Irfan Iqbal

Bruveien 2 3403 Lier
Tlf: 32 85 85 85 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Irfan Iqbal er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Irfan Iqbal

Alt for lite tilgjengelig, lange ventetider

Selv om Dr. Iqbal er kunnskapsrik og hyggelig, byttet jeg idag fastlege. Det er nesten umulig å få tak i Dr. Iqbal over telefon, og ventetid på konsultasjon er for tiden fem uker...

Meget dyktig.

Han er en varm og omsorgsfull person som tar seg tid til meg. Sitter ikke foran PC skjermen men ser direkte på deg under samtalen. Veldig flink til å følge opp ved event. videre undersøkelser osv Kan anbefales på det varmeste.

Har aldri hatt en bedre lege,og kunne ikke fått det

Dr. Iqbal er en lege man kan stole på. Han er lett å få tak i i telefontiden,og han ringer opp igjen om man legger igjen en beskjed til sentralbord. Han er lett og snakke med,har god tid,og tar meg på alvor. Har gått til,og hatt noen fastleger i løpet av livet. Men ingen er i nærheten så gode som Dr. Iqbal.

Veldig trygg og bra fastlege

Jeg og min familie har hatt dr Iqbal som fastlege i flere år. Han fremstår alltid som trygg, rolig og flink. Har full tillitt til han, han følger opp og det føles trygt å konsultere han. Han er flink til å forklare og berolige. Om han vil henvise til spesialist, gjør han det, og forklarer hvorfor. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Oppriktig interessert!

Jeg er kjempeheldig som har Ifran Iqbal. Han er oppriktig interessert av hva som feiler deg. Han stiller åpne spørsmål, som ; Hva kan jeg hjelpe deg med?. Samtidig er han nøye med hvilke lover og regler som gjelder. Super-lege, spør du meg. Han er alltid tilgjengelig i telefontiden også! 0930 til 1000, untatt torsdag! Flott!

Iqbal er en lege som er dyktig og faglig sterk! Han husker både meg, barnet mitt og x mannen mellom hvert besøk (Vi har alle samme fastlege). Han er ikke redd for å ta de vanskelige samtalene eller henvise videre når det er behov for det. Han har det aldri travelt om noe tar lenger tid enn forventet! Dette er virkelig en lege som tar både deg og yrket sitt på alvor!
Anbefales virkelig på det varmeste

Veldig flink og hyggelig

Min familie har hatt han som fastlege i noen år nå. Både barna og vi, føler alltid at vi får veldig god hjelp. Han henviser oss videre, hvis han ikke kan hjelpe. Man kan stole på at han gjør det han sier han skal. Har aldri måtte ringe å purre på han.

Dyktig lege!

Har hatt han som fastlege i mange år. Han er veldig dyktig i faget sitt og har alltid møtt meg med godt humør. Han viser respekt og er virkelig tilstedet her og nå og tar seg tid til å forklare. Han er den type lege som ikke føler seg truet av andre profesjoner og yrkesgrupper og henviser når det er behov for det. Jeg måtte desverre bytte lege pga. flytting. men skulle gjerne hatt han med på flyttelasset mitt :) En fantastisk lege!!!

God lege

Rolig fin lege, flink til å lytte, hyggelig. Veldig fornøyd med min fast lege. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Flink med barn

Dr Iqbal er en ung og lovende lege. Har vært vikar ofte på Lierbyen Legesenter, og er veldig godt likt. Han er utrolig flink med barn, snakker med barna og får de til å være trygge. Utrolig blid og hyggelig. Du blir lett trygg på han, og han er veldig forståelsesfull.