Margaretha Sofia Hochnowska

Allmenlegekontor Esculap

Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Margaretha Sofia Hochnowska er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Margaretha Sofia Hochnowska

Anbefales på det sterkeste!

Margaretha er en dyktig, forståelsesfull og empatisk lege! Hun er hyggelig, og faglig dyktig lege som bryr seg! Hun lytter og kommer med gode svar. Hun er alltid blid, og gjør at du føler deg trygg hos henne. Anbefales!

Stresset lege

God på forkjølelser. Liten interesse for kroniske sykdommer, men er god på å sende deg videre til en av sine bekjentspesialister.

Anbefales på det varmeste !

Jeg har vært pasient hos Margaretha helt siden hun var lege på St.Joseph.
Hun kjenner deg og din situasjon godt,- utpreget empatisk. du føler at hun konsentrerer seg om deg som pasient da du er der, og har alltid noe godt å si om deg.... Føler også at hun er meget godt orientert om alt nytt ,da hun jo har flere leger i sin nære familie....Svært godt fornøyd. Det eneste hun kunne bli "flinkere" til, er å snakke litt saktere, da hun kan være litt vanskelig å forstå.
Men,- alt i alt,- SUVEREN !!!

Lydhør, profesjonell og veldig faglig dyktig.

Hun har vært min fastlege i 20 år og jeg har alltid blitt godt tatt vare på. Hun har gitt nødvendige henvisninger videre og er flink til å forklare meg "mine" problemer på en folkelig og forståelig måte. Jeg bytter aldri lege. Dyktige og hyggelige legesekretærer også.

en fantastisk vikarlege

Vært min vikarlege ved 2 anledninger, kommet inn samme dag, og sendt meg til videre undersøkelser. Meget lydhør, men snakker litt fort og utydelig.