Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

Elendig kundeservice

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Jeg ringte inn for å bestille time og ble møtt av en spydig dame som ikke ville hjelpe. Hun hadde en "ikke mitt problem"-måte å kommunisere på og det endte i at jeg byttet fastlege. Slik vil jeg ikke bli møtt på et legesenter.

Lytter dårlig

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Legen er rask i konklusjonene og hurtig på data. Går virkelig unna, er veldig effektiv med et noe alvorlig ytre. Legen lytter dårlig, føler meg noe overkjørt, men også lite hørt. Virker som legen altid vet bedre enn pasienten sine egne erfaringer. Virker noe "firkantet" og "robot" aktig i væremåte. Virker temmelig opphengt i regler og retningslinjer. Føler interessen fra legen var svært liten for å høre på mine egne erfaringer som er riktig for meg. Følte kontakten mellom meg som pasient og lege ble dårlig. Da blir også tilliten automatisk svekket fra meg som pasient. Virket også litt "agent" aktig.
Alt kan ikke gå etter boken, slik at legen helt klart må lytte mer til pasienter sine egne erfaringer. Da vokser også tilliten og godfølelsen for pasientene.

Helt fantastisk

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Flyttet til drammen og valgte å bytte over til Kornmo som fastlege. Angrer ikke i det hele tatt. Tar seg tid til å høre på, forklarer årsak/virkning, har godt humør og omgåelig.

God lege

Lege: Håvard Hagen Vika Skrevet

Vika har vært min fastlege i fem år. Han er alltid blid og hyggelig. Rask, men ikke travel. Og han kan sine ting.

Manglende kunnskap, empati og forståelse.

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Overskriften taler rette og slett om det meste av omtalen.
Ingen empati og forståelse. Virker ikke som en lege mot deg, men mer som en ‘agent’.
Prøver å avvise deg, og sier ‘sånn er det’.
Ikke så mye kunnskap om helseproblemer. Særlig kompliserte disgonser.