Heiaklinikken

Telefonnummer32 84 48 3432 84 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Heiaklinikken

Godt ivaretatt

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Fransplass er en veldig hyggelig lege! Lytter nøye, skriver ned og tar deg på alvor. Hun bruker den tiden hun føler er nødvendig, men dette fører også til at hun som regel alltid er litt forsinket til neste time.
Har aldri fått noen stygge kommentarer, eller frekkheter. Bare hyggelig!
Hun er dessverre ofte veldig fullbooket, så å skaffe hastetime har vært det letteste for meg.
Eneste grunnen til at jeg bytter fastlege, er fordi jeg har flyttet.

Hårreisende

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Har sammensatte helseplager, Solnør sendte meg til spesialist for utredning/diagnose, spesialisten sendte meg på behandling /m psykolog, som dokumentert var bra for meg. Men Solnør ignorerte behandlingen og min videre vei i Nav systemet, til det skritt der behandlerene måtte ringe han for å forklare hvorfor jeg trengte hjelp. En spesialist sendte beskjed til han om at han måtte henvise meg til et spesifikt sted. Var hos Solnør 2 g etter det uten at han nevnte det. (Test fra min side) Ble anbefalt å bytte fastlege, og det er det beste jeg har gjort! Fikk absolutt den behandlingen jeg har krav på, ny saksbehandler i Nav og nå etter et par år, er livet helt annerledes for meg.

Trygg, kunnskapsrik med stor forståelse for psykiske problemer.

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Veldig tolvmodig, forståelsefull, dømmer deg ikke, og tar seg god tid til å høre på dine problemer. Han tar nødvendige prøver, følger deg opp og sender deg videre til spesialister hvis påkrevet. En meget god og flink lege som anbefales. Han bygger deg opp også psykisk.
Personalet forøvrig er meget oppofrende og hyggelige.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita er en meget kompetent og dyktig lege. Hun er kunnskapsrik, handlekraftig og en forståelsesfull lege som ser mennesket, ikke bare pasienten. Er 100 % trygg på hennes vurderinger og kunne ikke tenkt meg en annen lege.

Veldig hyggelig og grundig

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Anita tar deg i mot med et smil samtidig virker hun profesjonell og grundig. Henviser til spesialist når det er behov.