Allmenlegekontor Esculap

Telefonnummer32 23 47 9032 23 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Torggate 10 3017 Drammen

Siste vurderinger av Allmenlegekontor Esculap

Utrolig lite forståelsesfull lege

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Er skuffet over henne som lege, virker som hun ikke har empati og ikke gjør sin jobb med kronisk syk pasient. Ingen gode råd og dårlig anbefaling, ingen hjelp til innsikt, har mistet all tillitt til henne! Og hun snakker dårlig norsk så det blir veldig dårlig kommunikasjon. Hun lytter lite. Lett å få time, men til ingen nytte. Anbefales ikke!

Styr unna

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Her blir man ikke sjekket hvis man har vondt noen sted. Men hvis hun har undervisning av andre leger så gjør hun dette. Sitter bare å ser på dataskjermen. Har ikke angret et sekund på at jeg byttet lege, bare angrer på at jeg ikke gjorde det før.

Misfornøyd

Lege: Margaretha Sofia Hochnowska Skrevet

Legen er for kjapp. Det er tydelig at hun har peiling, men følelsen av å ikke bli tatt seriøst er tilstedeværende. Kommer ikke til ordet og føler jeg nærmest blir "kastet" ut og neste pasient er inne.

Ellers mye venting. Dårlig inntrykk av personalet. Ofte det ikke er noen i resepsjonen og må vente lenge på hjelp. Må vente lenge på å få time.

Meget omtenksom lege 'tar seg tid,avslutter med er

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

det noe mer jeg kan hjelpe deg med, topp! Noen har følt at hun kan virke litt kort ,men ikke jeg,jobben hennes erl lege ikke humorartist men lytt nøye hun har en god humor

Og Glimt i øyet
Hilsen en fornøyde kunde

Meget dyktig med barn og ikke minst med voksne.

Lege: Urszula Teresa Andruchow Skrevet

Jeg har 2 barn på 2 og 6 år. Alle vet at det kan vare tiden når man besøker lege 2 gg i måned. Og det er viktig å sette på riktig diagnose, behandling osv. Bruker nok tid til å høre på, undersøke og gi råd.
Kanskje noe bedre kaffe opplegg kunne ønskes :D