Roger Hyldmo

Ingen på venteliste

Roger Hyldmo er en av 2 fastleger i Flå

Siste vurderinger av Roger Hyldmo

Veldig fornøyd!

En lyttende og anerkjennende lege med kompetanse i sitt fag.
Vil sine pasienter beste. Bryr seg og er engasjert. Henviser til spesialister når trengs. Tar kontakt når avtalt.

Flink og objektiv

Hyldmo er en flink lege som setter pasientene sine i fokus. Han er trønder og har en flott for for humor, som muligens ikke alle forstår eller vi forstå.
For meg så virker det som han er oppriktig engasjert i å hjelpe sine pasienter og henviser de videre dersom han er i tvil.

Han er supergod på å gi tett og god oppfølging, og gjør jobben veldig grundig og samvittighetsfullt.

Han er flink til å gå i dybden.er rask og effektiv, tar seg god tid, er flink til å lytte og viser empati.

Ikke til å anbefale

Hadde denne fastlegen i mange år, men byttet raskt da jeg hadde behov for legehjelp jevnlig og han glemte både å ringe opp igjen og å skrive ut resepter. Blir ganske slitsomt å måtte ringe til et legekontor daglig å "mase" for at ting skal skje.

Dårlig opplevelse

Har kun vært der en gang. Han behandlet meg dårlig. Han stod i rommet ved siden av å lo og prata med to andre. Virker lat, og at han ikke vil pasientens beste. Virket ikke som han hadde betalt for den halvtimen jeg var der. Tommel ned.