Salve Åmund Greibrok

Sentrum Legekontor Drammen Mann, 45 år

Autorisert2001
Ledige plasser 18 av 1650
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen
Salve Åmund Greibrok er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Salve Åmund Greibrok

Selvgod bedreviter.

Legen gir inntrykk av å være svært opptatt av å holde et øye med tiden man er inne til undersøkelse og man sitter igjen med følelsen av at pengene man betaler er viktigere enn hvilke opplysninger som fremkommer. Jeg valgte å bytte etter to konsultasjoner fordi jeg opplevde at informasjonen jeg ga ble feiltolket.

Beste fastlege jeg har hatt

Kompetente svar på mine spørsmål , henviser videre ved usikkerhet om behandling/diagnose. Meget bra muligheter for elektronisk timebestilling/reseptbestilling på legekontoret . Tar pasienten på alvor og tid til å lytte .

Uhøflig

Jeg har opprinnelig Salve om fastlege. Men han virker irritert og uhøflig, og jeg sitter ikke med en god følelse under timen eller etter. Han har mye faglig kunnskap, men virker ikke så interessert i hva du har å si. Jeg pleier heller å gå til Tone, for der føler jeg meg respektert og sett.

Ubehagelig å gå til ham.

Virker alltid irritert, avbryter ofte og lar deg ikke snakke ferdig, framstår arrogant og kan være direkte uhøflig.
Personlig fikk jeg bare økt og økt dose antibiotika før jeg måtte be selv om å bli sendt til videre undersøkelser..

Helt topp, beste i byen!

Jeg har tidlige brukt volvat da jeg føler at man får en service man kan lete lenge etter innen leger og spesialister.

Men så kom jeg til Salve Greibrokk, har ikke opplevd bedre service og hjelp jeg har fått her. jeg kommer ikke til legen for å få sykemelding for jobb "fri fra jobb".

Føler at han tar seg tid med sine pasienter men igjen så er han effektiv
og hjelper deg med de problemer som du måtte ha.

Kan på det varmeste anbefale han til alle mine venner og kjente.