Salve Åmund Greibrok

Sentrum Legekontor Drammen

2001

Sentrum Legekontor Drammen Telefonnummer32 83 20 6032 83 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Salve Åmund Greibrok er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Arrogant og uhøflig

Jeg har vært hos Salve mange ganger, fordi Tone konen hans som var min fastlege er sluttet.
Han er rett og slett ubehagelig å være i rom med. Han lytter ikke, og jeg føler ingen forståelse eller interesse fra han som lege! En lege man aldri vet hvor man har. Humørsyk og uhøflig. Jeg står nå på venteliste hos en ny lege! Hold dere langt unna dette legekontoret, de som jobber i resepsjonen er heller ikke hyggelige og imøtekommende. Synes og det er uprofesjonelt og ha laboratoriet i samme rommet hvor vi som pasienter venter. Ekkelt! Sånn har det vært der bestandig! Så min mening totalt sett er at dette ikke holder mål.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt han som fastlege i flere år. Han virker mer opptatt av den finansielle siden ved konsultasjonen... Dårlig tid. Arogant til tider. Jeg føler at han skulle gjort mer for at jeg skulle bli frisk.
Byttet fastlege som jeg kan snakke med på en helt annen måte. Han har fulgt meg opp mye bedre.
Det var mye nye fjes på laboratoriumet. Noen mer hyggelige enn andre.

Tilgjengeligheten var jo bra. Fikk time raskt.

Denne mannen burde ikke være fastlege

Kort fortalt fremstår denne legen som arrogant. Han virket overhodet ikke interessert i å lytte eller besvare mine spørsmål, og fikk meg til å føle meg dum for at jeg i det hele tatt kom til han med mitt problem. Han så også ut til å allerede ha bestemt seg for hva som feilte meg før konsultasjonen, brydde seg ikke med å gjøre noen skikkelig undersøkelse og sendte meg ut døren på under 5 minutter.

Flink og dyktig lege

Han er heygelig og god lytter. tar meg på alvor, henviser fort ved behøv. Jeg flyttet til han i Januar, er svart fornøyd. Sekretærene svarer fort på tellefon, flinke på prøvetaking osv. Anbefales

Uhøflig, utdannet og frekk

Lytter ikke til pasienten. Gjør feil på innkallelse. Faglig ikke interessert. Velg en annen fastlege.