Sanjay Jain

Nordbyveien 75 3038 Drammen
Sanjay Jain er en av 59 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Trygg ,pålitelig ,god lytter

En fantastisk lege som er veldig kunnskapsrik . Alltid god tid når jeg har behov for det . Nøysom med prøver og følger opp behandlinger. 100% trygg på at jeg blir ivaretatt. Og jentene på kontoret / laboratoriet er alltid blide hyggelige og hjelpsomme . Så om det er litt kø på Tlf så kan man taste 1 og bli oppringt😀.Akutt timer får man når man har behov.

De i resepsjonen er håpløse

Lite service innstilte og uhøflige de som sitter i resepsjonen.
Alltid vært i tlf kø i minimum 20min, må alltid vente i 14 dager på å få time hos legen. Å krever å vite hva som er galt før de gir time.

Skuffet

Utrolig vanskelig å komme igjennom resepsjonen og få time: «første ledige time er om to uker, du bør heller dra på legevakten» er ikke et ok svar. Har opplevd resepsjonen som lite løsningsorienterte og serviceminded. Dette er hovedårsak til bytte av fastlege.

Sanjay bør jobbe med hvordan han møter pasienter, spesielt barn, da vi opplever at han knapt ser på oss og virker irritert. Virker likevel dyktig faglig.

Meget flink og en god lytter

Mine erfaringer med han er at han alltid lytter, forstår og gjøre noe med saken. Veldig hjelpsom og flink i jobben sin. Har hatt han som lege i nesten 15 år og er veldig fornøyd.

Flink, omsorgsfyll, kunskapsrik.

Jeg vil bare si noen ord om min fast lege Sanjay Jain som jobber på Åskollen legesenter i Drammen. Den jeg hadde før fikk aldri kontakt med han. Etter at jeg byttet til Jain som jobber på Åskollen legesenter, tok ham på alvar helsen min og fant med en gang ut hva som var feil med helsen min. Han tar tid og hører på pasienter. Jeg følger meg trygg og stoler på alle avgjørser han tar om min helse. Han er best og flink. Jeg anbefaler på det sterke Jain som fastlege selv om det er vanskelig å få plass hos han.