Bernt Ivar Kinck Gaarder

Tlf: 32 16 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bernt Ivar Kinck Gaarder er en av 7 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Bernt Ivar Kinck Gaarder

Den beste legen!!

Fantastisk lege som ser hele mennesket, prøver alt og er ikke redd for og prøve "det alternative" om ikke annet virker. Skriver ikke ut medisiner i øst og vest, men gjør alt for å finne en løsning. Har flyttet langt unna, men kvier meg for å bytte fastlege.

Møtte meg med godhet i en vanskelig tid

Jeg har vært inne i en vanskelig periode og måtte til slutt ta ut sykemelding. Var redd for å møte en moralistisk lege som ikke tok meg på alvor, men jeg følte at Bernt så og møtte meg på en fantastisk måte.

Jeg er utrolig takknemlig for den støtten og imøtekommelsen jeg fikk i denne perioden. Det er vondt å ikke bli møtt eller tatt på alvor, og utrolig viktig i en helingsprosess at man blir møtt der man er.

Vil anbefale denne legen på det varmeste.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg.

En virkelig god lege som ser deg og hører deg når du kommer til time hos ham.
En lege av den gamle sorten som undersøker en og sender deg videre for mer undersøkelse,når det er noe ham ikke kommer videre på.

Suverent den beste fastlegen jeg har hatt i mine 74 år

Han tar hele meg på alvor, har alltid tid, virker aldri stresset. Flink til å sende videre til flere undersøkelser hvis det er tvil. Ekstremt bra at han ser at livskvalitet er viktigere enn kvantitet! Jeg føler at han virkelig ønsker å hjelpe meg til et bedre liv og tar meg på alvor -og det gjør han!
Greit å d time straks hvis det er noe som haster.

Utrolig dyktig.

Jeg har hatt flere leger som Jeg føler ikke har hørt på meg eller tatt mine bekymringer på alvor.
Dr.Gaarder ef en utrolig dyktig leger som tar seg tid til å lytte og forstå sine pasienter. Stoooor tommel opp for doktoren.

Den beste legen i distriktet uten tvil.

Jeg har hatt et par leger som kun klarer å skrive resepter i øst og vest. Denne mannen tar deg på alvor og går i motsetning av noen av sine kollegaer ikke med på å skrive avhengihetsdannede medikamenter ut som en "løsning" før han har prøvd alt. Og takk for at han gjør nettopp dettte. All ære til Berndt. Skulle ønske over alt at han var min fastlege, men han har desverre ikke mer en 24 timer i døgnet han helller. Utrolig menneske..

Dr.Gaarder - flott lege

En veldig alright lege. Hører på deg og får deg ikke til å føle deg liten eller dum, uansett problem. Forøvrig veldig flink med barn!
Jeg vil forøvrig også gi en tommel opp til jentene på legekontoret også:)

Helt super!

Endelig en lege som hører på meg, og ikke tror jeg er ute etter sykmelding eller piller! Digger denne mannen!

En god lege

Jeg har alltid opplevd at han tar seg tid til meg, at han er positiv, omsorgsfull og engasjert i meg som pasient. I tillegg fleksibel og flink meg barna.

Hyggelig og flink, men....

Uten tvil sympatisk og flink lege. Men, ikke ufeilbarlig. Vi opplevde ikke helt å bli hørt når det virkelig gjaldt, en tendens til å henvise til mange ulike spesialister , uten at det resulterte i timer der. Tilstanden var for uspesifisert til det. Men utover det kan han anbefales. Omsorgsfull var han.

Har hjulpet meg så jeg fortsatt er i jobb

Ikke alle pasienter er like enkle, jeg er nok dessverre en av de mer utfordrende. Jeg har en sammensatt "lidelseshistorie" som gjør at medisinbruk og oppfølging er alfa og omega. Det har hendt et par ganger at jeg selv har trodd at medisindosen må opp eller ned, men Gaarder har overrasket meg med at det totalt motsatte var tilfelle. Gaarder kan kalle en spade en spade, og han henviser raskt til spesialist når det trengs. Gaarder har vært min fastlege i 7 år. Jeg har vært heldig:-). Han har vært tålmodig og faglig dyktig i sin behandling av meg. Jeg har full tillit til ham.

Sånn skal lege være!

Følger deg opp, hjelper deg så godt han kan og alltid i godt humør!

Den beste legen jeg har møtt

Skepsisen var stor da jeg for en del år siden kom flyttende fra Bærum og en fastlege som efter mange år hadde lært meg og vondtene mine å kjenne,. Ikke lett å starte forfra igjen. Bernt Gaarder kom som en reddende engel, tok fatt i det som feilte meg på en meget god måte. Rask til å sende til spesialist når det var nødvendig, flink til å følge opp, og ikke minst en tilstedeværende, empatsik lege. Alltidig tid til å lytte, lett å få time hos og med en evne til å få meg til å føle meg bedre - uansett hvordan den kroppslige tilstanden kunne være!

En exellent fastlege! Anbefales!

Er faglig dyktig, lytter til pasienten, er empatisk og konkret, henviser raskt til spesialist hvis nødvendig, har godt humør, er tilgjengelig, får deg til og føle deg trygg og ivaretatt.

Glimrende fastlege

Har alltid tid, lett å få tak i og få bestilt time, følger opp og sørger for time hos spesialist hvis behov, anbefales