Heiaklinikken

Gamle drammensvei 98 3420 Lierskogen

Siste vurderinger av Heiaklinikken

Fantastisk fastlege

Lege: Erlend Aasbø Olaussen Skrevet

Tar seg tid, dyktig, nøye, dyktig både med somatisk og psykisk helse. Følger opp og er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

Noen ganger endel ventetid, men det er levlig når man vet han bruker den tiden pasientene har behov for :)

Uempatisk og kan lite om mange felt

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Har hatt Anita som fastlege i to år, og har aldri blitt tatt på alvor. Hun sier det samme hver legetime og gir inntrykk for at jeg verken er viktig eller at hun ønsker å hjelpe. Har grått og blitt oppgitt i flere legetimer grunnet hennes uempatiske oppførsel og hennes mangel på kunnskap rundt spesielt migrene og psykiske plager. Vil advare alle unge der ute og ikke la seg herske med slike dårlige leger slik jeg har opplevd. Anita burde ikke blitt lege, og råder derfor alle fra å ha henne som fastlege.

Dyktig lege

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Tatt godt i mot og ser mennesket du er. Ryddig og dyktig faglig sett! Løsningsorientert. Anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Lege: Anita Fransplass Skrevet

Hun viser omsorg og trygghet, gir gode råd. Lytter på deg og tar deg seriøst. Bruker god tid. Lett å snakke med.

Trygg og profosjonell lege

Lege: Leidulv Solnør Skrevet

Med min 'legeundersøkelse og samtale' i dag... man kan ikke finne en mer professional Fastlege - enn Dr. Leidulv !!!