Camilla Brochmann

Autorisasjon (2011)

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Engervannsveien 31 1337 Sandvika
Camilla Brochmann er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Camilla Brochmann

Fantastisk lege

Veldig dyktig, empatisk og lyttende lege. Tar pasienten på alvor. Bruker god tid. Lett å få time gjennom den digitale løsningen til HelseNorge.

Empatisk, dyktig, god lytter

Jeg har hatt Camilla som fastlege lenge nå. Hun er en veldig flink, empatisk, forståelsesfull og faglig sterk lege som også er en god lytter. Jeg får alltid svar på e konsultasjoner. Hun setter av tid, blir møtt med smil når jeg har fysisk time. Hun hører på. Kommer med løsninger, forslag. Har aldri fått inntrykk av at hun vil bli ferdig og forte seg til neste pasient. Henviser videre ved behov. Fantastisk lege og jeg anbefaler henne sterkt. 100 tommel opp for Camilla ☺☺

Dyktig og blid

Blir alltid møt med et smil ved tilkalling. Hun tar seg tid til å lytte til pasienten.
Flink til å forklare og kommer med løsninger. Hun bygger tillit mellom pasient og lege. Veldig flink!

Fantastisk lege

Alltid veldig empatisk, trygg og kunnskapsrik. Lett å få time, kort ventetid, rolig og snill. Anbefaler Camilla å det sterkeste.

Trygg ,rolig og blid

Kunnskapsrik, flink, lytter på hva du sier. Sender deg videre til spesialist/ røntgen etc. med en gang hvis det trengs.
Dyktig lege.