Andreas Heimli

Autorisasjon (2001)

Heiaklinikken Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ...
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Andreas Heimli er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Andreas Heimli

Uengasjert

Som siste innskriver opplevde heller ikke jeg at man blir kjent med denne legen etter som tiden går. Jeg var av den oppfatning at han syntes det var ukomfortabelt å ta opp psykisk helsetilstand, derfor ble det også ukomfortabelt å ta opp slike tema. For meg virket han uinteressert og lite engasjert i meg som pasient. God service fra kontorpersonale og vikarer.

Sympatisk lege, men når ikke helt opp hos meg.

Jeg har brukt Andreas Heimli siden 2008. Til tross for alvorlig sykdom, mye kronisk problematikk, og MANGE legebesøk, føler jeg ikke at han kjenner meg, elle husker noe særlig om meg fra gang til gang.
Jeg synes det er vanskelig å formidle alvorlighetsgraden av problemer hvor det ikke finnes medisinske funn, og jeg synes han mangler ideer til å prøve behandlinger/ medisiner dersom det første ikke ga resultat.
Forøvrig er han en sympatisk fyr, og veldig god på det skriftlige. Han er velvillig til å henvise videre, og velvillig til å sykemelde, men jeg føler at alle forslag må komme fra meg. Derfor kommer hjelpen ofte veldig sent.
Det er lang ventetid på å få time, og minst 1 times ventetid til timen. Det kan jo være veldig slitsomt når man er syk, men jeg kan leve med det, da jeg alltid får den tiden jeg trenger, uten stress.
Andreas er en ok lege, hvis man selv er tydelig og flink til å formidle sine behov.

Kjempelege

Dyktig lege som altid tar seg tid og lytter til hva du sier. Føler du blir møtt og hørt. Tommel opp fra meg. Noe ventetid må påregnes med dette kommer jo av den enkle grunn at han tar seg tid og hører på deg når man først er inne så det er helt greit ☺️

Interessert, undersøkende, troverdig, ærlig, god oppfølging

Har brukt denne legen noen år nå, og han imponerer meg stadig.
Er genuint interessert i å finne løsninger og se mine behov.
Flink til å sende videre for andre undersøkelser og kartlegging.
Jeg jar fått helseutfordringer som blir fulgt opp godt og jevnlig.
Er i dialog med deg som pasient, og kommer med gode anbefalinger.
Sliter med å holde tiden, men det er jo fordi han ser og bruker tid på pasientene sine, så det er et resultat at hans grundighet, må vente litt.
Kan ikke komme på noe negativt å si, fortsett med den gode jobben.

Dyktig lege, aaaaltfor lang ventetid!

Jeg opplever Dr.Heimli som en faglig dyktig, genuint interessert og jordnær lege som ser deg og hører deg.
MEN: hver eneste time må man vente mellom 30 min og opptil 2 timer. HVER GANG!
Jeg har forståelse for at ting kan drøye , men ser på det som respektløst og helt unødvendig at man skal sitte med jentungen på 1,5 år og vente i 1 time og fortsatt er det andre foran i køen....
Velger derfor nå å bytte fastlege grunnet dette.
Men faget sitt og det å se og møte menneske; DET kan han.