Bernt Ivar Kinck Gaarder

Hole Medisinske Senter

Vik Torg 3530 Røyse
Bernt Ivar Kinck Gaarder er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Bernt Ivar Kinck Gaarder

En virkelig god lege som ser deg og hører deg.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg når du kommer til time hos ham.
En lege av den gamle sorten som undersøker en og sender deg videre for mer undersøkelse,når det er noe ham ikke kommer videre på.

Suverent den beste fastlegen jeg har hatt i mine 74 år

Han tar hele meg på alvor, har alltid tid, virker aldri stresset. Flink til å sende videre til flere undersøkelser hvis det er tvil. Ekstremt bra at han ser at livskvalitet er viktigere enn kvantitet! Jeg føler at han virkelig ønsker å hjelpe meg til et bedre liv og tar meg på alvor -og det gjør han!
Greit å d time straks hvis det er noe som haster.

Utrolig dyktig.

Jeg har hatt flere leger som Jeg føler ikke har hørt på meg eller tatt mine bekymringer på alvor.
Dr.Gaarder ef en utrolig dyktig leger som tar seg tid til å lytte og forstå sine pasienter. Stoooor tommel opp for doktoren.

Den beste legen i distriktet uten tvil.

Jeg har hatt et par leger som kun klarer å skrive resepter i øst og vest. Denne mannen tar deg på alvor og går i motsetning av noen av sine kollegaer ikke med på å skrive avhengihetsdannede medikamenter ut som en "løsning" før han har prøvd alt. Og takk for at han gjør nettopp dettte. All ære til Berndt. Skulle ønske over alt at han var min fastlege, men han har desverre ikke mer en 24 timer i døgnet han helller. Utrolig menneske..

Dr.Gaarder - flott lege

En veldig alright lege. Hører på deg og får deg ikke til å føle deg liten eller dum, uansett problem. Forøvrig veldig flink med barn!
Jeg vil forøvrig også gi en tommel opp til jentene på legekontoret også:)