Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Fantastisk!

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Veldig dyktig, hyggelig og sympatisk lege. Kristin bryr seg virkelig om pasientene sine! Hun henviser også videre ved behov. Hun tar seg god tid til alle sine pasienter.

Corona vaksine

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Har ikke meldt inn til vaksinesenteret om pasient som er i risikosonen. Så nå må men vente enda lengere.

Ikke imøtekommende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Dårligste legebesøk på lang tid, han fremstod som nedlatende og kald. Har en ovenfra og nedad holdning- og møtte ikke min bekymring som pasient. Heldigvis var dette kun en vikar for min fastlege. Skal aldri ha ham igjen

Dyktig fastlege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Er veldig glad for å ha Dr Hellerud som fastlege. Trygg og faglig dyktig. Har behandlet hele min familie.

Opptrer nedlatende og arrogant

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Jeg har vært hos denne legen ved et par anledninger
Jeg opplever at hun har en ovenfra og - ned - holdning.
Hver gang har jeg opplevd at hun så ned på meg, og jeg synes det var ubehagelig å være der å prate med henne om personlige ting. Noe jeg vanligvis ikke sliter med.
Det er ingen hyggelig følelse når man behøver en god lege som kan lytte til deg og du møter det motsatte av det du forventer. Jeg opplevde at hun svarte meg nedlatende når jeg fortalte om årsakene til hvorfor jeg var der. (Var der av psykiske årsaker).
Hun lot meg heller ikke prate ferdig ,og avbrøt meg ved flere anledninger .
Hun virket ikke interessert i å høre på det jeg hadde å si.
Jeg kan ikke si at jeg opplevde henne som en god lege å gå til.
Det er ingen god følelse når noen behandler deg nedlatende når du har det vondt.
Det gjør ting værre, og ihvertfall ikke bedre ved å bli møtt med en slik holdning.
Jeg hadde det ikke bra etter denne konsultasjonen og var veldig lei meg etterpå.
Det var min erfaring med denne legen.
Jeg kommer ikke til å ha henne som fastlege ei eller anbefale henne til noen.
Utifra min opplevelse hadde jeg valgt en annen lege om man sliter psykisk. Hvordan hun er med fysiske sykdommer har jeg ingen erfaring med. Dette var ihverfall min erfaring.

Dette er en Pluss-tjeneste.