Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Landfalløya Legesenter

Den aller beste!

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Her har du en lege som virkelig er interessert i helsa di. Og virkelig er interessert i å finne løsninger på helseutfordringer. Til forskjell fra mange andre leger jeg har vært hos. Det er verd å stå på venteliste hos Höljer, i årevis om så måtte være!

Arrogant og slurvete

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Bytter lege (som veldig mange andre har gjort). Tar ikke pasienten på alvor og gjør ikke nødvendige undersøkelser. Veldig arrogant! Av den gamle skolen. Dårlig til å henvise!

Flink lege

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Han Bruker god tid på pasientene sine ,det er bra !!! Jeg er meget fornøyd! :)
Lytter på pasientene sine.

Trygg,rolig og behaglig

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Har ikke hatt vedkommende som fastlege,men møtte han som lege på legevakta og en så fantastisk lege skal man leite lenge etter! Han kan virkelig faget sitt og tar vare på deg som pasient på alle måter! Definitivt en dyktig lege og kan anbefales på det varmeste! Og tro du meg jeg har vært innom mange ulike leger på legevakta,men absolutt ingen kan måle seg opp mot han!

Ikke å anbefale!

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Hadde time med min gamle far i dag. Ventet først 1 time på venteværelset, og tenkte og spørre i luken om han var glemt. Luken var stengt pga. lunsj, og når det var gått ytterligere 1 time, og de åpnet igjen, fikk vi bekreftet at han faktisk var glemt! Legen spurte da høyt på venteværelset, hva det gjaldt! Det satt flere folk der. Og så det verste: han fikk ikke tilbud om å få komme inn så fort som mulig. Nei, helst måtte vi komme en annen dag, eller så måtte vi vente enda lenger, for han måtte jo fortsette på listen sin ! Min far var så blek og dårlig, at han nesten ikke klarte å sitte på stolen. Er så glad vi har fått byttet fastlege.