Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Jeg er så fornøyd med denne legen. Våken og følger med.jeg byttet lege for 6 år siden og så glad jeg gjorde det. Min datter ble med meg og hun er også glad jeg byttet lege.

Veldig fornøyd!

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Opplever Håvard som en lege som tar det man sier på alvor, tar seg god tid til å forklare og henviser om nødvendig. Han er sanntids veldig tilgjengelig og får time kort tid etter bestilling. Veldig fornøyd! Derimot ikke så fornøyd med legekontoret generelt, virker ikke til å være i humør og fremstår stresset.

Ikke fornøyd

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Føler meg ikke tatt på alvor. Blir snakket til som om jeg bare finner opp symptomer. Vanskelig å bli hørt.

Mangler empati og virker dømmende

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Hatt han et par års tid (pga ingen andre ledige å bytte til) men nå klarer jeg ikke mer. I komplisert sak der et par henvisninger ikke gir svar og blodprøvene er fine virker han likeglad med å sende meg hjem like dårlig som jeg var da jeg tok kontakt. Gang på gang. I stedet for å foreslå ting å prøve er det jeg som må spørre "kan det eller det hjelpe" hvorpå han virker irritert og går skjelden med på å prøve.

Aldri lenge å vente på time og ordner reseptfornyelser raskt.

Det minst empatiske mennesket jeg noen sinne har møtt

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Andre gangen jeg har hatt time hos Greibrok. Første gang var et mareritt, og denne gangen ble ikke bedre. Jeg vegret meg for å dra tilbake til ham, så jeg møtte opp på legevakta i stedet. De hadde litt kø og valgte desverre å skaffe meg time hos han samme dag, siden han er fastlegen min mens jeg er på venteliste til ny lege...

Symptomene jeg sliter med har blitt så ille og forstyrrende i hverdagen at jeg begynte å gråte mens jeg forklarte for ham om smertene og ubehaget. Han mente det ikke var mulig å henvise til spesialist basert på symptomer og det fåtallet tester som er tatt, men han visste heller ikke hva som var galt, annet enn at han for andre gang antyder at det IKKE er noe galt. Livet mitt har stanset helt opp og hver dag er et mareritt med smerter og ubehag, men denne mannen tror fortsatt at jeg møter opp på legekontoret og bruker opp masse penger for moro skyld. Til info er jeg en normal og oppegående person uten noe psykisk bagasje som gjør at jeg dikter opp sykdomssymptomer.

I tillegg begynte han å spørre meg hvilken type undersøkelser jeg mente jeg burde ha. Hvordan skal jeg kunne vite det? Jeg er pasienten. Jeg beskriver symptomene, og DU som lege skal finne en løsning eller en med ekspertise til å hjelpe meg. I stedet blir jeg møtt med rare grimaser, provoserende reaksjoner og frekke svar. Det føles som at han bevisst prøver å sparke folk som ligger nede ut i fra hvordan jeg har blitt behandlet av han, ikke bare en, men to ganger nå.

Jeg har hatt hatt god relasjon og kommunikasjon med alle andre leger jeg har møtt, noen sinne, så jeg begynner å lure på hvordan en med så lite medmenneskelige evner og bisarre kommunikasjonsvaner har blitt lege.