Sentrum Legekontor Drammen

Telefonnummer32 83 20 6032 83 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

En fantastisk lege!!!

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Håvard Hagen Vika var min fastlege under mitt første svangerskap. Grunnet få jordmødre i Drammen ente jeg opp med å gå mer til legen enn til jordmoren. Og jeg fikk mye bedre oppfølging hos han enn jeg fikk hos jordmor! Jeg følte meg veldig godt ivaretatt både faglig og medmenneskelig.
Alle de andre legene jeg har møtt på legekontoret er også veldig flinke. Det som kan bli bedre på legekontoret er serviceinnstillingen til de som jobber i resepsjonen.
Håvard Hagen Vika kan anbefales på det varmeste!

En fantastisk lege og støttespiller

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Som en pasient med sterke psykiske problemer har jeg kun positive erfaringer med Salve. Tar meg alltid seriøst, viser stor grad av empati. Tar meg alltid i mot på dagen eller ringer meg.

Å se gleden i ansiktet hans når jeg har gode dager gjør meg rørt. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Trygg og flink

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Meget flink lege. Han lytter og tar deg på alvor , og mange følelsen av at han virkelig vil hjelpe . Anbefales på det varmeste .

Ordentlig

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Greibrokk fremsto i starten for meg som en som ikke tok meg på alvor, og slik kan jeg forstå noen av kommentarene her. Men det har vist seg at han har vært den legen som er kompetent, ordentlig, dyktig og engasjert nok til å faktisk hjelpe meg som pasient. Han ønsket å gi meg den riktige hjelpen og er ikke en lege som «duller» med pasientene sine. I min situasjon har han gjort en forskjell i livet mitt og virkelig hjulpet meg, og i ettertid er jeg takknemlig for at han brydde seg nok og hadde såpass stolthet for yrket sitt til å gjøre det ordentlig. Ønsker du en lege som bryr seg og er dyktig nok til å se helheten med kritisk blikk og gi deg den riktige behandling, er dette legen din.

Arrogant og uhøflig

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Jeg har vært hos Salve mange ganger, fordi Tone konen hans som var min fastlege er sluttet.
Han er rett og slett ubehagelig å være i rom med. Han lytter ikke, og jeg føler ingen forståelse eller interesse fra han som lege! En lege man aldri vet hvor man har. Humørsyk og uhøflig. Jeg står nå på venteliste hos en ny lege! Hold dere langt unna dette legekontoret, de som jobber i resepsjonen er heller ikke hyggelige og imøtekommende. Synes og det er uprofesjonelt og ha laboratoriet i samme rommet hvor vi som pasienter venter. Ekkelt! Sånn har det vært der bestandig! Så min mening totalt sett er at dette ikke holder mål.