Sara Ingegerd Eriksson Grodås

SiO Helse Kvinne, 31 år

Autorisert2013
Ledige plasser 21 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

SiO Helse

0372 Oslo
Sara Ingegerd Eriksson Grodås er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Ingvild Ohm (vikar)

Dette er IKKE en vurdering av Sara Grodås, men Ingvild Ohm som er hennes vikar da Sara er ute i permisjon.

Jeg rakk bare å gå til Sara en gang før hun gikk ut i permisjon, og jeg var veldig veldig fornøyd med henne da hun lyttet godt, kommuniserte bra og tok meg seriøst.

De to siste gangene har jeg vært hos Ingvild Ohm, som virker helt fjern. Veldig dårlig til å kommunisere og gjetter seg veldig frem til hva det kan være, uten å gi en henvisning. Hun virker helt uinteressert og vil bli ferdig fortest mulig.

Jeg kommer dessverre til å bytte lege, grunnet Ingvild.

5 stjerne til Sara Grodås vel og merke!

Den beste legen jeg har hatt på lenge!

Sara Grodås har vært min lege i noen år nå og jeg kunne ikke ha vært med fornøyd! Hun har tatt meg på alvor og prøvd å hjelpe meg så godt hun kunne, evt. sendt meg videre til spesialister! Anbefaler henne på det varmeste!

Ingvild Ohm (vikar)

Jeg har gått til Dr.Grodås siden hun begynte som fastlege ved SiO. Hun har alltid vært veldig rolig, forståelsesfull og lyttende.

Ingvild Ohm, som vikarierer, virker helt borte. Hun virker uinteressert og inkompetent. Mulig at hun er flink på papiret, men i en klinisk situasjon er hun helt fjern!

Jeh vil anbefale Ingvild Ohm å ta noe etterutdanning i kommunikasjon, for her mangler hun all kompitanse.

Dr. Sara Grodås får 5 "stjerner" fra meg.
Ingvild om må nøye seg med knappe 1 "stjerne" (hadde gitt minus, hvis det var mulig...).

NB!!!

Hele denne vurderingen er av Ingvild Ohm og IKKE Dr.Sara Grodås.

Kjempeflink lege

Veldig hyggelig, bryr seg om pasientene sine. Hun lytter og virker trygg i sin rolle. Henviser videre ved behov, og er alltid blid og hyggelig. Hadde definitivt valgt å fortsette med henne hvis det ikke var for at vi flyttet. Anbefales på det sterkeste :)

Anbefaler ikke SiO Helse Blindern

Jeg fikk aldri møtt Sara fordi hun var i permisjon, men jeg hadde en time hos Ingvild Ohm som vikarierer. Hun var en veldig hyggelig lege som lyttet og tok seg god tid, men jeg velger likevel å bytte fastlege fordi jeg syns legekontoret er helt håpløst.

Det er minst to uker ventetid på å få time, selv om man bare trenger å få fornyet en resept. Det er nesten umulig å nå gjennom til resepsjonen på telefon pga kø, og jeg fikk verken appen eller nettbestillingen til å fungere. Da jeg endelig kom gjennom til resepsjonen, begynte plutselig resepsjonisten å snakke med noen andre på kontoret og sluttet å svare meg. Jeg prøvde å få kontakt og ventet på at hun skulle fortsette samtalen vår i 5 minutter før jeg la på.
Siste alternativ da er sms, som koster 6 kr å sende og 6 kr for å motta bekreftelse, og med dårlig mulighet for toveis kommunikasjon.

Jeg måtte også vente i kø i ca 10 minutter bare for å få melde i ekspedisjonen at jeg hadde kommet, og deretter 10-15 minutter i venterommet før jeg fikk komme inn til legen.
Det jobber sikkert veldig dyktige leger her, men jeg anbefaler det ikke for folk som verdsetter tilgjengelighet og god service.