Petter Fredrik Antonsen

Autorisasjon (2013)

Overhalla legekontor Telefonnummer74 28 03 0074 28 03 ...
Fergemannsvegen 6 7863 Overhalla
Petter Fredrik Antonsen er en av 1 fastleger i Overhalla

Siste vurderinger av Petter Fredrik Antonsen

Trygg og meget hjelpsom

Flink lege med mye kunnskap og forståelse, har fått den hjelpen jeg trengte fordi han tar seg tid til å undersøke etter svar som er relevant til det jeg kommer med.

Fantastisk Lege

Kan ikke si nok hvor fornøyd jeg er med Petter. Opplever han som faktisk innstilt på å hjelpe. God kompetanse og er det noe som ble ukjent har han tatt seg tid til å undersøke. Værd å vente litt over tiden når man vet at han gir pasientene sine hans fulle oppmerksomhet. Måtte vi faktisk få flere fastleger som han.
Føler meg sett og hørt!

uorganisert og stressa

han er altfor snar med timene, når man har 20 minutter som er en fast legetime. og roter med avtaler og prøver. er rotete på kontoret. får aldri nevnt di tingene jeg vil si. sist jeg hadde time så hadde jeg time 12. di hadde matpause til 12 og det var vel greit nok. men ti minutter over tolv kom di tuslende ganske bedrøvelig. ja ja tenkte jeg da blir jeg vel oppropt, men nei da. jeg satt ytterlige ti minutter og ventet før jeg ble oppropt. og di i skranken er sur og lite serviceinnstilte! er et lite og kjedelig legekontor som ikke er noe trivelig. og når man har time på laboratoriet og. så må man sitte i evigheter og vente, selv om det ikke akkurat er det travleste legekontoret jeg har sett.

Grundig,flink og opptatt av pasientens ve og vel

Petter Fredrik er en fantastisk fastlege ,som ser pasienten på en flott måte.Han utøver omsorg og særdeles god kompetanse i faget.