Matthias Hempel

Autorisasjon (2011)

Matthias Hempel er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Matthias Hempel

Kjempe fornøyd!

Synes at jeg er heldig å ha ham som fastlegen min. Jeg hadde hatt noen dårlige erfaringer med den gamle legen min da jeg kom til Matthias for første gang. Den mest støttende, tålmodige og effektive legen jeg har hatt. Har hatt han i flere år nå og føler at han er alltid "til stede" og virkelig bryr seg. Veldig imøtekommende og trygg. Lytter godt, forklarer grundig og alltid positiv. Har tillit til han som lege og føler at selv blir jeg virkelig godt tatt vare på.

Fantastisk medmenneskelig lege

Jeg har ME og Fibromyalgi og er ikke blitt tatt alvorlig hos legen før nå. Herr Hempel er sympatisk, medmenneskelig og empatisk og han lytter til det jeg har å si og han kommer med råd og forslag til behandling, han er ydmyk og vil alt det beste for pasienten, han mener at pasienten er den som kjenner sin egen kropp best og gjør alt han kan for å støtte kroppen sine plager på aller beste mulige måte. Han er blid og hyggelig og et meget varmt menneske. Selvom det kan være litt vanskelig å komme igjennom på telefonen til tider veier det å være pasient hos han opp for det hele. Han er handlekraftig og samarbeider med pasienten og dens kropp og er rett og slett en fantastisk lege og et fantastisk menneske :)

Flinkeste fastlege jeg har hatt.

Lytter, undersøker, sjekker og om han ikke finner det ut der og da sender han meg raskt videre til spesialundersøkelse. Han er veldig årvåken, lett å snakke med og tar alle symptomer inn i betraktning. I tillegg er han alltid godt oppdatert på historikken min og ser sammenhenger fra tidligere besøk.

Absolutt den mest handlekraftige, hyggeligste og flinkeste fastlege jeg har hatt.

Anbefales ikke !!!!!

Du må betale for å vente på venterommer selv om du ikke får behandling/resept av legen !!!!
Jeg oppsøkte legekontoret uten å ha time og ba om å resept men etter lang ventetid orket jeg ikke vente mere på venterommet for å få snakke med legen og ba resepsjonisten stryke meg av pasientlisten fordi jeg ville oppsøke legevakten Jeg har likevel fått regning i posten + purringer fra legekontor !!!!!!! Uhørt

LIte vennlige

Veldig proaktiv

Føler at han lytter, er støttende og rasjonell. Jeg har alltid gått ut med et svar, som kan være å vente på resultater, en henvisning eller å prøve en annen behandling. Veldig proaktiv, positiv og realistisk lege.