Johan Anders Höljer

Landfalløya Legesenter

Autorisasjon (2006)

Landfalløya Legesenter Telefonnummer32 21 87 7032 21 87 ...
Landfalløya 49 3023 Drammen
Johan Anders Höljer er en av 84 fastleger i Drammen

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Johan Anders Höljer

Trygg,rolig og behaglig

Har ikke hatt vedkommende som fastlege,men møtte han som lege på legevakta og en så fantastisk lege skal man leite lenge etter! Han kan virkelig faget sitt og tar vare på deg som pasient på alle måter! Definitivt en dyktig lege og kan anbefales på det varmeste! Og tro du meg jeg har vært innom mange ulike leger på legevakta,men absolutt ingen kan måle seg opp mot han!

Ustødig

Høljer er etter min mening en kjekk ,kunnskapsrik og lyttende lege som er effektiv .
Minuset er at så lenge man ikke sier han i mot så er han veldig hyggelig ,men med en gang du er litt uenig så snur han og motarbeider deg. Er lov å være uenige men som lege bør du likevel behandle pasienten med respekt ,noe han ikke gjør i sånne situasjoner .

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Helt klart godt oppdatert på fag og har mye kunnskap. Enkel, rolig og behagelig å snakke med. Lytter til deg og forklarer ting grundig, så når du går utifra legetimen har du fått god oversikt. Henviser videre om han ser god grunn til dette. En av de bedre legene jeg har møtt.

Service minded og kunnskapsrik. Godt lyttende

Faglig meget dyktig. Empatien er på topp. Godt lyttende. Tar seg godt tid også til flere sygdomstilfeller og tviler. sentralbord en katastrofe.

Vanskelig å få time

Det er veldig vanskelig å få time hos han, da han nesten alltid har fulle lister i flere uker frem i tid..

Veldig hjelpsom og dyktig de gangene han har tid.