Landfalløya Legesenter

Landfalløya 49 3023 Drammen

Siste vurderinger av Landfalløya Legesenter

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Oppfyller alle forventninger jeg har til en fastlege. Fornuftig å prate med og «jatter» ikke, men gir gode råd og henviser videre når dette er nødvendig!

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Helt klart godt oppdatert på fag og har mye kunnskap. Enkel, rolig og behagelig å snakke med. Lytter til deg og forklarer ting grundig, så når du går utifra legetimen har du fått god oversikt. Henviser videre om han ser god grunn til dette. En av de bedre legene jeg har møtt.

Service minded og kunnskapsrik. Godt lyttende

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Faglig meget dyktig. Empatien er på topp. Godt lyttende. Tar seg godt tid også til flere sygdomstilfeller og tviler. sentralbord en katastrofe.

Forståelsesfull, koselig og dyktig lege

Lege: Einar Asbjørn Kaarstein Skrevet

Etter å ha fått en stygg kneskade som de først var noe usikker på kom jeg inn til landfalløya legesenter. Fikk med en gang påvist menisk skade og fikk gode råd. Har gjennom hele prosessen følt meg i de beste hender både her og på sykehuset, uansett om jeg har kommet inn til fastlegen eller en av de andre legene på kontoret. De er alltid fantastiske og svarer på alle spørsmål og bekymringer jeg måtte ha. Anbefales på det varmeste, og sist men ikke minst tusen takk til alle på landfalløya legesenter! :)

Vanskelig å få time

Lege: Johan Anders Höljer Skrevet

Det er veldig vanskelig å få time hos han, da han nesten alltid har fulle lister i flere uker frem i tid..

Veldig hjelpsom og dyktig de gangene han har tid.