Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen

Siste vurderinger av Landfalløya Legesenter

Ustødig

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Høljer er etter min mening en kjekk ,kunnskapsrik og lyttende lege som er effektiv .
Minuset er at så lenge man ikke sier han i mot så er han veldig hyggelig ,men med en gang du er litt uenig så snur han og motarbeider deg. Er lov å være uenige men som lege bør du likevel behandle pasienten med respekt ,noe han ikke gjør i sånne situasjoner .

Dyktig

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Har vært pasient hos Kaarstein i flere år. Han har ivaretatt min helse på en utmerket måte. har ingen problemer med å anbefale han til andre.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Oppfyller alle forventninger jeg har til en fastlege. Fornuftig å prate med og «jatter» ikke, men gir gode råd og henviser videre når dette er nødvendig!

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Helt klart godt oppdatert på fag og har mye kunnskap. Enkel, rolig og behagelig å snakke med. Lytter til deg og forklarer ting grundig, så når du går utifra legetimen har du fått god oversikt. Henviser videre om han ser god grunn til dette. En av de bedre legene jeg har møtt.

Service minded og kunnskapsrik. Godt lyttende

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Faglig meget dyktig. Empatien er på topp. Godt lyttende. Tar seg godt tid også til flere sygdomstilfeller og tviler. sentralbord en katastrofe.