Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av Åskollen Legesenter DA

Beste legen i Drammen

Jeg anbefaler doktor Sanjay Jain, veldig dyktig lege

Jain er veldig flink til å lytte og følge opp pasienter!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Dyktig, tilstede og føler meg alltid sett og hørt både over telefon og når jeg er tilstede. Valgte å beholde han som lege selv når jeg flyttet et stykke unna.

Trygg ,pålitelig ,god lytter

Lege: Sanjay Jain Skrevet

En fantastisk lege som er veldig kunnskapsrik . Alltid god tid når jeg har behov for det . Nøysom med prøver og følger opp behandlinger. 100% trygg på at jeg blir ivaretatt. Og jentene på kontoret / laboratoriet er alltid blide hyggelige og hjelpsomme . Så om det er litt kø på Tlf så kan man taste 1 og bli oppringt😀.Akutt timer får man når man har behov.

Lege som er vanskelig å lese og med en viss distanse

Lege: Siri Nelson Skrevet

Siri er blid og smilende, på den korte tiden jeg var der virker det som hun tar en på alvor, og er en faglig dyktig lege. Men..

Vi hadde hele familien hos Nelson. Og det ble vel kanskje litt mye.. Følte Nelson manglet den utadvente varmen og alltid med en viss distanse, vanskelig å lese. Kanskje litt for typisk norsk for vår del (Jeg kan ikke bruke flere år på å bli kjent med legen min før hun senker guarden).

Legekontoret: Åskollen legesenter virker u proffe og bærer preg av å være et lite legekontor uten noen form for moderne fasiliteter som man finner andre steder (Kaffe, vanndispenser, bankterminal, snacksmaskin).

Telefontiden er for det meste uholdbar, og resepsjonistene sliter ofte veldig med å tolke hva som blir sagt om det ikke sies i binær.

SMS tjenestene deres er ikke spesielt gode heller, noe som er det eneste alternativet når min kone en gang satt to timer fra åpningstid til Lunch uten at de svarte på telefon.
(Kan jo spørre seg selv hva i allverden resepsjonen driver med). Det hender man får timeavtaler en til to tre uker etter at man bestiller, alt dette ofte i en kombinasjon.

De i resepsjonen er håpløse

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Lite service innstilte og uhøflige de som sitter i resepsjonen.
Alltid vært i tlf kø i minimum 20min, må alltid vente i 14 dager på å få time hos legen. Å krever å vite hva som er galt før de gir time.