Åskollen Legesenter DA

Åskollen Legesenter DA
Nordbyveien 75 3038 Drammen
Sanjay Jain er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Meget flink og en god lytter

Mine erfaringer med han er at han alltid lytter, forstår og gjøre noe med saken. Veldig hjelpsom og flink i jobben sin. Har hatt han som lege i nesten 15 år og er veldig fornøyd.

Flink, omsorgsfyll, kunskapsrik.

Jeg vil bare si noen ord om min fast lege Sanjay Jain som jobber på Åskollen legesenter i Drammen. Den jeg hadde før fikk aldri kontakt med han. Etter at jeg byttet til Jain som jobber på Åskollen legesenter, tok ham på alvar helsen min og fant med en gang ut hva som var feil med helsen min. Han tar tid og hører på pasienter. Jeg følger meg trygg og stoler på alle avgjørser han tar om min helse. Han er best og flink. Jeg anbefaler på det sterke Jain som fastlege selv om det er vanskelig å få plass hos han.

Elendig lege

Har hatt denne legen tidligere og må si at han alltid er forsinket. Når du først har ventet 45 minutter på å få kommet deg inn til time hos han så bruker han kun 5minutter bare så han skal rekke og ta inn alle pasientene sine for å rekke å tjene pengene sine, dette oppleves hver gang. Han snakker også immun på pasienten og mener pasienten overdriver og svarer aldri på medisinske spørsmål som blir stilt. Kan bli fort sint dersom du ikke er enig i hans avgjørelse, jeg ble skjelt ut fordi jeg sa jeg hadde vondt i magen og ble kalt for psykisk. Resepsjonen er HÅPLØS og jeg vil aldri anbefalle denne legen eller Åskollen legesenter for noen. Veldig uprofesjonelle, svært dårlig service for pasienter. Vanskelig å få time hos dem, pluss resepsjonen mener du kanskje ikke er så syk alikevel. Anbefales aldri og styr unna dr jain.

Jeg er ikke enig med deg som skriver dette. Forklaring: Hvis jeg er forsinket 45 min. hver gang som du nevner, så betyr det at jeg bruker mer tid på pasienter. Hvis jeg bruker 5 min så kan jeg ikke bli 45 min. forsinket. Dette burde legelisten.no ha tenkt før De skulle godkjenne dette.
Den måten du skriver så kan jeg tenke meg hvem du er.
Det virker som om legen må bli enig med deg om feilen din. Hvis jeg har sagt psykisk årsak til smertene, så vet du også hvorfor jeg har sagt det, noe du ikke klarer å akseptere.
Du sier at resepsjonen er håpløs fordi du ikke får time. Det er ikke riktig. Hvis noen trenger time fort så får de samme dag eller ila. kort tid. Vi har dyktige legesekretærer som vi er fornøyde med.

Du må regne med noe ventetid av og til pga. akutte tilstander og noen some trenger ekstra tid som igjen betyr at jeg ikke bruker 5 min per pasient.
Håper den nye fastlegen kan gjøre deg mer fornøyd.

Besvart av Sanjay Jain

Sanjay Jain

Han er flink. Jeg har gått hos ham i mange år og har aldri opplevd at han ikke oppfører seg snill og forståelsesfull. Når han er borte på ferie så hadde jeg time hos hans kollega som bruker lite tid på problemstilling og prøver å overlate til legen min.

Sanjay Jain

Han er nøye, tar ting på alvor og følger opp ordentlig. Han lytter og undersøker ordentlig. Opplevd at ventetiden er ofte kort.

Resepsjon vet ingen ting om service.

Elendig kundeservice! Blir bedt om å ringe tilbake. Vil ikke gi akutt time, og i tillegg blir fortalt av resepsjonen at du kanskje ikke er så syk. Respektløs behandling! Anbefaler ingen dette legekontoret.

Jain

Jeg er fornøyd med fast lege Jain som jeg har. Jeg er ikke fornøyd ikke i det hele tatt med telefon ventetid, alltid ventetid på over 7-10 min.

Resepsjonen er HÅPLØS!!

Resepsjonen er HÅPLØS! hvis man er så heldig å få time! I dag ringte jeg i 1 time før de tok telefonen, sånn er det hver gang.
Ofte må mann vente 3 uker eller mer på time, akutt time er ikke lett å få heller. NEI jeg anbefaler ikke Åskollen Legesenter!

Flink lege

Har hatt han som lege i over 10 år, var enklere å få tak i han før, nå må jeg oftest vente gjennomsnitt 7-8 dager før jeg får en time, det er etter par dager med ringing eller hvis de gidder å svare på sms.

Han personlig er flink på sitt området, gir gode råd, men ikke alltid like flink til å følge opp.

Meget ryddig lege som lytter

Jain både lytter og tar deg seriøst. Gir seg ikke før man har fått noen svar. Stort sett hele familien går hos han. Åskollen legesenter har hatt noen utfordringer tidligere, men det begynner å bli noen år siden nå. De ansatte der nå er meget hyggelige og flinke.

Min favorittlege

Han er svært lyttende og henviser til riktig spesialist for korrekt faglig oppfølging dersom det er behov. Man føler aldri at han ikke har tid til deg. Veldig grunding og analyserende. Tar alt på alvor. Hadde det ikke vært for denne legen hadde jeg ikke vært der jeg er idag . Flotte moderne lokaler. Kan også bestille og avbestille online. Superlegen min og skal aldri bytte.....

Lang ventetid på time dersom det ikke er akutt, men alltid prioritert inn dersom noe haster :)

Elendig service

Generelt meeeeeget lang ventetid på telefon til Åskollen legekontor. Har man time klokken 13.00 er man heldig om man kommer inn til legen 13.30. SMS man sender inn blir ikke nødvendigvis besvart (og disse kopster 6,- per melding) Blir ringt tilbake-behold din plass i køen-funskjonen fungerer overhodet ikke (med mindre de har over to døgns ventetid på telefonen) Enkle gjentagende resepter må man uansett inn til lege for å få.

Og denne tjenesten/service har jeg betalt i flere år for å ha. Aldri mer Åskollen legekontor, selvom jeg bor et steinkast unna.

arrogant, respektløs og nedlatende

Dårlig til å kommunisere. Lytter, men reagerer med "jeg skjønner ikke". Forklarer ikke hva symptomene kommer av
Utrolig treg med svar og tilbakemeldinger. Må purre på veldig ofte.
Humøret hans varierer avhengig av hvilket tidspunkt på dagen du har time. Er oftest grinete på slutten av dagen.
Henviser ikke, og gjør ikke noe med problemet.
Dessuten tar han ofte mer betalt.
er svært misfornøyd!!!!

fastlege

Flink lege , tar ting på alvor. kort ventetid og bra tilgjengelighet.

Flink lege

Han er en flink lege! Blikkontakt, gode råd og løsninger. Hele familien har brukt han i flere år. Anbefales!!

Lytter ikke, dårlig kommunikasjon og behandler pasienter uten respekt.

En av de dårligste legene jeg noen gang har vært hos. Rett og slett.

Fornøyd

Legen hører på det du har å si, og tar deg på alvor. Han er grundig gir ikke opp så lett, dersom noe er uklart.