Margaretha Sofia Hochnowska

Autorisasjon (1990)

Margaretha Sofia Hochnowska er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Margaretha Sofia Hochnowska

Veldig lite peiling på ting, lange ventetider

Er veldig skuffet for at dette er fastlegen min. Googler ting, prøver å overbevise deg at du kan ikke ha det du forteller om uten å teste noe, følelse av at hun føler seg smartere fordi hun er eldre. Har ventet på en henvisning i flere måneder. Som sagt, lite peiling på mer nyanserte ting og veldig lite lytting. Føles som at hun ikke tror på det du forteller henne. Når jeg fortalte henne om et sykdom hun ikke har hørt om, prøvde hun å si at det var en anen type sykdom enn det jeg sa det var.

Dårlig kommunikasjon

Veldig vanskelig å forstå hva hun sier, følelse av du bruker hennes tid. Man går ut uten å få hjelp eller ordentlig svar på spørsmålene, må selv be om henvisnig til spesialister. Skuffende!

Trygg, dyktig og tillitsfull

Jeg har gått til Margaretha hele mitt liv og kan ikke tenke meg en bedre fastlege. Hun husker godt, tar meg alltid på alvor og gir god veiledning og hjelp. Om noen lurer på å bytte fastlege kan jeg på det varmeste anbefale Margaretha!

Slapp lege

Hele vår familie har brukt henne, men det var før. Lite interessert i å finne løsninger på helseutfordringer. Jeg måtte selv komme med forslag, som hun sjelden tente på. Om jeg hadde klart å overtale henne til resept eller henvisning eller attest så måtte jeg følge det opp. For det tok tid, ukesvis kunne det ta. Ingen beklagelse verken fra legen eller sekretær. Jeg fikk flere ganger følelse av at min helse var til bryderi på dette legesenteret.
Men hvis du er så heldig at du kun trenger hostesaft resten av ditt liv så er nok dette en lege som du kan gi toppscore på

Verdens beste lege og menneske!

Margaretha har vært fastlegen min i over 20 år. Personlig mener jeg at Margaretha er UTROLIG dyktig fastlege, og ikke minst et godt menneske. Hun er aktiv lytter, rådfører og tar meg skikkelig på alvor, uansett årsak til at jeg er hos henne. Jeg har flyttet ut fra Drammen en periode i mitt liv, men har pendlet til henne når jeg trengte det (for jeg kan ikke tenke meg en annen fastlege enn henne), Hun er alltid så optimistisk og har hjulpet meg gjennom mange utfordringer i løpet av de 20 årene. Anbefales på det aller sterkeste.