Sentrum Legekontor Drammen

Telefonnummer32 83 20 6032 83 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

Dyktig og effektiv leger

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard oppleves som svært kunnskapsrik og effektiv. Basert på mine egne erfaringer over 3 år så er det bare godt å si om hans legegjerning. Svært profesjonell, kunnskapsrik, følger opp, lett å kommunisere med, tar seg tid og er samtidig effektiv! Bare positive erfaringer!! Anbefales på det varmeste!

Ikke fornøyd

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i flere år. Han virker mer opptatt av den finansielle siden ved konsultasjonen... Dårlig tid. Arogant til tider. Jeg føler at han skulle gjort mer for at jeg skulle bli frisk.
Byttet fastlege som jeg kan snakke med på en helt annen måte. Han har fulgt meg opp mye bedre.
Det var mye nye fjes på laboratoriumet. Noen mer hyggelige enn andre.

Tilgjengeligheten var jo bra. Fikk time raskt.

Denne mannen burde ikke være fastlege

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Kort fortalt fremstår denne legen som arrogant. Han virket overhodet ikke interessert i å lytte eller besvare mine spørsmål, og fikk meg til å føle meg dum for at jeg i det hele tatt kom til han med mitt problem. Han så også ut til å allerede ha bestemt seg for hva som feilte meg før konsultasjonen, brydde seg ikke med å gjøre noen skikkelig undersøkelse og sendte meg ut døren på under 5 minutter.

Flink og dyktig lege

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Han er heygelig og god lytter. tar meg på alvor, henviser fort ved behøv. Jeg flyttet til han i Januar, er svart fornøyd. Sekretærene svarer fort på tellefon, flinke på prøvetaking osv. Anbefales

byttet pga flytting

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

PRIMA LEGE!
har aldri hatt en så god lege noengang. jeg ble tatt på alvor, fikk god hjelp, han lytter, er genuint innteresert, fagelig dyktig, ikke nedlatende som visse andre leger på samme kontor.
eneste minus er at selve resepsjonen er "tafatt."
virker som de hater jobben sin i stor grad. ventetiden er så som så, men skal du bruke en av legene på sentrum legekontor så er det ingenting å lure på. Håvard er den eneste dyktige, og er virkelig dyktig!