Jan Robert Grøndahl

Autorisasjon (1986)

Jan Robert Grøndahl er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Jan Robert Grøndahl

Rolig og konsentrert

Jeg har vært pasient hos Dr Grøndahl i mange år. Han er lyttende, har mer blikkontakt med pasienten enn med skjermen og virker trygg på sine vurderinger. Han er rask til å sende pasienten videre til spesialist ved evt behov.
En lege til å stole på.

Tilgjengelig og nøye

En profesjonell fastlege, som er grundig, rolig og opptatt av det beste for pasienten. Jeg opplever at han alltid svarer på sms til legesenteret, og det er lett å få time raskt. Han er for noen en «mann av få ord», men han får med seg det som blir sagt, og har gode innspill og forslag til løsninger. Nesten alltid presis til timeavtaler. Henviser videre til spesialist ved behov. Anbefales!

Trygg, kunnskapsrik og følger opp alt veldig godt.

Han er alt det en kan forvente av en fastlege. Han er flink til å lytte, gir gode råd og følger opp veldig raskt henvisninger til andre helsetilbud når det er behov for det.

Usympatisk og Arrogant

Lite interessert, dårlig lytter. Han kom 30 minutter for sent til første time, og han tok ikke bryet med å beklage.
Et godt råd: Styr unna.

en tillitvekkende og kjempefink lege

Grøndalh er den 5 fastlege jeg har hatt siden ordinære startet. Snart hatt grøndahl I 3 år og anger ikke et sekund på at jeg valgte han. Jeg har hatt det ganske tøft de siste årene. Hos grøndalh føler jeg meg trygg. Har en sykdom som krever hyppig blodprøver og han er flink til å informere motivere. Vil absulutt anbefale grøndahl til som trenger en trygg og varm lege. Beste legen på Østlandet uten tvil