Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åskollen Legesenter DA

Hyggelig og kunnskapsfull lege

Lege: Mohammad Asif Malik Skrevet

Ble møtt på med imøtekommende lege som ikke brukte vanskelige ord og forklarte meg på en grundig og lett måte. Legen lyttet på meg og mine plager, og behandlet meg med respekt. Han visste hva han drev med og ga meg en trygghet. Tommel opp. 5 stjerner!

Veldig empatisk og dyktig.

Lege: Siri Nelson Skrevet

Siri er en helt fantastisk lege. Veldig flink i faget og utrolig forståelsesfull. Tar seg alltid tid til å høre. En del ventetid, men det er 100% verdt det.
Virkelig en lege med mye omsorg og som ser hele mennesket. Hun har alltid et svar på spørsmålene mine og er utrolig løsningsorientert.
Anbefales virkelig. Hun får meg til å føle meg hørt og sett.
Skal aldri bytte lege.

Legesenteret derimot kunne godt vært bedre. Sure og frekke sekretærer både på telefonen og i skranken. Tar seg ikke tid til å høre.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Mohammad Asif Malik Skrevet

En lege som tar seg tid til og lytte. Viser med kroppsspråket at han bryr seg om det man legger frem.

Så lang har han vist at han tar mine tanker og bekymringer med full forståelse, og vil virkelig hjelpe.

Dyktig lege

Lege: Mohammad Asif Malik Skrevet

en av de beste legene i Norge, han vil gjøre alt han kan for å hjelpe pasienten, han er empatisk og en veldig god lytter, tar hensyn til alle detaljer og har alle de beste egenskapene en lege kan ha.

En dyktig lege.

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Janzen er en veldig god lege! Han lytter, stiller spm og sender pasient videre om nødvendig. Han tar seg tid til pasienten. Kunne ikke hatt en bedre lege!