Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

Avvisende og overlegen

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Greibrokk kunne ha vært en utmerket lege om det ikke var for at det er mennesker han undersøker. Kommunikasjon forutsetter det gjensidig respekt, forståelse og tiltaksvilje, noe jeg vil si denne fastlegen mangler i stor grad. Etter flere konsultasjoner stiller jeg meg usikker på om pasientenes ve og vel egentlig interesserer Greibrokk. Kanskje det heller er status og omdømme som appellerer. Anbefales overhodet ikke.

Arrogant og viser lite empati

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Har hatt Hagen Vika som vikar et par ganger. Begge gangene har jeg opplevd at han har vært arrogant og vist lite empati. Ville ikke lytte til hva jeg hadde å si, men ville heller snakke om sine meninger. Avbrøt meg mens jeg prøvde å forklare og skulle rette meg opp om jeg sa noe han mente var feil.
Tenkte det kanskje oppsto misforståelser første gang, men for andre gang nå har jeg gått gråtende ut av kontoret.
Ellers får jeg som regel time fortløpende når jeg ringer til legekontoret, og opplever god service fra sekretærene.

Tiltaksløs

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Å ikke føle seg sett og forstått av en fastlege er fryktelig ubehagelig fordi man står i sårbar situasjon når man oppsøker lege. Jeg kan ikke anbefale denne legen til andre enn de som skal ha time for å få resept. dessverre. Min familie og jeg ga han to år, og håpet det ville bedre seg når vi ble bedre kjent, men det skjedde dessverre ikke. Vi har byttet fastlege.

Imøtekommende og følger opp

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Holder fokus på deg, stiller kontrollspørsmål ønsker å vite hva som er viktig for deg.
Meget god oppfølging, forklaring av prøveresultater og anbefalinger.

Seriøst?

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Bytte p-piller? Du må til spesialist!
Hudproblemer? Du må til spesialist!
Mageproblemer? Du må til spesialist!
Etc, etc, etc...
Tilbud om henvisning til spesialist? Nope!
Seriøst noe av det mest traurige jeg har vært borte i.
Litt usikker på hvorvidt legen kan hjelp med noe som helst.