Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av Åskollen Legesenter DA

Uinteressert og utilgjengelig.

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Med lite besøk hos fastlegen ble Einar valgt som min nærmeste fastlege. Tidenes bommert.
Et legesenter med flere uinteresserte og lite imøtekommende personale skal man lete lenge etter. Umulig å komme gjennom på telefonen og de ringer heller ikke tilbake.
Når man først har behov for time så blir jeg heller henvist til legevakten fordi det er fullt.
Når man først får en timeavtale så må man fint beregne å vente fra 40-60 minutter. (Jeg reiste etter å ha ventet i 60 min uten å komme inn)
De som måtte vurdere Åskollen Legesenter - IKKE gjør det. Det er ikke verdt det.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Einar Sagberg har vært min fastlege i åtte år og jeg er så glad for at jeg byttet til ham. Han tar seg god tid til å lytte (selv når det er snakk om akuttime) og tar meg på alvor. Han kontakter annen ekspertise når det er nødvendig og gir medisiner når det trengs.

Beste legen i Drammen

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Jeg anbefaler doktor Sanjay Jain, veldig dyktig lege

Jain er veldig flink til å lytte og følge opp pasienter!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Dyktig, tilstede og føler meg alltid sett og hørt både over telefon og når jeg er tilstede. Valgte å beholde han som lege selv når jeg flyttet et stykke unna.

Trygg ,pålitelig ,god lytter

Lege: Sanjay Jain Skrevet

En fantastisk lege som er veldig kunnskapsrik . Alltid god tid når jeg har behov for det . Nøysom med prøver og følger opp behandlinger. 100% trygg på at jeg blir ivaretatt. Og jentene på kontoret / laboratoriet er alltid blide hyggelige og hjelpsomme . Så om det er litt kø på Tlf så kan man taste 1 og bli oppringt😀.Akutt timer får man når man har behov.