Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av Allmenlegekontor Esculap

En fantastisk lege

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Margareta er veldig flink lege og gir riktig diagnose hver gang jeg er hos henne. Hun reddet mitt liv , tar meg på alvor, og forstår at jeg har en kronisk sykdom. Alltid prøver hun å hjelpe meg og sender videre hvis hun mener at jeg trender en spesialist. Jeg anbefaler henne på det varmeste .

Verdens beste fastlege!

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Jeg har hatt Margaretha som fastlege i over 20 år. Hun er imøtekommende, effektiv, forståelsesfull og kunnskapsrik. Kunne ikke vært mere fornøyd og vil aldri bytte henne bort. Anbefales på det varmeste.

Usympatisk og lite forståelsesfull

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Hun ser bare på dataskjermen.

Hun lytter ikke og når jeg har problemer så sier hun at "det er psykisk". Hun undersøker ikke, men det eneste hun gjør er å gi en regning i hånda.

Utrolig lite forståelsesfull lege

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Er skuffet over henne som lege, virker som hun ikke har empati og ikke gjør sin jobb med kronisk syk pasient. Ingen gode råd og dårlig anbefaling, ingen hjelp til innsikt, har mistet all tillitt til henne! Og hun snakker dårlig norsk så det blir veldig dårlig kommunikasjon. Hun lytter lite. Lett å få time, men til ingen nytte. Anbefales ikke!

Styr unna

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Her blir man ikke sjekket hvis man har vondt noen sted. Men hvis hun har undervisning av andre leger så gjør hun dette. Sitter bare å ser på dataskjermen. Har ikke angret et sekund på at jeg byttet lege, bare angrer på at jeg ikke gjorde det før.