Legegruppen Kongsberg AS

Skolegata 8 3611 Kongsberg

Siste vurderinger av Legegruppen Kongsberg AS

Dyktig og medmenneskelig .

Lege: Alla Dahl Skrevet

Jeg har vært heldig å ha Alla Dahl som fastlege. Hun er flink å lytte og tilbyr hjelp så godt hun kan. Hun henviser raskt videre om det er behov og det er veldig beroligende for meg, som kan bli plaget av smerter. Jeg har tillit til den legen og kan anbefale på det sterkeste.

Kunnskapsrik og empatisk lege med god kommunikasjonsevne.

Lege: Alla Dahl Skrevet

Alla er den beste legen som jeg har hatt i løpet av siste årene. Undersøker nøyaktig for å utelukke det verste. Nemlig derfor fikk jeg vite om en type allergi som plaget meg, men var uspesifisert før Alla tok blodprøver. Virker veldig empatisk og veldig rask da det gjelder henvisning til spesialisten. Dette gjelder også mine barn.Da hun virker tillitsfull og flink til å forklare nøyaktig hva som skal skje. Det mest jeg likte at hun Aldri visste at hun har det travelt selv om det var noe forsinkelser. Anbefaler sterkt.

Dyktig, veldig snill å empatisk lege. Anbefales

Lege: Alla Dahl Skrevet

Har hatt denne legen som min Fastlege i 1,5 år. Hun er utrolig dyktig, empatisk og kunnskapsrik lege. Hun lytter til meg, og forstår hva jeg trenger av hjelp og eventuelle medisiner. Hun er veldig flink med og foreslå diverse medisiner men prakker dem ikke på deg. Og lar heller pasienten ta valget om man vil starte på dem. (Med mindre det er akutt viktig medisin selvfølgelig.)
Jeg som pasient sliter med sterke smerter! og PTSD etter en alvorlig ulykke hvor jeg ble påkjørt av bil. Går derfor på veldig sterke smertestillende!, og beroligende =(ved behov, når ptsd anfallet er sterkt)
Hun dømmer meg ikke for disse medisinene. Men har samtidig en utrolig god kontroll på at jeg ikke misbruker dem(teller tabletter når vi har time) noe jeg liker veldig godt. Da vet jeg at hun passer på meg. Vist det skulle bli problem og slutte når de verste smertene er over. Så skulle hun ordne Avrusning på institusjon med en gang jeg sa fra. Hun har også et godt samarbeid mellom min psykolog og sosionom. Fantastisk lege! Hadde et dårlig førsteinntrykk, Men det endret seg raskt :) veldig fornøyd med henne nå.

Saklig og grundig

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Bashir er saklig og grundig. Har du behov for å prate er en tur til presten kanskje å foretrekke. Tuller du tror han du er nervøs eller forstyrret. Alt i alt en seriøs lege jeg har tillit til.

Uten tvil den verste legen jeg har hatt.

Lege: Muhammad Bashir Skrevet

Han fremsto alltid som skråsikker i sin sak, så han på ingen grunn lytte til meg som pasient, han avbryter hele tida for å presse på med det han mente. Han fort blir irritert hvis man kommer med noe forslag. Han noen ganger kom med nedlatende kommentarer. Ofte ventetiden var lang, men når ble min tur da tok bare noe få minutter han var ferdig å står klar til håndtrykk om å følge meg ut, når jeg protesterte en gang om jeg er ikke ferdig la meg forklare mitt sykdom han ble irritert og sa sånn er det bar du kan bytte fastlege hvis du er ikke fornøyd. Han er uten tvil den dårligste legen jeg har hatt siden jeg fikk fastlege.
Han er opptatt av å prate om mindre detaljert som er ikke viktig i hele tatt, hvis man kommer med en forslag eller med bestemmelse av behandling han blir fort aggressive og vil ikke lytte i hele tatt, noe som gav meg et inntrykk av at han hadde en mangel på forståelse av hvordan et pasient vill føler seg, noe som er sjokkerende hos en som skal være fastlege.