Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

The absolute best

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

He’s been my doctor for 4 years and has helped through some of the most difficult time in my life. He’s a wonderful person and a fantastic doctor.

Uinteressert

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Har vært hos Rashmi fire ganger, med tre ulike plager/sykdommer. Hun virker svært uinteressert, og har generelt lite å bidra med. Har også kommet med direkte feil påstander vedr. medisiner, dvs. det hun sier stemmer overhode ikke med det som står i felleskatalogen.
Jeg finner det meningsløst å ha en fastlege som ikke er interessert eller hjelpsom, og har derfor byttet. Det positive er at det sjelden er lang ventetid, men det hjelper lite. Kan legge til at legesekretærene på Sentrum legekontor er de minst serviceinnstilte jeg har møtt noensinne. Det er med på å trekke inntrykket enda mer ned.

tiltaksløs, uhøflig og overlegen

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Lite interessert i og lite åpen for pasientens beskrivelser.
Nekter å behandle 2 saker samtidig uten at man ha booket dobbelt time.

Ha høyt terskel for å skrive henvisninger.
Ta heller behandlinger med gammel, ut datert utstyr selv istedenfor å sende pasienter til spesialister.

Inntrykket at pasienter er melkekuer kommer stadig opp (har han hatt lenge nok som fastlege dessverre)

Trygg, hyggelig og profesjonell

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

David er en imøtekommende og dyktig lege som jeg har vært veldig fornøyd med. Den eneste grunnen til at jeg bytter lege er at jeg har flyttet fra Drammen. Hvis jeg skulle sagt noe negativt om David, så er det at det kan ta noen dager før man får legetime.

Avvisende og overlegen

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Greibrokk kunne ha vært en utmerket lege om det ikke var for at det er mennesker han undersøker. Kommunikasjon forutsetter det gjensidig respekt, forståelse og tiltaksvilje, noe jeg vil si denne fastlegen mangler i stor grad. Etter flere konsultasjoner stiller jeg meg usikker på om pasientenes ve og vel egentlig interesserer Greibrokk. Kanskje det heller er status og omdømme som appellerer. Anbefales overhodet ikke.