Johan Anders Höljer

Landfalløya Legesenter

2006

Landfalløya Legesenter Telefonnummer32 21 87 7032 21 87 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Landfalløya 49 3023 Drammen
Johan Anders Höljer er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Johan Anders Höljer

Vanskelig å få time

Det er veldig vanskelig å få time hos han, da han nesten alltid har fulle lister i flere uker frem i tid..

Veldig hjelpsom og dyktig de gangene han har tid.

Effektiv, dyktig og sympatisk lege

Johan Höljer er en svært oppegående, faglig dyktig og empatisk lege. Videresender gjerne til spesialist om det er noe han er usikker på eller man behøver dette. Ordner avtaler og timer raskt og effektivt og svarer tilbake på prøveresultater osv. raskt. Kan trygt anbefale Johan som fastlege! Stor tommel opp og keep up the good work! :-)

Hyggelig, forståelsesfull og dyktig

Interessert i pasientene sine, følger opp og gir alltid tilbakemelding på prøver etc. Svarer raskt på eportal. Faglig dyktig. Henviser videre dersom han er usikker! God samtalepartner.

Verdens beste lege

Han er veldig flink! Lytter og forstår. Sender gjerne videre dersom han selv ikke kan løse problemet

Den beste legen jeg har hatt

Ble kjent med Høljer da han var vikarlege for min fastlege som hadde utdanningspermisjon. Opplevde å bli svært godt ivaretatt som pasient. Han nølte aldri med å henvise til spesialister om han selv ikke kunne diagnostisere. Da hans vikariat opphørte ble både jeg og mine to barn tilbudt "å følge med på lasset" da han hadde fått fastlegehjemmel nærmere mitt bosted. Valget var enkelt! Jeg er nå svært glad for det valget når jeg ser at han har stappfulle lister og minst like gode anbefalinger som jeg selv kan gi! Tommel opp!!!