Margaretha Sofia Hochnowska

Autorisasjon (1990)

Margaretha Sofia Hochnowska er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Margaretha Sofia Hochnowska

Lege i toppklasse

Faglig veldig sterk. Effektiv, forståelsesfull og saklig. Tilgjengelig og hjelpsom. Verdens beste fastlege.

En fantastisk lege

Margareta er veldig flink lege og gir riktig diagnose hver gang jeg er hos henne. Hun reddet mitt liv , tar meg på alvor, og forstår at jeg har en kronisk sykdom. Alltid prøver hun å hjelpe meg og sender videre hvis hun mener at jeg trender en spesialist. Jeg anbefaler henne på det varmeste .

Verdens beste fastlege!

Jeg har hatt Margaretha som fastlege i over 20 år. Hun er imøtekommende, effektiv, forståelsesfull og kunnskapsrik. Kunne ikke vært mere fornøyd og vil aldri bytte henne bort. Anbefales på det varmeste.

Utrolig lite forståelsesfull lege

Er skuffet over henne som lege, virker som hun ikke har empati og ikke gjør sin jobb med kronisk syk pasient. Ingen gode råd og dårlig anbefaling, ingen hjelp til innsikt, har mistet all tillitt til henne! Og hun snakker dårlig norsk så det blir veldig dårlig kommunikasjon. Hun lytter lite. Lett å få time, men til ingen nytte. Anbefales ikke!

Misfornøyd

Legen er for kjapp. Det er tydelig at hun har peiling, men følelsen av å ikke bli tatt seriøst er tilstedeværende. Kommer ikke til ordet og føler jeg nærmest blir "kastet" ut og neste pasient er inne.

Ellers mye venting. Dårlig inntrykk av personalet. Ofte det ikke er noen i resepsjonen og må vente lenge på hjelp. Må vente lenge på å få time.