Sentrum Legekontor Drammen

Kontakt

Telefonnummer 32 83 20 60 32 83 20 ...
Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(174)
174 vurderinger
Tilgjengelighet
(124)
124 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(133)
133 vurderinger
Service
(124)
124 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Lite forståelse, uhøflig, lite respektfull og empati

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har en veldig dårlig opplevelse.

Jeg ønsker å gi en tilbakemelding angående oppfølgingen og kommunikasjonen rundt min mor.

Vi opplever dessverre at min mor ikke blir hørt, og at hun ikke får den hjelpen hun trenger i forbindelse med sin diagnose. Kommunikasjonen har vært preget av misforståelser, lite tydelige svar og en tone vi opplever som lite respektfull, veldig lite forståelse og empati.

Dette har ført til unødvendig frustrasjon og utrygghet i en allerede sårbar situasjon. Vi savner mer forståelse, bedre oppfølging og en mer profesjonell og imøtekommende kommunikasjon.

Vi har dessverre opplevd flere situasjoner som har vært både frustrerende og belastende. Det gjelder blant annet at det er blitt satt opp timer uten at min mor har fått tydelig beskjed om dette(har ikke fått brev eller sms), og at informasjon kun er sendt via Helsenorge, som det er kjent at hun ikke har tilgang til, fastlegen har informert om dette. I tillegg har det blitt sendt fakturaer for timer hun ikke har vært klar over, CrediCare har slettet 5faktorer og hus legekontor har slettet en og enda faktorer som ikke er slettet. Når jeg tar dette opp med han, fastlegen salve ble irritert og sur på meg og så han har ikke med dette å gjøre.

Vi opplever at dette skaper unødvendig stress i en allerede vanskelig situasjon, og vi mener det er rimelig å forvente at pasienter får klar og tilgjengelig informasjon om avtaler – spesielt når man vet at digitale løsninger ikke er et.

Fantastisk lege

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har møtt mange (veldig) flinke og hyggelige leger ved de store sykehusene pga langvarig behandling i yngre år for alvorlig sykdom, og hatt flere fastleger, men aldri hatt noen lege som er så treffsikker ift. diagnoser og behandling som Håvard Hagen Vika. For meg er han derfor den dyktigste av alle leger jeg har møtt, selv jeg selvsagt ikke er kompetent til å vurdere slike ting. I tillegg er han samvittighetsfull, imøtekommende og hyggelig. For meg hadde det vært nok at han var dyktig. Men alt det andre er selvsagt et pluss.

Grundig og dyktig

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg opplever dr. Greibrok som en svært oppegående lege som vet hva han prater om. Jeg har ikke fått samme inntrykk av dyptgående kunnskap hos tidligere fastleger. Jeg får som regel time raskt og jeg føler at han ønsker å gi meg best mulig løsning på problemstillingene jeg kommer med

Empatisk lege

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Rashmi har vært min lege i mange år og jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er veldig i møtekommende og tar ting på alvor. Dyktig i faget sitt. Har kommet til henne med forskjellige ting og alltid følt meg møtt og forstått.

Lite tillitsvekkende legekontor og manglende oppfølging

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg var pasient hos denne fastlegen i omtrent fem år. Min opplevelse over tid var at jeg ikke ble tatt på alvor når jeg tok opp helseplager, men at hun egentlig har mye kunnskap hvis hun skulle ville hjelpe deg. Hun mente hver gang jeg var innom at det var første eller andre gangen jeg var der og fant aldri frem i journalen. Jeg opplevde også en kommunikasjon som til tider virket nedlatende og lite respektfull, noe som gjorde det vanskelig å føle seg trygg som pasient.

Dessverre gjaldt dette ikke bare legen, men også øvrige ansatte ved legekontoret. Jeg opplevde flere møter som ubehagelige, og som preget av en lite imøtekommende og respektfull tone. I tillegg opplevde jeg at det ble snakket negativt om andre pasienter i min påhør, noe jeg synes er uprofesjonelt og lite tillitsvekkende.

Etter å ha byttet fastlege opplever jeg nå å bli lyttet til, tatt på alvor og fulgt opp på en god måte. Kontrasten har vært stor.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.