Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Allmenlegekontor Esculap

Veldig lite peiling på ting, lange ventetider

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Er veldig skuffet for at dette er fastlegen min. Googler ting, prøver å overbevise deg at du kan ikke ha det du forteller om uten å teste noe, følelse av at hun føler seg smartere fordi hun er eldre. Har ventet på en henvisning i flere måneder. Som sagt, lite peiling på mer nyanserte ting og veldig lite lytting. Føles som at hun ikke tror på det du forteller henne. Når jeg fortalte henne om et sykdom hun ikke har hørt om, prøvde hun å si at det var en anen type sykdom enn det jeg sa det var.

Trygg og kunnskapsrik Fastlege

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Urszula ble min fastlege i 2018 - byttet til hun siden hun var familie legen til ex'en min.
Er utrolig fornøyd med hun. Føler hun respekterer og lytter hver gang jeg trenger og snakke med hun. Hun har stilt opp uansett diagnose og alltid vært tilgjengelig for meg.
Hun gir råd og får en alltid til og føle seg trygg.

En perfekt almenpraktiker

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Trygg og sikker lege. Sender ikke henvisning til spes.helsetjenester unødig. Har mange års erfaring hos henne med tildeles alvorlige diagnoser .

Meget misfornøyd.

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Veldig uhøflig lege, viser null interesse i pasienten, lar ikke pasienten fullføre setningen, ler av pasientens spørsmål angående helseproblemer og det man forteller blir ikke tatt på alvor.

Dårlig kommunikasjon

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Veldig vanskelig å forstå hva hun sier, følelse av du bruker hennes tid. Man går ut uten å få hjelp eller ordentlig svar på spørsmålene, må selv be om henvisnig til spesialister. Skuffende!