Camilla Brochmann

Autorisasjon (2011)

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Engervannsveien 31 1337 Sandvika
Camilla Brochmann er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Camilla Brochmann

Hyggelig, empatisk, kunnskapsrik og imøtekommende

Jeg kan ikke relatere meg til det negative som er anmeldt om Camilla. Jeg har hatt henne som fastlege i litt over et halvt år, og jeg er svært fornøyd. Det hender hun er flere minutter forsinket, men det er forståelig da hun gjør det hun må for å møte en pasient sitt behov og det kan oppstå akutte situasjoner. Uansett hvor forsinket hun er, tar hun seg alltid tid til å gjøre det jeg har behov for. Hun bærer et smil selv i en stressende hverdag. Hun er kunnskapsrik og trygg i yrket sitt. Jeg føler meg godt ivaretatt når jeg er hos henne. Camilla er absolutt til å anbefales. Vest Legekontor har også fått seg et kjempe fint lokale som vil bli veldig stilig når det er ferdig oppusset. Det hjelper godt når man må sitte litt på venterommet.

Utrolig hyggelig og erfaren og empatisk kvinne som har lære meg veldig mye og hun har gjort veldig mye godt med meg.

Jeg har kjempe STOR respekt for Camilla Brochmann som min fastlege og mye utover fordi føler hun gir mere enn hun er pålagt. Utrolig varm og rolig og hyggelig kvinne. Absolutt den beste fastlegen jeg hatt noen gang. Anbefales på det Absolutt sterkeste
Vil gi Camilla
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Med de 6 stjernene

Veldig godt inntrykk

Jeg byttet til Camilla i 2023 fordi min gamle fastlege sluttet som fastlege. Camilla er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er empatisk, faglig trygg, uformell og en jeg virkelig føler jeg kan stole på. Og jeg er en ganske kravstor stå på krava-dame-:) Det kan være litt ventetid, men det er nok bare fordi hun bruker den tiden som trengs. Når hun snart går over til å bare jobbe i Sandvika, håper og tror jeg at det vil være kortere ventetid for å få time.

Uforberedt, lite empati

Møtte henne første gang. Journal oversendt. Hun trodde meg ikke. Lette og lette. Fant den til sist. Brukte 80 % av timen på å stirre inn i skjermen. Vanskelig å nå igjennom, hun bruker sirkulær argumentasjon, hun er sikkert dyktig for de hverdagslige problemene, men ikke for mer kompliserte utfordringer. Tenker ikke innovativt, utenfor boksen, i det hele tatt.

Føler meg dårlig ivaretatt

Jeg har hatt Camilla som fastlege i noen måneder og har allerede bestemt meg for å bytte fastlege. Hun virker useriøs og er alltid sen til timene. På det meste har jeg ventet på å komme inn til henne i 1 time og 15 min, etter timen min. Det virker ikke som om hun tar til seg det jeg forteller. Hun sitter og fniser under timene også.