Matthias Hempel

Skolegata 8 3611 Kongsberg
Matthias Hempel er en av 30 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Matthias Hempel

Han var veldig flink og tok seg god tid med mitt barnebarn på 10 år☺

Vi fikk svar på alt vi lurte på.
Tok masse prøver
Målte blodtrykk
Vi fikk en diagnose
Ingen bruk av medisiner
Trykte på magen

Kunnskapsrik og hyggelig!

Min erfaring med Matthias som fastlege er at han er veldig smart og god på å lytte. Han gir klare råd uten å virke som en besserwisser. Setter spesielt stor pris på at han ikke ser ned på meg som pasient fordi jeg ruser meg på noe ulovlig. Han er i tillegg empatisk og har fokus på pasient mer enn pc. ANBEFALES😊

Den beste fastlegen vi har hatt

Vi har i over 30 år nå brukt dette legekontoret, og vært så heldige å få Mattias som fastlege. Han er en person som alltid møter deg med et smil og glimt i øyet, men samtidig tar deg på alvor.
Han har en egen evne til å lytte, forklarer grundig, tar aksjon og videresender deg hvis det er aktuelt.
Han gjør også selv "små inngrep" og undersøkelser som man ofte blir sendt tl en kirurg eller sykehus for. Veldig bra og effektiv !!!

Kjempe fornøyd!

Synes at jeg er heldig å ha ham som fastlegen min. Jeg hadde hatt noen dårlige erfaringer med den gamle legen min da jeg kom til Matthias for første gang. Den mest støttende, tålmodige og effektive legen jeg har hatt. Har hatt han i flere år nå og føler at han er alltid "til stede" og virkelig bryr seg. Veldig imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og alltid positiv. Har tillit til han som lege og føler at selv blir jeg virkelig godt tatt vare på.

Fantastisk medmenneskelig lege

Jeg har ME og Fibromyalgi og er ikke blitt tatt alvorlig hos legen før nå. Herr Hempel er sympatisk, medmenneskelig og empatisk og han lytter til det jeg har å si og han kommer med råd og forslag til behandling, han er ydmyk og vil alt det beste for pasienten, han mener at pasienten er den som kjenner sin egen kropp best og gjør alt han kan for å støtte kroppen sine plager på aller beste mulige måte. Han er blid og hyggelig og et meget varmt menneske. Selvom det kan være litt vanskelig å komme igjennom på telefonen til tider veier det å være pasient hos han opp for det hele. Han er handlekraftig og samarbeider med pasienten og dens kropp og er rett og slett en fantastisk lege og et fantastisk menneske :)