Sentrum Legekontor Drammen

Telefonnummer32 83 20 6032 83 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

Arrogant og uhøflig

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Jeg har vært hos Salve mange ganger, fordi Tone konen hans som var min fastlege er sluttet.
Han er rett og slett ubehagelig å være i rom med. Han lytter ikke, og jeg føler ingen forståelse eller interesse fra han som lege! En lege man aldri vet hvor man har. Humørsyk og uhøflig. Jeg står nå på venteliste hos en ny lege! Hold dere langt unna dette legekontoret, de som jobber i resepsjonen er heller ikke hyggelige og imøtekommende. Synes og det er uprofesjonelt og ha laboratoriet i samme rommet hvor vi som pasienter venter. Ekkelt! Sånn har det vært der bestandig! Så min mening totalt sett er at dette ikke holder mål.

Strålende lege

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Skikkelgi flink lege, faglig dyktig og finner fort løsning på problemet. Flink til å høre på, og gir bra service.

Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og effektiv leger

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard oppleves som svært kunnskapsrik og effektiv. Basert på mine egne erfaringer over 3 år så er det bare godt å si om hans legegjerning. Svært profesjonell, kunnskapsrik, følger opp, lett å kommunisere med, tar seg tid og er samtidig effektiv! Bare positive erfaringer!! Anbefales på det varmeste!

Ikke fornøyd

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege i flere år. Han virker mer opptatt av den finansielle siden ved konsultasjonen... Dårlig tid. Arogant til tider. Jeg føler at han skulle gjort mer for at jeg skulle bli frisk.
Byttet fastlege som jeg kan snakke med på en helt annen måte. Han har fulgt meg opp mye bedre.
Det var mye nye fjes på laboratoriumet. Noen mer hyggelige enn andre.

Tilgjengeligheten var jo bra. Fikk time raskt.

Denne mannen burde ikke være fastlege

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Kort fortalt fremstår denne legen som arrogant. Han virket overhodet ikke interessert i å lytte eller besvare mine spørsmål, og fikk meg til å føle meg dum for at jeg i det hele tatt kom til han med mitt problem. Han så også ut til å allerede ha bestemt seg for hva som feilte meg før konsultasjonen, brydde seg ikke med å gjøre noen skikkelig undersøkelse og sendte meg ut døren på under 5 minutter.