Sanjay Jain

Autorisasjon (1999)

Sanjay Jain er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sanjay Jain

Trygg og omsorgsfyll

Fastlegen tar meg seriøst hver gang jeg har time hos han. Når jeg har time hos han,så tar grundig undersøkelse. Dette gjør meg trygg når jeg er hos han. Mange ganger gruer jeg meg om det som plager meg ,men han bruker ord som jeg føler meg trygg og tar seriøst mine bekymringer.
Han er den beste legen!

Dyktig mann

Har hatt Jain som fastlege så lenge jeg kan huske. Har alltid fått tydelige råd og henvisninger når det har vært nødvendig. Han er flink til å lytte og sier det han mener og står for det. Virker som mange pasienter tror de vet bedre enn en erfaren doktor med flere tiårs erfaring og lang utdanning. Og husk at for hver negativ omtale som skrives er det 10 positive som ikke blir skrevet. Noe ventetid må man for øvrig forvente på et legekontor.

Trygg, nøye og hyggelig

Alltid godt å komme til Jain. Han er seriøs, tar ting på alvor. Meget dyktig lege. Når han ønsker at jeg skal vider til spesialist sørger han omg for det.

Beste legen i Drammen

Jeg anbefaler doktor Sanjay Jain, veldig dyktig lege

Jain er veldig flink til å lytte og følge opp pasienter!

Trygg ,pålitelig ,god lytter

En fantastisk lege som er veldig kunnskapsrik . Alltid god tid når jeg har behov for det . Nøysom med prøver og følger opp behandlinger. 100% trygg på at jeg blir ivaretatt. Og jentene på kontoret / laboratoriet er alltid blide hyggelige og hjelpsomme . Så om det er litt kø på Tlf så kan man taste 1 og bli oppringt😀.Akutt timer får man når man har behov.