Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

En fantastisk primærlege siden 2002

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Når det virkelig gjelder er hun stødig som et fjell, ringer og ordner opp for deg.Har aldri hatt en så god lege, som tenker pasienten stort sett hele tiden. Hun er også lyttende, selv om hun vet det vil gå ut over neste pasients time. Men heller det enn en. Lege du ikke får tid til å si det du på forhånd ville si. Jeg vil aldri slutte hos henne så lenge hun arbeider på Hagan Legesenter.

Dette er en lege som bryr seg og alltid sørger for gode svar eller god behandling

Lege: Cecilie Smith Skrevet

At hun er populær og tar seg til pasientene når det er akutt, det tåler vi.
Barna har også heldigvis plass hos henne. De gangene det har vært noe har hun sørget for at alle ledd i behandlingen er som det skal.
Vi er heldige vi som har henne som fastlege.

Fantastisk!

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Veldig dyktig, hyggelig og sympatisk lege. Kristin bryr seg virkelig om pasientene sine! Hun henviser også videre ved behov. Hun tar seg god tid til alle sine pasienter.

Corona vaksine

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Har ikke meldt inn til vaksinesenteret om pasient som er i risikosonen. Så nå må men vente enda lengere.

Ikke imøtekommende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Dårligste legebesøk på lang tid, han fremstod som nedlatende og kald. Har en ovenfra og nedad holdning- og møtte ikke min bekymring som pasient. Heldigvis var dette kun en vikar for min fastlege. Skal aldri ha ham igjen