Sanjay Jain

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Sanjay Jain er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Skuffet

Utrolig vanskelig å komme igjennom resepsjonen og få time: «første ledige time er om to uker, du bør heller dra på legevakten» er ikke et ok svar. Har opplevd resepsjonen som lite løsningsorienterte og serviceminded. Dette er hovedårsak til bytte av fastlege.

Sanjay bør jobbe med hvordan han møter pasienter, spesielt barn, da vi opplever at han knapt ser på oss og virker irritert. Virker likevel dyktig faglig.

Meget flink og en god lytter

Mine erfaringer med han er at han alltid lytter, forstår og gjøre noe med saken. Veldig hjelpsom og flink i jobben sin. Har hatt han som lege i nesten 15 år og er veldig fornøyd.

Flink, omsorgsfyll, kunskapsrik.

Jeg vil bare si noen ord om min fast lege Sanjay Jain som jobber på Åskollen legesenter i Drammen. Den jeg hadde før fikk aldri kontakt med han. Etter at jeg byttet til Jain som jobber på Åskollen legesenter, tok ham på alvar helsen min og fant med en gang ut hva som var feil med helsen min. Han tar tid og hører på pasienter. Jeg følger meg trygg og stoler på alle avgjørser han tar om min helse. Han er best og flink. Jeg anbefaler på det sterke Jain som fastlege selv om det er vanskelig å få plass hos han.

Elendig lege

Har hatt denne legen tidligere og må si at han alltid er forsinket. Når du først har ventet 45 minutter på å få kommet deg inn til time hos han så bruker han kun 5minutter bare så han skal rekke og ta inn alle pasientene sine for å rekke å tjene pengene sine, dette oppleves hver gang. Han snakker også immun på pasienten og mener pasienten overdriver og svarer aldri på medisinske spørsmål som blir stilt. Kan bli fort sint dersom du ikke er enig i hans avgjørelse, jeg ble skjelt ut fordi jeg sa jeg hadde vondt i magen og ble kalt for psykisk. Resepsjonen er HÅPLØS og jeg vil aldri anbefalle denne legen eller Åskollen legesenter for noen. Veldig uprofesjonelle, svært dårlig service for pasienter. Vanskelig å få time hos dem, pluss resepsjonen mener du kanskje ikke er så syk alikevel. Anbefales aldri og styr unna dr jain.

Jeg er ikke enig med deg som skriver dette. Forklaring: Hvis jeg er forsinket 45 min. hver gang som du nevner, så betyr det at jeg bruker mer tid på pasienter. Hvis jeg bruker 5 min så kan jeg ikke bli 45 min. forsinket. Dette burde legelisten.no ha tenkt før De skulle godkjenne dette.
Den måten du skriver så kan jeg tenke meg hvem du er.
Det virker som om legen må bli enig med deg om feilen din. Hvis jeg har sagt psykisk årsak til smertene, så vet du også hvorfor jeg har sagt det, noe du ikke klarer å akseptere.
Du sier at resepsjonen er håpløs fordi du ikke får time. Det er ikke riktig. Hvis noen trenger time fort så får de samme dag eller ila. kort tid. Vi har dyktige legesekretærer som vi er fornøyde med.

Du må regne med noe ventetid av og til pga. akutte tilstander og noen some trenger ekstra tid som igjen betyr at jeg ikke bruker 5 min per pasient.
Håper den nye fastlegen kan gjøre deg mer fornøyd.

Besvart av Sanjay Jain

Sanjay Jain

Han er flink. Jeg har gått hos ham i mange år og har aldri opplevd at han ikke oppfører seg snill og forståelsesfull. Når han er borte på ferie så hadde jeg time hos hans kollega som bruker lite tid på problemstilling og prøver å overlate til legen min.