Bernt Ivar Kinck Gaarder

Vik Torg 3530 Røyse
Bernt Ivar Kinck Gaarder er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Bernt Ivar Kinck Gaarder

Den beste legen!!

Fantastisk lege som ser hele mennesket, prøver alt og er ikke redd for og prøve "det alternative" om ikke annet virker. Skriver ikke ut medisiner i øst og vest, men gjør alt for å finne en løsning. Har flyttet langt unna, men kvier meg for å bytte fastlege.

Møtte meg med godhet i en vanskelig tid

Jeg har vært inne i en vanskelig periode og måtte til slutt ta ut sykemelding. Var redd for å møte en moralistisk lege som ikke tok meg på alvor, men jeg følte at Bernt så og møtte meg på en fantastisk måte.

Jeg er utrolig takknemlig for den støtten og imøtekommelsen jeg fikk i denne perioden. Det er vondt å ikke bli møtt eller tatt på alvor, og utrolig viktig i en helingsprosess at man blir møtt der man er.

Vil anbefale denne legen på det varmeste.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg når du kommer til time hos ham.
En lege av den gamle sorten som undersøker en og sender deg videre for mer undersøkelse,når det er noe ham ikke kommer videre på.

Suverent den beste fastlegen jeg har hatt i mine 74 år

Han tar hele meg på alvor, har alltid tid, virker aldri stresset. Flink til å sende videre til flere undersøkelser hvis det er tvil. Ekstremt bra at han ser at livskvalitet er viktigere enn kvantitet! Jeg føler at han virkelig ønsker å hjelpe meg til et bedre liv og tar meg på alvor -og det gjør han!
Greit å d time straks hvis det er noe som haster.

Utrolig dyktig.

Jeg har hatt flere leger som Jeg føler ikke har hørt på meg eller tatt mine bekymringer på alvor.
Dr.Gaarder ef en utrolig dyktig leger som tar seg tid til å lytte og forstå sine pasienter. Stoooor tommel opp for doktoren.