeg blir lei meg når jeg venter så lenge, men så roper meg og ber å sitte på stolen som er ved døra hans.

skårer ikke på topp

Jeg har flere ganger opplevd å ikke bli tatt seriøst, og må fort vente gjerne en time senere en da jeg egentlig hadde time før jeg blir tatt in.