Irfan Iqbal

Lierbyen Legesenter Mann, 39 år

Autorisert2005
Ledige plasser 61 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lierbyen Legesenter

Bruveien 2 3403 Lier
Irfan Iqbal er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Irfan Iqbal

Meget dyktig.

Han er en varm og omsorgsfull person som tar seg tid til meg. Sitter ikke foran PC skjermen men ser direkte på deg under samtalen. Veldig flink til å følge opp ved event. videre undersøkelser osv Kan anbefales på det varmeste.

Har aldri hatt en bedre lege,og kunne ikke fått det

Dr. Iqbal er en lege man kan stole på. Han er lett å få tak i i telefontiden,og han ringer opp igjen om man legger igjen en beskjed til sentralbord. Han er lett og snakke med,har god tid,og tar meg på alvor. Har gått til,og hatt noen fastleger i løpet av livet. Men ingen er i nærheten så gode som Dr. Iqbal.

Veldig trygg og bra fastlege

Jeg og min familie har hatt dr Iqbal som fastlege i flere år. Han fremstår alltid som trygg, rolig og flink. Har full tillitt til han, han følger opp og det føles trygt å konsultere han. Han er flink til å forklare og berolige. Om han vil henvise til spesialist, gjør han det, og forklarer hvorfor. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Oppriktig interessert!

Jeg er kjempeheldig som har Ifran Iqbal. Han er oppriktig interessert av hva som feiler deg. Han stiller åpne spørsmål, som ; Hva kan jeg hjelpe deg med?. Samtidig er han nøye med hvilke lover og regler som gjelder. Super-lege, spør du meg. Han er alltid tilgjengelig i telefontiden også! 0930 til 1000, untatt torsdag! Flott!

Iqbal er en lege som er dyktig og faglig sterk! Han husker både meg, barnet mitt og x mannen mellom hvert besøk (Vi har alle samme fastlege). Han er ikke redd for å ta de vanskelige samtalene eller henvise videre når det er behov for det. Han har det aldri travelt om noe tar lenger tid enn forventet! Dette er virkelig en lege som tar både deg og yrket sitt på alvor!
Anbefales virkelig på det varmeste