Bernt Christian Karset Hellerud

Autorisasjon (2002)

Bernt Christian Karset Hellerud er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Bernt Christian Karset Hellerud

Den beste legen jeg har hatt.

Problemer jeg har slitt med i mange år som andre leger ikke har tatt alvorlig har Hellerud tatt tak i og jeg har fått hjelp!! Hører på hva jeg sier og sender meg videre når det er nødvendig. Super lege!

Verste legen jeg har hatt

Han har alltid dårlig tid, det virker som han bare vil få deg ut så fort som mulig, han hører ikke på hva du sier og han blåser i hvorfor du er der. Har hørt mye bra om han fra andre og det var derfor jeg byttet til han, og jeg har gitt han flere sjanser, men han er uten tvil den dårligste legen jeg noen gang har vært hos.

Fornøyd

Faglig dyktig lege som tar seg tid til pasienten,er hyggelig og empatisk. En lege jeg vil anbefale andre å ha som fastlege.

Faglig dyktig

Hellerud har vært min fastlege i ti år. Fikk ham tildelt da vi flyttet til Nittedal. Han har i alle år vært en god lege som ikke har bommet på diagnose/behandling. Det er stort sett lett å få time hos ham, og han er en hyggelig lege. Er han småstresset, er det (slik jeg har opplevd det) en konsekvens av store forsinkelser - og/men en lege må få bruke den tiden som trengs til hver pasient. Ungene liker legen sin godt, og jeg har stor tillit til ham.

Han er ikke en typisk "myk" lege, mer faktaorientert og akademisk, noe jeg er veldig komfortabel og tilfreds med. Pasienter som har behov for at legen viser innlevelse i tanker og følelser, vil kanskje foretrekke en annen stil.

En god lege!

Hellerud er grundig, ansvarsfull og kunnskapsrik . Anbefales.