Johan Anders Höljer

Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen
Johan Anders Höljer er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Johan Anders Höljer

Den beste legen jeg har hatt

Ble kjent med Høljer da han var vikarlege for min fastlege som hadde utdanningspermisjon. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Han nølte aldri med å henvise til spesialister om han selv ikke kunne diagnostisere. Da hans vikariat opphørte ble både jeg og mine to barn tilbudt "å følge med på lasset" da han hadde fått fastlegehjemmel nærmere mitt bosted. Valget var enkelt! Jeg er nå svært glad for det valget når jeg ser at han har stappfulle lister og minst like gode anbefalinger som jeg selv kan gi! Tommel opp!!!

Fantastisk

Utrolig til å følge opp, tillitsfull, faglig dyktig , gir seg ikke før han har stilt rett diagnose , SER pasientene sine!! Svarer raskt på Mail

Fantastisk lege som virkelig lytter

Kunne ikke vært en bedre lege, helt fantastisk hjelp til alle problemer. Lytter og er en virkelig god person.

Han har alltid tid til deg - uansett. Veldig imøtekommende og lyttende, gir også mange gode råd og viser virkelig at han bryr seg. Ser hele mennesket, både kropp, sjel og sinn :) Er veldig effektiv, men ikke på bekostning av at man føler at han har dårlig tid. Venter gjerne 30 minutter på venterommet, fordi når man først kommer inn så tar han seg virkelig tid. Man forlater alltid kontoret med en god følelse av å bli i ivaretatt og forstått.

Fastlegen alle burde hatt

Helt super fastlege! Dyktig, imøtekommende, forståelsesfull, - lista er lang. Han har høy kompetanse, og er det noe han ikke vet sørger han for å sende deg videre til de rette folkene. Han lytter til deg som pasient, og stirrer ikke på alt annet. Alltid blid! Anbefaler alle som kan å få han som fastlege.

Lite minus: stort sett lang ventetid på venterommet. Du kommer sjeldent inn før det har gått 20-30 min. MEN, jeg venter gjerne istedenfor å gå til en annen lege.