Legegruppen Kongsberg AS

Skolegata 8 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen Kongsberg AS

Ikke bra!

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Når Bashir får besøk av en ung kreftoperert pasient (hjernesvulst) så må man forvente at både pasient og pårørende blir hørt. Til tross for flere innvendinger fra pårørende så fortsetter Bashir å lese opp kreftdiagnosen han har mottatt som pasientens fastlege. Dette til tross for at han flere ganger får beskjed om at kreftlegen hadde sagt at diagnosen skulle formidles i trygge omgivelser på Radiumhospitalet sammen med fagfolk og støtteapparat. Årsaken til besøket var ikke diagnosen, men sårbehandling. Den var såpass lite tilfredsstillende at Nevrologisk på sykehuset i Drammen var svært lite "imponert". Hygiene tiltakene var påfallende dårlig. Hansker ble ikke byttet etter at blant annet dørhåndtak var berørt. Dette ble også påpekt uten at det gjorde noen forskjell.

Faglig dyktig

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Jeg opplever Muhammad Bashir som en faglig dyktig lege som er tydelig i sin kommunikasjon. Jeg har beskrevet mine symtomer og latt legen stille diagnosen. Besøkene har vært basert på gjensidig tillit hvor legen er fagmannen. Hvis det er behov for å få en dypere utredning så har han henvist til meg til en spesialist. Muhammad Bashir kan anbefales til alle som trenger en dyktig og faglig dyktig lege.

Matthias Hempel

Lege: Matthias Hempel Skrevet

Matthias Hempel er best lege for meg, forstår meg godt , høflig mot meg og Hjelpsom alltid . Takk så mye min snill legen.

Dårlig fastlege

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Han hører ikke på problemer på pasienter og sier han mening som ikke har noe betydning til saken min. Frekk og dårlig fastlege anbefaler ikke på sterkeste

God

Hei
Bashir opplever jeg som meget dyktig og han er imøtekommende og lytter til hva jeg som pasient har behov for.
Han kan anbefalles