Monika Karlsen

Kirkegata 11 3616 Kongsberg
Tlf: 32 77 08 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monika Karlsen er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Monika Karlsen

Imøtekommende og varm lege med stødig kompetanse

Jeg har flyttet fra Kongsberg, men har likevel ikke klart å bytte fastlege. Min erfaring med Monika Karlsen er at hun virkelig lytter, og viser omtanke for pasientene sine. Samtidig som jeg også opplever at hun har sterk kompetanse på fagfeltet sitt.
Jeg kommer til å være nødt til å reise hyppigere til legen fremover, og jeg ser meg derfor nødt til å bytte fastlege. I den forbindelse var Monika også behjelpelig med å komme med alternativer.
Jeg anbefaler Monika på det varmeste!!

MONIKA KARLSEN

Jeg var en pasient av legen og er fortsatt der, fordi jeg vil at hun skal være min lege. Hun er en veldig hyggelig og varm person som jeg kan kommunisere med på polsk.

Strålende og dyktig fagperson

Har hatt MK i 16 år nå. Et fantastisk dyktig fagmenneske som gir alt og følger meg som pasient virkelig opp! Uansett hvor jeg har bodd, har jeg beholdt henne, om det så betyr 3 timers reisevei . Flotte Monika!!

En av de få legene som ser pasientens hele.

Jeg har hatt M.K. som fastlege etter at jeg trang legehjelp i sommerferien til min ordinære fl. Det var som å komme til en ny verden, hun nektet å skrive ut medisiner til meg , selv om det var det som skjedde ved liknende tilfeller før. Full sjekk først, og plan om videre behandling av stadig tilbakevendende plager. Jeg følte at hun virkelig var interresert i hele meg og min kropp. Hun avdekket flere småting ved meg, som med enkel medisinering og små inngrep har endert min hverdag. Monika Karlsen er et godt eksempel på hvordan alle leger burde ta sin stilling på alvor.

Litt skråsikker og arrogant

Har stort sett opplevd henne som både dyktig og omsorgsfull. Men noen ganger kan hun ha små drypp av arroganse. Kan være litt fortvilende og blir litt usikker av dette. Hadde noen flere sånne opplevelser og til sammen så ble disse ganske ubehagelige. Fordi hun ikke ville sende meg videre til spesialist da jeg og en annen fagperson anbefalte dette, følte jeg at jeg måtte bytte lege.

Vanskelig at komme igjennom på telefon og ikke til at få takk i

Det er veldig vanskelig at komme igjennom på telefon. Når det er lykkes er det vanskelig at få lov at tale med legen selv

pålitelig og trygg

Tar deg seriøst, er tilgjengelig og gir oppriktig vurdering. Oppfølging har vært topp i alle tilfeller det har vært behov, kjapp tilbakemelding.

Kjempefornøyd!

Beste legen jeg har hatt, har flyttet fra Kongsberg men kjører gledlig 40 min for å fortsette å ha hun som lege både til meg og min sønn. 10 Poeng! :)

Super fastlege

Monika er veldig hyggelig, seriøs og tar deg som pasient seriøst. Hun lytter, henviser videre hvis nødvendig og følger opp underveis. Man skal leite lenge etter en like god fastlege som henne!

Fantastisk lege!!!

Monika Karlsen er en dyktig lege og et nydelig menneske. Er ufattelig glad jeg har henne som fastlege. Hun tar deg på alvor, sender deg videre med engang hun ser behovet. Men du er ikke ute av hodet hennes selv om hun har sendt deg videre. Hun følger opp og holder kontakt.

Superb Doctor

You will not find a better doctor anywhere than Monika Karlsen. Compassionate, hard-working, and dedicated to her patients and profession. 10/10 from me.

Bedre lege skal man lete lenge etter

Selv om jeg har flyttet vil jeg ikke bytte fastlege for Monika tar meg alvorlig og hjelper så godt hun kan. Beste fastlegen jeg har hatt!

Veldig fornøyd!!

Føler jeg har hatt kjempeflaks å ha fått Monika Karlsen som fastlege! Hun tar seg tid, lytter og følger opp. Hadde en tøff periode i fjor pga. en skummel diagnose pluss at jeg har en kronisk sykdom. Hun hjalp meg mye, ringte, forklarte og sendte meg videre når hun ikke kunne hjelpe. Hun tar virkelig jobben og pasientene på alvor! Ventetida er det heller ikke noe å si om!

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Absolutt den beste legen jeg har hatt, tar meg og barna mine på alvor, hos henne føler jeg at jeg får den hjelpen jeg har behov for i øyeblikket.

Den beste fastlegen.

Kan ikke annet enn å skryte av denne legen. Jeg har hatt henne som fastlege i flere år og hun er både faglig dyktig og flink med mennesker. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt når jeg er hos henne. Hun er lyttende, effektiv, pålitelig og jeg vet at hun henviser videre raskt om det skulle være usikkerhet eller behov. Dette er en fastlege du ikke vil bytte.

Kjempefornøyd

Fikk tildelt Monika Karlsen som fastlege da jeg flyttet til Kongsberg og føler jeg hadde skikkelig flaks. Blir tatt på alvor de gangene jeg er der og kunne absolutt ikke tenke meg å bytte fastlege.

FANTASTISK

Hadde henne som fastlege mens jeg bodde i Kongsberg. Meget fornøyd.
Alltid tid til å lytte til problemene man hadde.

Flink lege

Monika Karlsen er den beste legen jeg har hatt. Byttet fastlege for to år siden og etter å ha hatt samme fastlege i 12 år. Det var kjempepositivt å møte en lege som Monika Karlsen.

seriøs og flink

tar pasienten på alvor og kontakter spesialist dersom hun selv ikke har svaret. bedre legen jeg har hatt :)

En nærværende lege som lytter og handler deretter

Har desverre hatt en del mer bruk for lege i det siste og møter her en lege som tar meg på alvor, lytter og utreder innenfor sin kompetanse og henviser videre til spesialist når hun må det.