Irfan Iqbal

Autorisasjon (2005)

Irfan Iqbal er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Irfan Iqbal

Beste legen i landet!

Dr. Iqbal er en ekstremt kompetent lege med et stort hjerte. Jeg og hele familien (6 personer) har hatt Dr. Iqbal som fastlege i 20 år, og han har aldri gjort en feil. Han er alltid respektfull, er omsorgsfull, lytter til det du sier, diagnotiserer riktig og raskt følger opp ved behov.

Jeg har vært innom private leger gjennom forsikring på jobb, og det er ingen som har vært i nærheten av Dr. Iqbal. Landets beste fastlege etter min mening.

God lege

God lege han er dyktig og god og liker å være streng og alvorlig han smiler sjeldent og kan bli fort hissig

Veldig dyktig og flink lege

Beste legen jeg har vært hos noen sinnet. Tar ting på alvor og følger opp ordentlig. Anbefales på det sterkeste

Dømmende

Lege som har skuffet, tar lite hensyn etter behov og oppfølging, føler meg ikke ivaretatt og bytter så fort jeg har mulighet. Anbefales ikke hvis man har pysisk helse problemer.

Eksemplarisk

En eksepsjonelt dyktig fastlege, Veldig empatisk, lytter til pasientene, og følger opp alt som skal følges. Det eneste som kan blir bedre, er en naturlig følge av hans dyktighet, det er mange som benytter han, og derav kan det tidvis være kø, venting på timer og slikt som hører med. dette er også veldig bra håndtert og løst. da moderne systemer har gjort at man for løst maskimalt, og legen og kontoret følger bra opp disse.