Andreas Heimli

Heiaklinikken Mann, 45 år

Autorisert2001
Ledige plasser 21 av 1250
Vil du bytte til denne fastlegen?

Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen
Andreas Heimli er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Andreas Heimli

Interessert, undersøkende, troverdig, ærlig, god oppfølging

Har brukt denne legen noen år nå, og han imponerer meg stadig.
Er genuint interessert i å finne løsninger og se mine behov.
Flink til å sende videre for andre undersøkelser og kartlegging.
Jeg jar fått helseutfordringer som blir fulgt opp godt og jevnlig.
Er i dialog med deg som pasient, og kommer med gode anbefalinger.
Sliter med å holde tiden, men det er jo fordi han ser og bruker tid på pasientene sine, så det er et resultat at hans grundighet, må vente litt.
Kan ikke komme på noe negativt å si, fortsett med den gode jobben.

Dyktig lege, aaaaltfor lang ventetid!

Jeg opplever Dr.Heimli som en faglig dyktig, genuint interessert og jordnær lege som ser deg og hører deg.
MEN: hver eneste time må man vente mellom 30 min og opptil 2 timer. HVER GANG!
Jeg har forståelse for at ting kan drøye , men ser på det som respektløst og helt unødvendig at man skal sitte med jentungen på 1,5 år og vente i 1 time og fortsatt er det andre foran i køen....
Velger derfor nå å bytte fastlege grunnet dette.
Men faget sitt og det å se og møte menneske; DET kan han.

Midt på treet

Min opplevelse av denne fastlegen er positiv i den forstand at han er hyggelig og imøtekommende. Når det kommer til opplevelsen av timen syns jeg det finnes forbedringspotensiale. Jeg venter alltid mellom tre kvarter og halvannen time over tiden jeg har fått. Dette er utrolig frustrerende og bør forbedres. Når jeg da kommer inn til legen opplever jeg han som positiv, men jeg sliter med å slappe av da jeg vet at det er flere enn meg som sitter langt over tid på venterommet. Da han i tillegg snakker om vær og vind- helt sikkert for å gi meg en positiv opplevelse- blir jeg heller frustrert, da jeg heller ønsker en saklig time som konsentrerer seg om hvorfor jeg er der. Dette får jeg også-men heller i annen rekke. Alt i alt er han en hyggelig mann, men som lege når han ikke helt opp da nevnte omstendigheter trekker ned for min del.

Seriøs og dyktig

Imøtekommende og faglig dyktig lege.
Tar seg god tid og er veldig grundig. Hyggelig og ulålete.

Meget dyktig

Han er etter min oppfatning en meget dyktig lege både når det gjelder rent faglig medisinsk og pasientbehandling. Jeg får alltid en god og , som jeg oppfatter det og som er bekreftet fra andre faginstanser, relevant tilbakemelding. Han synes som om han er genuint interessert deg og ditt problem og gir alltid en velfundert og relevant diagnose/tilbakemelding. Sikker i sitt fag, dyktig i sin utøvelse og utstråler en trygghet man ønsker som pasient. Alt i alt er jeg meget fornøyd.