Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Autorisasjon (2013)

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Sara Ingegerd Eriksson Grodås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Den beste fastlegen eg har hatt

Dr. Sara Grodås er svært genuin og så absolutt den hyggjelegaste fastlegen eg nokon gong har hatt. Ho tek problema dine på alvor, og er flink til å forklare medisinske uttrykk etc. Anbefaler ho på det varmaste!

Beste legen jeg har hatt

Jeg har vært hos Sara kun en gang, men det var alt som trengtes for å overbevise meg om at hun er den beste legen jeg noensinne har hatt. Med andre leger har det vært behov for å bestille utallige legetimer for å få utredet hva som er feil og dekke mine behov. Sara tok seg god tid, lyttet til alt jeg sa og tok meg på alvor. Jeg fikk hjelp med en gang og hun satte igang ulike tiltak som hjalp meg videre.

Jeg anbefaler Sara på det sterkeste!

Observant og nøye

dr. Grodås har et svært godt vesen, og tydelig kompetanse. Man kan føle seg trygg hos henne. Hun tar seg den tiden hun trenger, og man føler seg velkommen og sett. Hun har åpenbart orden på sine rutiner, og besøk hos henne er alltid ryddige og gjennomførte.

Omtenksom og nøye

Sara tar ordentlig vare på deg som pasient, er utrolig nøye(alle muligheter for sykdom undersøkes) og er lett å prate med.
Verken jeg, eller venninner som jeg har anbefalt Sara til, har noen gang hatt en så god lege før.