Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Åskollen Legesenter DA

Vanskelig å få konkrete svar.

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Mere opptatt av regning en pasient.
lite info om muligheter/årsak. Skriver rapport på pc og får ikke svar på mine spørsmål. Har dårlig tid og vil helst sette opp ny time.

Forsinket og lite interessert i pasienten som menneske.

Lege: Siri Nelson Skrevet

Først er hun 45 minutter forsinket, beklager ikke dette. Deretter en kjapp konsultasjon på maks 7 minutter preget av manglende interesse. Virker kun ute etter å utelukke alvorlig diagnose. Når det er gjort; mest interessert i hvordan hun kan få betaling. Etter disse 7 minuttene hos henne angret jeg meg på at jeg snakket med henne. Å bli møtt på den måten var vondt.
Jeg skriver denne vurderingen basert på to besøk hos henne. Hadde dette vært en engangsforeteelse hadde jeg avventet min vurdering.

Dyktig og nøyaktig

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Alltid forsinket, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene. Sender deg videre hvis han er i tvil.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Har akkurat byttet til denne legen,og kunne ikke fått noe bedre.Han er imøtekommende,lyttende og skjønner hva jeg som pasient trenger.Kan anbefales på det varmeste!

Meget godt mottatt

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Som førstegangs besøkende ble jeg godt i ivaretatt av legen, han sjekket det jeg hadde ønske om å få sjekket. Kan anbefales

Dette er en Pluss-tjeneste.