Bernt Christian Karset Hellerud

Hellinga 8 1481 Hagan
Bernt Christian Karset Hellerud er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Bernt Christian Karset Hellerud

Nedlatende

Verste legen jeg har vært hos, tar seg ikke tid, lytter ikke, svært nedlatende og arrogant oppførsel.
Kommer aldri til å bruke han som lege igjen!
Han bør ta seg et kurs i pasientbehandling.

Meget dyktig faglig lege.

Jeg har hatt Hellerud som lege i mange år. For to år siden kontaktet jeg ham , da jeg fikk problemer med å fungere i mitt yrke som flyvertinne. Jeg skalv på hånden, og holdt på å miste kaffekoppene i fanget på passasjerene.
Hellerud ba meg om å bevege håndleddene, og beskrev for meg at han la merke til at det gikk mye tregere å bevege det ene håndleddet. Luftet for meg at han vurderte min diagnose som Parkinson.Deretter ble jeg henvist til nevrolog for videre vurdering.

Det viste seg i ettertid at han hadde diagnostisert meg helt korrekt i løpet av sekunder. Har snakket med andre parkinsonnister som har vært syke i årevis, før de fikk riktig diagnose.

Dyktig lege

Veldig flink lege, har vært min fastlege i mange år. Har også veldig god kommunikasjon og/ får lett kontakt med småbarn.

Fremstår som kald og nedlatende

Hellerud oppleves svært lite imøtekommende. Han fremstår som kald, kynisk og nedlatende. Opplevde at han uttalte seg om noe, som han overhodet ikke hadde greie på. Dette skapte masse frykt og usikkerhet, noe Hellerud nærmest fnøys av. God kommunikasjon og innlevelse er totalt fraværende!

Trygg og dyktig

Føler meg godt ivaretatt, stoler på han og er trygg. Vi har gått til han i mange år og selv om vi har flyttet en time unna, fortsetter vi her.