Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Flink Doktor

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Flink lege. Har kjent han siden liten alder. Får alltid hjelpen jeg skal ha og rik på kunnskap innenfor helse relaterte spørsmål.

Svært fornøyd!

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita er en fremdragende lege. Svært kompetent og hyggelig. Hun har alltid tatt seg tid til å forstå seg på de utfordringene jeg har hatt, og funnet konkrete og gode løsninger. Når utredninger har bestått av flere steg, har hun vært tydelig på hva jeg kan forvente av hvert, både i form av tid og hvilke undersøkelser som kreves. Jeg har satt pris på denne forutsigbarheten. Hun er empatisk og profesjonell, og alltid forstålsesfull. Anbefaler Anita til enhver.

Sympatisk lege, men når ikke helt opp hos meg.

Lege: Andreas Heimli Skrevet

Jeg har brukt Andreas Heimli siden 2008. Til tross for alvorlig sykdom, mye kronisk problematikk, og MANGE legebesøk, føler jeg ikke at han kjenner meg, elle husker noe særlig om meg fra gang til gang.
Jeg synes det er vanskelig å formidle alvorlighetsgraden av problemer hvor det ikke finnes medisinske funn, og jeg synes han mangler ideer til å prøve behandlinger/ medisiner dersom det første ikke ga resultat.
Forøvrig er han en sympatisk fyr, og veldig god på det skriftlige. Han er velvillig til å henvise videre, og velvillig til å sykemelde, men jeg føler at alle forslag må komme fra meg. Derfor kommer hjelpen ofte veldig sent.
Det er lang ventetid på å få time, og minst 1 times ventetid til timen. Det kan jo være veldig slitsomt når man er syk, men jeg kan leve med det, da jeg alltid får den tiden jeg trenger, uten stress.
Andreas er en ok lege, hvis man selv er tydelig og flink til å formidle sine behov.

God forståelse for psykiske og fysiske utfordringer

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Han er god å snakke med, og møter deg der du er. Han har en ikke dømmende tilnærming på din/dine problemstilling/vansker. Han bruker den tiden du trenger.
Han henviser når det er nødvendig, og følger opp.
Anbefaler Han!

Tar deg ikke seriøst

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Fremstår som meget uempatisk og virker mest interessert i å få deg fort ut av kontoret enn å hjelpe deg. Vanskelig å få henvisning videre når man trenger det og er mer troende til å fortelle deg at du innbiller deg ting enn å faktisk gjøre noe med det....