Monika Karlsen

Autorisasjon (1999)

Monika Karlsen er en av 28 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Monika Karlsen

Fantastisk lege

Monika har vært fastlegen min i 11 år. Hun er rett og slett en superlege. Hun er svært empatisk og kunnskapsrik. Utrolig dyktig. Anbefales på det sterkeste som fastlege!

Imøtekommende og varm lege med stødig kompetanse

Jeg har flyttet fra Kongsberg, men har likevel ikke klart å bytte fastlege. Min erfaring med Monika Karlsen er at hun virkelig lytter, og viser omtanke for pasientene sine. Samtidig som jeg også opplever at hun har sterk kompetanse på fagfeltet sitt.
Jeg kommer til å være nødt til å reise hyppigere til legen fremover, og jeg ser meg derfor nødt til å bytte fastlege. I den forbindelse var Monika også behjelpelig med å komme med alternativer.
Jeg anbefaler Monika på det varmeste!!

MONIKA KARLSEN

Jeg var en pasient av legen og er fortsatt der, fordi jeg vil at hun skal være min lege. Hun er en veldig hyggelig og varm person som jeg kan kommunisere med på polsk.

Strålende og dyktig fagperson

Har hatt MK i 16 år nå. Et fantastisk dyktig fagmenneske som gir alt og følger meg som pasient virkelig opp! Uansett hvor jeg har bodd, har jeg beholdt henne, om det så betyr 3 timers reisevei . Flotte Monika!!

En av de få legene som ser pasientens hele.

Jeg har hatt M.K. som fastlege etter at jeg trang legehjelp i sommerferien til min ordinære fl. Det var som å komme til en ny verden, hun nektet å skrive ut medisiner til meg , selv om det var det som skjedde ved liknende tilfeller før. Full sjekk først, og plan om videre behandling av stadig tilbakevendende plager. Jeg følte at hun virkelig var interresert i hele meg og min kropp. Hun avdekket flere småting ved meg, som med enkel medisinering og små inngrep har endert min hverdag. Monika Karlsen er et godt eksempel på hvordan alle leger burde ta sin stilling på alvor.