Monika Karlsen

Kirkegata 11 3616 Kongsberg
Monika Karlsen er en av 26 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Monika Karlsen

MONIKA KARLSEN

Jeg var en pasient av legen og er fortsatt der, fordi jeg vil at hun skal være min lege. Hun er en veldig hyggelig og varm person som jeg kan kommunisere med på polsk.

Strålende og dyktig fagperson

Har hatt MK i 16 år nå. Et fantastisk dyktig fagmenneske som gir alt og følger meg som pasient virkelig opp! Uansett hvor jeg har bodd, har jeg beholdt henne, om det så betyr 3 timers reisevei . Flotte Monika!!

En av de få legene som ser pasientens hele.

Jeg har hatt M.K. som fastlege etter at jeg trang legehjelp i sommerferien til min ordinære fl. Det var som å komme til en ny verden, hun nektet å skrive ut medisiner til meg , selv om det var det som skjedde ved liknende tilfeller før. Full sjekk først, og plan om videre behandling av stadig tilbakevendende plager. Jeg følte at hun virkelig var interresert i hele meg og min kropp. Hun avdekket flere småting ved meg, som med enkel medisinering og små inngrep har endert min hverdag. Monika Karlsen er et godt eksempel på hvordan alle leger burde ta sin stilling på alvor.

Litt skråsikker og arrogant

Har stort sett opplevd henne som både dyktig og omsorgsfull. Men noen ganger kan hun ha små drypp av arroganse. Kan være litt fortvilende og blir litt usikker av dette. Hadde noen flere sånne opplevelser og til sammen så ble disse ganske ubehagelige. Fordi hun ikke ville sende meg videre til spesialist da jeg og en annen fagperson anbefalte dette, følte jeg at jeg måtte bytte lege.

Vanskelig at komme igjennom på telefon og ikke til at få takk i

Det er veldig vanskelig at komme igjennom på telefon. Når det er lykkes er det vanskelig at få lov at tale med legen selv