Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av Åskollen Legesenter DA

Tar deg ikke alvorlig

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Han henviser aldri videre til spesialister. Har forsøkt å få henvisning til ulike spesialister over flere år, og sliter fortsatt daglig med symptomer. Opplever det er som å stange hodet mot en vegg. Føler ikke han forstår meg, eller tar meg alvorlig.
Legesekretærene er skikkelig sure og avvisende. Den ene sliter med å forstå norsk, og misforstår derfor mye. Mange gjentagelser.

Trygg og god lege som følger godt opp

Lege: Siri Nelson Skrevet

Tar barna/meg på alvor og gjør grundig arbeide for å hjelpe de gangene vi har vært hos henne. Henviser videre der nødvendig.
Man føler at hun har god tid, og føler seg sett og hørt. Aldri vært borti en lege som er så grundig.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Siri Nelson Skrevet

Siri Nelsson er imøtekommende,hyggelig og interessert i hva jeg har å si. Hun tar deg på alvor og er ikke opptatt av å bli ferdig med konsultasjonen så raskt som mulig. Flott lege for småbarnsforeldre. Legesekretærene på Åskollen legesenter innehar derimot ingen av de ovennevnte egenskapene. De er aldri blide,ikke imøtekommende og det virker som et ork for dem å gjøre jobben sin.

Skuffet

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Utrolig vanskelig å komme igjennom resepsjonen og få time: «første ledige time er om to uker, du bør heller dra på legevakten» er ikke et ok svar. Har opplevd resepsjonen som lite løsningsorienterte og serviceminded. Dette er hovedårsak til bytte av fastlege.

Sanjay bør jobbe med hvordan han møter pasienter, spesielt barn, da vi opplever at han knapt ser på oss og virker irritert. Virker likevel dyktig faglig.

Meget flink og en god lytter

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Mine erfaringer med han er at han alltid lytter, forstår og gjøre noe med saken. Veldig hjelpsom og flink i jobben sin. Har hatt han som lege i nesten 15 år og er veldig fornøyd.