Salve Åmund Greibrok

Tlf: 32 83 20 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Salve Åmund Greibrok er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Uhøflig, utdannet og frekk

Lytter ikke til pasienten. Gjør feil på innkallelse. Faglig ikke interessert. Velg en annen fastlege.

Sliten lege

Dr Greibrokk er en faglig sterk lege som henviser raskt videre, etter behov.
Dr. Greibrokk kan dessverre virke både irritert og utålmodig ovenfor pasienten.

Legekontoret preges av ombygginger. Laberatoriet/ prøvetakings området brukes også til venteværelse.

Helse sekretærene skiftes ofte ut.

Drar aldri hit igjen

Ved to anledninger har jeg blitt sendt inn til student uten avklaring på forhånd.
Er uhøflig, ignorant og opplever ikke å bli tatt på alvor. Gått dit gjentatte ganger med alvorlige utfordringer og betalt for "ingenting".

Beste fastlegen jeg har hatt i mitt live

Lytter godt etter pasienten og meget dyktig pluss han er flink til og vidresende til spesialister, En lege jeg stoler 100% på

Selvgod bedreviter.

Legen gir inntrykk av å være svært opptatt av å holde et øye med tiden man er inne til undersøkelse og man sitter igjen med følelsen av at pengene man betaler er viktigere enn hvilke opplysninger som fremkommer. Jeg valgte å bytte etter to konsultasjoner fordi jeg opplevde at informasjonen jeg ga ble feiltolket.

Beste fastlege jeg har hatt

Kompetente svar på mine spørsmål , henviser videre ved usikkerhet om behandling/diagnose. Meget bra muligheter for elektronisk timebestilling/reseptbestilling på legekontoret . Tar pasienten på alvor og tid til å lytte .

Uhøflig

Jeg har opprinnelig Salve om fastlege. Men han virker irritert og uhøflig, og jeg sitter ikke med en god følelse under timen eller etter. Han har mye faglig kunnskap, men virker ikke så interessert i hva du har å si. Jeg pleier heller å gå til Tone, for der føler jeg meg respektert og sett.

Ubehagelig å gå til ham.

Virker alltid irritert, avbryter ofte og lar deg ikke snakke ferdig, framstår arrogant og kan være direkte uhøflig.
Personlig fikk jeg bare økt og økt dose antibiotika før jeg måtte be selv om å bli sendt til videre undersøkelser..

Helt topp, beste i byen!

Jeg har tidlige brukt volvat da jeg føler at man får en service man kan lete lenge etter innen leger og spesialister.

Men så kom jeg til Salve Greibrokk, har ikke opplevd bedre service og hjelp jeg har fått her. jeg kommer ikke til legen for å få sykemelding for jobb "fri fra jobb".

Føler at han tar seg tid med sine pasienter men igjen så er han effektiv
og hjelper deg med de problemer som du måtte ha.

Kan på det varmeste anbefale han til alle mine venner og kjente.

Profesjonell og dyktig!

Får alltid rask time, lite venting, god service og hyggelig personale. Hører alltid på hva en har og si og tar alle evt. tester som er nødvendig. Resultater blir også formidlet veldig raskt. Ypperlig legekontor og flink lege!

Humørsyk

En lege som helt sikkert er veldig dyktig, men om man ønsker å bli ivaretatt som person vil jeg ikke anbefale han. Den ene gangen er han blid, hyggelig, ser deg, og bryr seg. Neste gang er du en pest og en plage, så her er det viktig å treffe riktig dag. Empati må man lete etter, så ønsker du det er han heller ikke den rette. Fikk han anbefalt og var fornøyd en stund, og pluselig slo alt om. Ringte og spurte om å få snakke med han, den hyggelige damen satte meg over, hvorpå Greibrokk tydligvis satt opptatt, noe jeg da ikke vet når jeg blir satt over, og når man føler at man får kjeft fordi man ringer, og røret blir lagt på i andre enden føles det ikke noe greit. Hvorfor i alle dager setter de inn telefonen til han om han er opptatt da....og hvorfor kan han ikke ringe opp igjen isteden ? Nei, kommer helt klart til å bytte lege, bare noen i nærheten blir ledig.

Profesjonell og flink

Salve er fastlege for meg og barna, og jeg har aldri hatt en bedre fastlege.
Han ivaretar både mine og barnas behov og interesser i hvert enkelt møte, henvisninger skrives umiddelbart, prøveresultater kommuniseres raskt.

En veldig flink og samvittighetsfull lege.

Føler at jeg blir tatt mye bedre vare på enn hos tidligere leger. Hører alltid på hva jeg sier. Får også ny time til kontroll, noe som er veldig bra da jeg ikke er flink til å bestille. Kommer alltid inn til rett tid. Legesenteret er veldig bra. Flinke og veldig effektive. Kommer frem på telefonen med en gang. Når akutte ting har oppstått har jeg fått hjelp med en gang.

Gode leger på Sentrum legekontor

Har Tone Salvesen Greibrok som fastlege, men har også flere ganger vært hos Salve. Synes begge er lette å kommunisere med, og de gjør en flott jobb - føler meg godt ivaretatt.

Det øvrige personalet er også profesjonelt.
En stor fordel ved dette legekontoret er at jeg aldri har behøvd å sitte lenge på venteværelset - avtaletider overholdes.

lege salve greibrokk

Arrogant og liten interesse for å lytte. Vil ikke anbefale denne legen nei....Virker som han er lei jobben sin. Snakker uhøflig.

Uempatisk, umoralsk, uhøflig og kun ute etter å tjene penger.

Har tone greibrokk (kona til salve) som fastlege, men opplever sjeldent at hun har ledig time (ser ikke helt poenget med å fylle opp listene om man ikke har tid til sine pasienter). Har opplevd å få time hos alle 4 legene som jobber på kontoret (salve, tone, Håvard og Magnus), noe som fører til at de må lese seg opp på hva forrige lege skrev. Dette er frustrerende da det fører til lite kontinuitet. Er kjempe fornøyd med tone, håvard og Magnus, men Salve er noe av det verste jeg har vært borti. Han er kun opptatt av å fylle opp timelistene og tjene penger. Avtaler man time så blir man ikke undersøkt i forhold til problemet og blir bedt om å booke ny time selvom det kun vil ta 3 min Max for han å undersøke. Virker som om man må ha egen time for undersøkelse av hvert enkelt problem. Sist jeg var hos salve så følte jeg meg nærmest kastet ut av kontoret hans. Han hadde ikke tid til å se på sønnen min.

Min kjæreste hadde salve som fastlege, og tok seg turen til salve for å vise kneet sitt. Salve gidder ikke en gang å undersøke han, men svarer med å si: "er ikke dama di fysioterapeut? Skjønner ikke hvorfor du kommer til meg". Deretter sa han ha det bra og god bedring, og vi ble vist døra. Man kan gå til legen for eventuelt henvisning til røntgen, fysioterapi, spesialistundersøkelse. Etter den episoden byttet mannen min fastlege og har vært kjempe fornøyd med det.

Ved kommunikasjon er han arrogant, uempatisk og altfor fokusert på å glane i skjermen. Man får sjeldent et smil. Virker nesten som om han har mistet gnisten for jobben sin.

Her kommer vi til å styre bevisst unna Salve. Orker ikke en lege som får en til å føle seg uvelkommen. Eneste årsaken til at vi ikke bytter legekontor er Tone.

Elendig lege!!

Aldri mer Sentrum legekontor

Maken til arrogant lege.De som jobber der kunne trengt et smilekurs.Har aldri opplevd maken.

Dyktig lege

På Sentrum legekontor tar de telefonen når du ringer, har aldri opplevd å vente mer enn 4 minutter i telefonen her. Personalet er hyggelige og profesjonelle, legen er dyktig og grundig.
For pasienter med alvorlige fysiske lidelser, anbefales denne legen. Han er grundig og sender brev med prøveresultater.
Han er også flink til å henvise videre.

Overfladisk, lite empati og arrogant.

Har egentlig Tone som fastlege og vært fornøyd med henne, men fått Salve to ganger pga. lang ventetid. Som helsepersonell har jeg møtt mange lege og denne er den verste legen jeg har vært borti. Lite vennlig, fraværende og manglende empati. Får følelse av at han er lei av yrket sitt og er bare ute å tjene penger. Bør ikke jobbe som fastlege. Personalet generelt er lite å skryte av, sure og lite serviceinnstilte. Et smil eller en beklagelse over lang ventetid hadde hjulpet. Har byttet fastlegekontor for hele familien.