Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Heiaklinikken

Dyktig lege

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Tatt godt i mot og ser mennesket du er. Ryddig og dyktig faglig sett! Løsningsorientert. Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Hun viser omsorg og trygghet, gir gode råd. Lytter på deg og tar deg seriøst. Bruker god tid. Lett å snakke med.

Trygg og profosjonell lege

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Med min 'legeundersøkelse og samtale' i dag... man kan ikke finne en mer professional Fastlege - enn Dr. Leidulv !!!

Godt ivaretatt

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Fransplass er en veldig hyggelig lege! Lytter nøye, skriver ned og tar deg på alvor. Hun bruker den tiden hun føler er nødvendig, men dette fører også til at hun som regel alltid er litt forsinket til neste time.
Har aldri fått noen stygge kommentarer, eller frekkheter. Bare hyggelig!
Hun er dessverre ofte veldig fullbooket, så å skaffe hastetime har vært det letteste for meg.
Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege, er fordi jeg har flyttet.

Hårreisende

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Har sammensatte helseplager, Solnør sendte meg til spesialist for utredning/diagnose, spesialisten sendte meg på behandling /m psykolog, som dokumentert var bra for meg. Men Solnør ignorerte behandlingen og min videre vei i Nav systemet, til det skritt der behandlerene måtte ringe han for å forklare hvorfor jeg trengte hjelp. En spesialist sendte beskjed til han om at han måtte henvise meg til et spesifikt sted. Var hos Solnør 2 g etter det uten at han nevnte det. (Test fra min side) Ble anbefalt å bytte fastlege, og det er det beste jeg har gjort! Fikk absolutt den behandlingen jeg har krav på, ny saksbehandler i Nav og nå etter et par år, er livet helt annerledes for meg.