Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Lydhør og imøtekommende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Bernt Hellerud som fastlege i snart 20 år og har utelukkende positive erfaringer, han hører på mine uttalelser, forklarer det jeg lurer på og skisserer alternativer der det er relevant. Han svarer på elektroniske henvendelser samme dag som jeg sender dem og har bidratt med å løse administrative spørsmål og problemer ut over det han er forpliktet til som fastlege.

Fastlege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Føler flere samtaler er nedlatende og arrogant. Kan virke uinteressert i det som pasient ønsker å prate om. Er sikkert flink og kunnskapsrik på sitt område, men ikke så god på det menneskelige plan

Trygg

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Føler meg ivaretatt og trygg. Blir tatt på alvor og henviser meg til spesialist om nødvendig.
Har benyttet denne legen i mange år også som berdriftslege.

En fantastisk primærlege siden 2002

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Når det virkelig gjelder er hun stødig som et fjell, ringer og ordner opp for deg.Har aldri hatt en så god lege, som tenker pasienten stort sett hele tiden. Hun er også lyttende, selv om hun vet det vil gå ut over neste pasients time. Men heller det enn en. Lege du ikke får tid til å si det du på forhånd ville si. Jeg vil aldri slutte hos henne så lenge hun arbeider på Hagan Legesenter.

Dette er en lege som bryr seg og alltid sørger for gode svar eller god behandling

Lege: Cecilie Smith Skrevet

At hun er populær og tar seg til pasientene når det er akutt, det tåler vi.
Barna har også heldigvis plass hos henne. De gangene det har vært noe har hun sørget for at alle ledd i behandlingen er som det skal.
Vi er heldige vi som har henne som fastlege.