Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Heiaklinikken

Tar deg ikke seriøst

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Fremstår som meget uempatisk og virker mest interessert i å få deg fort ut av kontoret enn å hjelpe deg. Vanskelig å få henvisning videre når man trenger det og er mer troende til å fortelle deg at du innbiller deg ting enn å faktisk gjøre noe med det....

Jordnær, dyktig og trygg

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Jeg har vært hos Olaussen i to år, og for meg er han en fantastisk lege! Han er jordnær, forståelsesfull, morsom og seriøs på samme tid. Han viser forståelse for en fortvilende situasjon, og viser empati. Han henviser videre der det trengs og følger nøye opp med regelmessige legetimer.

Ca 20/30 min ventetid, lett å få time.
Konklusjon: Anbefales!

Useriøs og alltid dårlig tid

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita har alltid dårlig tid og tar deg ikke alvorlig. Sist gang jeg var hos henne behandlet hun meg etter noen andres journal og brukte hele timen på det. Hun hadde en nedlatende tone, og beklaget aldri. Jeg har kviet meg for å gå til legen i ettertid til tross for store smerter i det siste. Anbefales ikke til noen.

Fantastisk fastlege

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Tar seg tid, dyktig, nøye, dyktig både med somatisk og psykisk helse. Følger opp og er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Noen ganger endel ventetid, men det er levlig når man vet han bruker den tiden pasientene har behov for :)

Uempatisk og kan lite om mange felt

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Har hatt Anita som fastlege i to år, og har aldri blitt tatt på alvor. Hun sier det samme hver legetime og gir inntrykk for at jeg verken er viktig eller at hun ønsker å hjelpe. Har grått og blitt oppgitt i flere legetimer grunnet hennes uempatiske oppførsel og hennes mangel på kunnskap rundt spesielt migrene og psykiske plager. Vil advare alle unge der ute og ikke la seg herske med slike dårlige leger slik jeg har opplevd. Anita burde ikke blitt lege, og råder derfor alle fra å ha henne som fastlege.