Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Autorisasjon (2013)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Sara Ingegerd Eriksson Grodås er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sara Ingegerd Eriksson Grodås

Kunnskapsrik, trygg og dyktig

Sara Grodås er en lege jeg varmt kan anbefale til andre studenter i Oslo. Hun er svært kunnskapsrik, vennlig og formidler sin kunnskap på en skikkelig god måte.

Fantastisk fastlege

Jeg har vært så fornøyd med Sara at jeg har meldt meg opp i et enkeltemne pr.semester etter at jeg ble ferdig å studere, kun for å få beholde henne som fastlege.
Jeg har oppsøkt henne for et vidt spekter av plager de siste årene, men hovedvekten av plagene har vært psykisk betinget og ofte relatert til helseangst. Min tidligere erfaring tilsier at en del leger synes det kan være vanskelig å håndtere pasienter med helseangst, og jeg er derfor veldig glad for at jeg fant Sara. Hun har alltid møtt meg og mitt problem med respekt, uavhengig av hvor irrasjonell jeg har vært.
Ventetidene for å få en ordinær legetime hos SiO er forholdsvis lange, men jeg synes hun er verdt å vente på og dersom man er i behov av hastetime så får man ofte det på dagen. Jeg kan virkelig anbefale henne som fastlege:)

Kunnskapsrik og vennlig

Får alltid god behandling hos Sara. Opplever at hun er flink til å se helheten i helsen fremfor symptomene; slik at hun kan gi rett behandling. Føler meg ivaretatt og velkommen.

Da hun er tilgjengelig hos SiO 3(?) dager i uken, tar det gjerne 2-3 uker før en får time dersom det ikke er akutt. Hastetime får man som regel på dagen/dagen etter.

Trygg, kunskapsrik, og omfattene

Dette er en lege som følger opp å gir en grundig undersøkelse. Vil påstå at det er den beste legen jeg har hatt. I tillegg føler jeg at hun er veldig kunnskapsrik og har stor kompetanse da jeg har noe komplisert helse.

En lege å anbefale

Har hatt Sara som fastlege de siste årene og har aldri følt meg så sett og lyttet til av en fastlege som det jeg har opplevd med Sara. Har ikke vært veldig mye til legen, men når det har vært noe har jeg blitt tatt seriøst og opplevd henne som varm og profesjonell. Med tungt hjerte må jeg finne meg ny fastlege da jeg ikke er student lenger - skulle veldig gjerne hatt Sara som fastlege videre også!