Johan Anders Höljer

Landfalløya 49 3023 Drammen
Johan Anders Höljer er en av 58 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Johan Anders Höljer

Hyggelig, forståelsesfull og dyktig

Interessert i pasientene sine, følger opp og gir alltid tilbakemelding på prøver etc. Svarer raskt på eportal. Faglig dyktig. Henviser videre dersom han er usikker! God samtalepartner.

Verdens beste lege

Han er veldig flink! Lytter og forstår. Sender gjerne videre dersom han selv ikke kan løse problemet

Den beste legen jeg har hatt

Ble kjent med Høljer da han var vikarlege for min fastlege som hadde utdanningspermisjon. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Han nølte aldri med å henvise til spesialister om han selv ikke kunne diagnostisere. Da hans vikariat opphørte ble både jeg og mine to barn tilbudt "å følge med på lasset" da han hadde fått fastlegehjemmel nærmere mitt bosted. Valget var enkelt! Jeg er nå svært glad for det valget når jeg ser at han har stappfulle lister og minst like gode anbefalinger som jeg selv kan gi! Tommel opp!!!

Fantastisk lege som virkelig lytter

Kunne ikke vært en bedre lege, helt fantastisk hjelp til alle problemer. Lytter og er en virkelig god person.

Han har alltid tid til deg - uansett. Veldig imøtekommende og lyttende, gir også mange gode råd og viser virkelig at han bryr seg. Ser hele mennesket, både kropp, sjel og sinn :) Er veldig effektiv, men ikke på bekostning av at man føler at han har dårlig tid. Venter gjerne 30 minutter på venterommet, fordi når man først kommer inn så tar han seg virkelig tid. Man forlater alltid kontoret med en god følelse av å bli i ivaretatt og forstått.