Salve Åmund Greibrok

Sentrum Legekontor

Nedre Storg 31 3015 Drammen
Salve Åmund Greibrok er en av 54 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Helt topp, beste i byen!

Jeg har tidlige brukt volvat da jeg føler at man får en service man kan lete lenge etter innen leger og spesialister.

Men så kom jeg til Salve Greibrokk, har ikke opplevd bedre service og hjelp jeg har fått her. jeg kommer ikke til legen for å få sykemelding for jobb "fri fra jobb".

Føler at han tar seg tid med sine pasienter men igjen så er han effektiv
og hjelper deg med de problemer som du måtte ha.

Kan på det varmeste anbefale han til alle mine venner og kjente.

Profesjonell og dyktig!

Får alltid rask time, lite venting, god service og hyggelig personale. Hører alltid på hva en har og si og tar alle evt. tester som er nødvendig. Resultater blir også formidlet veldig raskt. Ypperlig legekontor og flink lege!

Humørsyk

En lege som helt sikkert er veldig dyktig, men om man ønsker å bli ivaretatt som person vil jeg ikke anbefale han. Den ene gangen er han blid, hyggelig, ser deg, og bryr seg. Neste gang er du en pest og en plage, så her er det viktig å treffe riktig dag. Empati må man lete etter, så ønsker du det er han heller ikke den rette. Fikk han anbefalt og var fornøyd en stund, og pluselig slo alt om. Ringte og spurte om å få snakke med han, den hyggelige damen satte meg over, hvorpå Greibrokk tydligvis satt opptatt, noe jeg da ikke vet når jeg blir satt over, og når man føler at man får kjeft fordi man ringer, og røret blir lagt på i andre enden føles det ikke noe greit. Hvorfor i alle dager setter de inn telefonen til han om han er opptatt da....og hvorfor kan han ikke ringe opp igjen isteden ? Nei, kommer helt klart til å bytte lege, bare noen i nærheten blir ledig.

Profesjonell og flink

Salve er fastlege for meg og barna, og jeg har aldri hatt en bedre fastlege.
Han ivaretar både mine og barnas behov og interesser i hvert enkelt møte, henvisninger skrives umiddelbart, prøveresultater kommuniseres raskt.

En veldig flink og samvittighetsfull lege.

Føler at jeg blir tatt mye bedre vare på enn hos tidligere leger. Hører alltid på hva jeg sier. Får også ny time til kontroll, noe som er veldig bra da jeg ikke er flink til å bestille. Kommer alltid inn til rett tid. Legesenteret er veldig bra. Flinke og veldig effektive. Kommer frem på telefonen med en gang. Når akutte ting har oppstått har jeg fått hjelp med en gang.