Bernt Ivar Kinck Gaarder

Autorisasjon (2004)

Bernt Ivar Kinck Gaarder er en av 6 fastleger i Hole

Siste vurderinger av Bernt Ivar Kinck Gaarder

Verdens beste fastlege!

Har nå nylig måttet bytte fastlege fordi jeg har flyttet langt unna, og synes det er utrolig trist. Har alltid vært utrolig fornøyd med Bernt-Ivar, har alltid følt meg tatt på alvor og trodd på, uansett hva det måtte være<3

Om B.I.Gaarder

Om B.I.Gaarder.
En verdensbeste fastlege. Kommer aldri til å glemme da han ringte meg og vekket meg etter at jeg ble operert i Riksen. Man som spør alltid hvordan du virkelig har det og bidrar alltid. Det er mye de andre legene bør lære av Bernt Iver. Ønsker ham mange år igjen som lege. Mvh.

Trygg, god lytter, gir den hjelp du trenger.

En lege som setter pasienten først. Sympatisk, lett å snakke med. Og dersom det er tvil om en diagnose sendes du videre til spesialist istedet for å bli avfeid. En livredder!

Den beste legen jeg har møtt

Han ser meg og er et bra menneske. Han er ærlig, men omsorgsfull. Han er trygg og i godt humør, og man merker at han vil deg vel.

Finnes ikke bedre fastlege

Han tar seg alltid god tid ved behov, lytter og er ydmyk. Dette er en lege med masse kunnskap som allikevel aldri er for stolt til å henvise videre ved behov. Jeg har alltid følt at jeg blir tatt på alvor, at han ser hele meg og jeg har fått svært god hjelp uansett utfordring jeg har kommet med. Aldri opplevd å bli så godt ivaretatt før.
Det hender at det er litt ventetid, men ikke mye og dette er fordi han tar seg tid til pasientene sine.