Bernt Christian Karset Hellerud

Haganlegene AS
Hellinga 8 1481 Hagan
Bernt Christian Karset Hellerud er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Bernt Christian Karset Hellerud

Trygg, pålitelig og ærlig.

Han har vært fastlegen til meg, samboeren og alle barna våres i ca 10 år nå. Samboer hadde en del helseplager i mange år og vår yngste har skader og diagnose for livstid.
Han er bestandig veldig ærlig og åpen om sine tanker rundt de forskjellige utfordringene vi har og jeg er veldig takknemlig for at vi har han som vår fastlege. Jeg gruer meg til den dagen han går av med pensjon og vi må finne oss en ny en.

Dyktig lege som bryr seg om sine pasienter

Hellerud strekker seg langt for meg er min erfaring. Han er faglig dyktig, og bruker gjerne sene kveldstimer for raskt å ordne e-tesepter og andre henvendelser. Min opplevelse er svært positiv

Dyktig

Setter seg svært godt inn i pasientens diagnose. Følger opp på en utrolig god måte. Kunnskapsrik og interessert.

Grundig og imøtekommende

Fastlege fra 2006. Grundig under undersøkelse. Tar gjerne en telefon, for å konferere med folk med høyere kompetanse. Lyttende og har god tid til deg. Men også kjapp og effektiv.

Faglig dyktig lege

Var hos Hellerud da min vanlige fastlege hadde ferie, men kunne likevel ikke være mer fornøyd.

Hadde vært til flere andre leger tidligere, uten at de kunne hjelpe eller foreslå noe som helst! Men Hellerud ordnet og fikset og er ikke redd for å si sin mening, selv om du forteller om andre leger som har en helt annen oppfatning! Han snakket med Rikshospitalet for å få råd og veiledning og fikk utskrevet medikamenter med en gang som endelig hjalp! En stor lettelse (omsider)!

Burde ha gått dit mye før, og unngått måneder med problemer og plager.