Irfan Iqbal

Tlf: 32 85 85 85 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Iqbal er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Irfan Iqbal

Trygg og god

En trivelig og god lege som man kan prate med alt om. Tillitsfull! Følger mednår du snakker og lytter.

Alt for lite tilgjengelig, lange ventetider

Selv om Dr. Iqbal er kunnskapsrik og hyggelig, byttet jeg idag fastlege. Det er nesten umulig å få tak i Dr. Iqbal over telefon, og ventetid på konsultasjon er for tiden fem uker...

Meget dyktig.

Han er en varm og omsorgsfull person som tar seg tid til meg. Sitter ikke foran PC skjermen men ser direkte på deg under samtalen. Veldig flink til å følge opp ved event. videre undersøkelser osv Kan anbefales på det varmeste.

Har aldri hatt en bedre lege,og kunne ikke fått det

Dr. Iqbal er en lege man kan stole på. Han er lett å få tak i i telefontiden,og han ringer opp igjen om man legger igjen en beskjed til sentralbord. Han er lett og snakke med,har god tid,og tar meg på alvor. Har gått til,og hatt noen fastleger i løpet av livet. Men ingen er i nærheten så gode som Dr. Iqbal.

Veldig trygg og bra fastlege

Jeg og min familie har hatt dr Iqbal som fastlege i flere år. Han fremstår alltid som trygg, rolig og flink. Har full tillitt til han, han følger opp og det føles trygt å konsultere han. Han er flink til å forklare og berolige. Om han vil henvise til spesialist, gjør han det, og forklarer hvorfor. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!