Espen Folmo

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

Autorisasjon (1988)

Solberg Legehus AS Telefonnummer32 23 60 0032 23 60 ...
Gamle Riksvei 106 A 3057 Solbergelva
Espen Folmo er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Espen Folmo

Svært god lege med mye kunnskap

Han tar seg god tid og er flink til å følge opp. Han husker pasienten fra gang til gang. Liker veldig godt at det er så lett å bestille time på dagen over nett.

Faglig flink og oppdatert

Hele familiens fastlege i ca 25 år. Oppfatter han som meget dyktig,faglig. Henviser videre når det er nødvendig. Bruker god tid når det er riktig, rask og effektiv ved mindre spørsmål, noe som passer meg godt.
Både jeg selv og mine voksne barn har stor tillit til dr. Folmo.
Legesenteret er i fremste rekke digitalt. Lett å få time, hver ettermiddag blir halvakutte timer tilgjengelig for dagen etter.
Jeg gir dr. Espen Folmo min beste anbefaling.

Har hastverk selv - lar deg ta (tids-)kostnaden for at legekontoret er "effektivt"

Har aldri opplevd å vente mindre enn 30 minutter - uansett om timen er satt opp tidlig eller sent. Legen utviser derfor forakt for andres tid. Av og til er han lyttende, men man kan også oppleve en "ovenfra og ned"-holdning.
Stort sett adekvat behandling, men har også opplevd at han har tatt utgangspunkt i utdaterte testresultater, noe som resulterte at jeg mistet all tillit til han og byttet

Meget solid lege

Faglig på topp, alltid på jakt etter nye, bedre løsninger for pasientene. Har stått i spissen for digitalisering og effektivisering av Solbergmoen legesenter. På denne måten kommer jeg i kontakt med legen i løpet av få minutter. Bruker aldri telefonen mer.

(Andre legesentre bør ta en befaring og lære)

Betryggende mann, med god kommunikasjon.

Folmo er uten tvil en meget dyktig lege. Han er også en veldig grei person å snakke med, og får deg til å få vekk de nervene du hadde før du kom inn på legehuset. Ventetiden kan av og til bli lengre enn man forventer, men ventetiden er absolutt ikke forgjeves.