Åskollen Legesenter DA

Nordbyveien 75 3038 Drammen

Siste vurderinger av Åskollen Legesenter DA

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Har akkurat byttet til denne legen,og kunne ikke fått noe bedre.Han er imøtekommende,lyttende og skjønner hva jeg som pasient trenger.Kan anbefales på det varmeste!

Meget godt mottatt

Lege: Einar Sagberg Skrevet

Som førstegangs besøkende ble jeg godt i ivaretatt av legen, han sjekket det jeg hadde ønske om å få sjekket. Kan anbefales

Veldig kompetent

Lege: Knut Thorbjørn Janzen Skrevet

Knut er dyktig i sitt arbeid og gir meg den oppmerksomheten jeg trenger. Jeg har aldri hatt noe problem i de 20 årene jeg har hatt han som lege. Legesenteret han jobber ved har ofte mye kø men det skal ikke reflektere negativt på Janzen som lege.

Imøtekommende og hyggelig

Lege: Siri Nelson Skrevet

Siri er en utrolig hyggelig og imøtekommende lege som tar seg god tid. Henviser der det er nødvendig. Hun er veldig flink med barn og gjør de trygge på henne. Legesekretærene på Åskollen legesenter er derimot det motsatte. De er sure, lite imøtekommende og på grensen til frekke. Nesten umulig å komme igjennom på telefon og de virker lite effektive.

Trygg, nøye og hyggelig

Lege: Sanjay Jain Skrevet

Alltid godt å komme til Jain. Han er seriøs, tar ting på alvor. Meget dyktig lege. Når han ønsker at jeg skal vider til spesialist sørger han omg for det.