Sølvbyen Legesenter AS

17. mai gata 6 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Sølvbyen Legesenter AS

Nedlatende og ikke egnet for barn

Lege: Céline Renard Skrevet

Veldig direkte og ufølsom væremåte, får forelder og barn til å føle seg i veien/utrygg.

Måtte kontakte legen igjen etter en legesjekk av barn da jeg var usikker på varighet på antibiotikakur til barn med øyekatarr som overhode ikke ønsket å ta medisin. Fikk beskjed om at det stod tydelig på resepten (noe det ikke gjør) og at her var det bare å bruke makt, for vi var vel sterkere enn barnet vårt på 2. Så her er det tydeligvis bare å svimeslå datteren min for å få opp øyelokket og smøre på salve.

Får to stjerner istedenfor én siden hun faktisk skrev ut resept.

Burde ikke jobbe med mennesker i sårbare situasjoner.

Hun brukte forresten over tre timer på å svare resepsjonisten på henvendelsen min den dagen.

Flink og engasjert lege

Lege: Visti Hedegart Skrevet

Hatt denne legen i 6 år nå. Viser stor interesse for det som oppleves som problemer og følger opp på en utmerket måte. Anbefales.

Lyttende og responderende

Lege: Visti Hedegart Skrevet

Har besøkt legen 2-3 ganger, så vurdering skjer utfra dette. Opplever legen som nøye, og han vier full oppmerksomhet mot pasienten, lytter og korrigerer/informerer.
Godt fornøyd som pasient så langt.

Føler lite trygghet og er veldig ukonfeltabel pga hennes være måte

Lege: Céline Renard Skrevet

Hun får både barn og foreldre til å føler seg utrygge,Har kommet med påstander og hatt en spesiell oppførsel i møter,også sagt ting som ikke en lege burde si.Er veldig misfornøyd og skuffet, når man har en sykdom skal man slippe å kjempe mot fastlegen sin,

I feil yrke

Lege: Céline Renard Skrevet

Veldig usympatisk. Behandler pasient på en uprofesjonell måte. Jeg følte meg ikke godt ivaretatt. Hun viste ingen interesse for å lytte eller å ta situasjonen på en seriøs måte.