Johan Anders Höljer

Landfalløya 49 3023 Drammen
Tlf: 32 21 87 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Johan Anders Höljer er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Johan Anders Höljer

Effektiv, dyktig og sympatisk lege

Johan Höljer er en svært oppegående, faglig dyktig og empatisk lege. Videresender gjerne til spesialist om det er noe han er usikker på eller man behøver dette. Ordner avtaler og timer raskt og effektivt og svarer tilbake på prøveresultater osv. raskt. Kan trygt anbefale Johan som fastlege! Stor tommel opp og keep up the good work! :-)

Hyggelig, forståelsesfull og dyktig

Interessert i pasientene sine, følger opp og gir alltid tilbakemelding på prøver etc. Svarer raskt på eportal. Faglig dyktig. Henviser videre dersom han er usikker! God samtalepartner.

Verdens beste lege

Han er veldig flink! Lytter og forstår. Sender gjerne videre dersom han selv ikke kan løse problemet

Den beste legen jeg har hatt

Ble kjent med Høljer da han var vikarlege for min fastlege som hadde utdanningspermisjon. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Han nølte aldri med å henvise til spesialister om han selv ikke kunne diagnostisere. Da hans vikariat opphørte ble både jeg og mine to barn tilbudt "å følge med på lasset" da han hadde fått fastlegehjemmel nærmere mitt bosted. Valget var enkelt! Jeg er nå svært glad for det valget når jeg ser at han har stappfulle lister og minst like gode anbefalinger som jeg selv kan gi! Tommel opp!!!

Fantastisk lege som virkelig lytter

Kunne ikke vært en bedre lege, helt fantastisk hjelp til alle problemer. Lytter og er en virkelig god person.

Han har alltid tid til deg - uansett. Veldig imøtekommende og lyttende, gir også mange gode råd og viser virkelig at han bryr seg. Ser hele mennesket, både kropp, sjel og sinn :) Er veldig effektiv, men ikke på bekostning av at man føler at han har dårlig tid. Venter gjerne 30 minutter på venterommet, fordi når man først kommer inn så tar han seg virkelig tid. Man forlater alltid kontoret med en god følelse av å bli i ivaretatt og forstått.

Fastlegen alle burde hatt

Helt super fastlege! Dyktig, imøtekommende, forståelsesfull, - lista er lang. Han har høy kompetanse, og er det noe han ikke vet sørger han for å sende deg videre til de rette folkene. Han lytter til deg som pasient, og stirrer ikke på alt annet. Alltid blid! Anbefaler alle som kan å få han som fastlege.

Lite minus: stort sett lang ventetid på venterommet. Du kommer sjeldent inn før det har gått 20-30 min. MEN, jeg venter gjerne istedenfor å gå til en annen lege.

Excellent

I had him as a doctor for a year with regular appointments. He was always helpful and very professional, he took time to discuss and explain. We spoke English, he is fluent. Easily to reach even via online service, if you have small questions.

Veldig flink og hyggelig

Han har alltid satt seg inn i problemet før jeg kommer til time. Han forklarer på en slik måte at det er lett å forstå. Det gjør meg trygg på at han vet hva han snakker om. Hyggelig, og vennlig. Effektiv uten å virke som han har dårlig tid.
Jeg er kjempefornøyd!!

Kunnskapsrik som ser pasienten.

Klar og tydelig som setter seg godt inn i journalen. Henter vurderinger fra andre fagpersoner. Høljer er positiv, bekreftende, profesjonell. effektiv samtidig som han har tid til deg. ser meg som et enkeltindivid.

Usedvanlig dyktig lege

Höljer er den beste legen jeg har hatt. Han er opptatt av hele mennesket. Stiller gode spørsmål for bedre å kunne hjelpe deg. Flink til å forklare medisinskfaglige ting på en lettfattelig måte. God til å følge opp og gir raskt tilbakemelding på prøver/undersøkelser. Han er alltid godt forberedt/oppdatert når du kommer til time.

nr.1

Han er en fantastisk lege...Den beste jeg har hatt...

Trygg, tillitvekkende og oppmerksom

Som jevnaldrende, mannlig pasient opplever jeg at han er tydelig og direkte i kommunikasjonen. Dette gjelder både i å oppfatte pasientens problemer, og gi forståelige og fornuftige svar. Fremstår som veldig trygg og faglig sterk. Rask og god oppfølging av både prøveresultater og nødvendige henvisninger.

Super lege

Faglig dyktig. Følger opp pasientene sine. Er interressert og lytter. Følger opp ting fra forrige legebesøk.
Hyggelig og omgjengelig.
Gir rask tilbakemelding på prøver, røntgen etc.
Flink til å holde tiden. Sjelden lenge å vente når man har time

den beste legen jeg har møtt

høljer er vennlig,effektiv,dyktig,ung og kjekk. han ser på deg og ikke pc en

Absolutt uten sidestykke, den beste legen jeg har hatt.

Han er en så god lege, at enda jeg har flyttet et godt stykke unna, så har jeg fortsatt han som fastlege. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen

Beste legen jeg har hatt, og jeg har hatt fler.
Sammarbeider godt med andre leger i min situasjon da fler må jobbe sammen. Sender inn alt av henvisninger til riktig tid og er virkelig løsningsorrientert. Tar deg på alvor og husker deg fra gang til gang.

Er flink mann.

Ung og flink

Dr. Holjer er en dyktig ung lege. Han evner å gjøre deg komfortabel i selv i ukomfortable situasjoner som eks. gynekologiske undersøkelser. Han er også løsningssorientert.

Dyktig og empatisk

Utrolig flink lege som faktisk ser deg! Han husket meg fra gang til gang, og var utrolig flink både til å forklare og til å finne ut hva som var feil.

En fantastisk lege

Holjer lytter og gir gode svar. Han tar tak i problemene og begrunner svarene sine!
Han er veldig flink med barn!