Ramin Khazaie

Autorisasjon (1993)

Ramin Khazaie er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ramin Khazaie

Verdens beste fastlege!

Varm, snill og imøtekommende. Aldri stressende å være inne på time hos han, man føler virkelig at han bryr seg og lytter på det man sier. Han tar kontakt, ringer opp, følger opp og er rett og slett bare den beste legen man kan ha. En veldig dyktig lege som er flink med henvisninger og oppfølging.

Trygg

Føler han har tid og hører på meg. Er effektiv og setter i gang ev. tiltak henviser andre instanser. Er fint at han kan skvise inn korte timer.

Trygg, kunnskapsrik og yter for sine pasienter.

Jeg har hatt Ramin som fastlege siden jeg var liten, han er også fastlege for min bror og mor. Han er flink til å lytte og å bruke god nok tid på hver pasient. Uansett hva slags stormer jeg har i mitt liv, fysisk/psykisk så er det alltid trygt inne på Ramin’s kontor. En lege som er rett på sak, men samtidig barmhjertig. Jeg som selv utdanner meg som lege ønsker å en dag nå opp til hans nivå når det kommer til kunnskap og behandling av pasienter.

Trygg, omtenksom og kunnskapsrik

Min fastlege. Jeg byttet nylig til han som fastlege etter å ha hatt 2 tidligere som jeg ikke var fornøyd med. Ramin svarer fort på meldinger, er utfyllende, kunnskapsrik, lyttende, omtenksom og en veldig trygg fastlege å ha! Det er tydelig at han bryr seg om pasientene sine og legger mye tid til jobben sin. Jeg er alltid takknemlig for å ha han som lege etter jeg hat hatt time på helsenorge/på lege kontoret. Er veldig fornøyd.

Trigg

Beste faslege, veldig flink, diktg og veldig hyggelig, jeg er veldig fornøy. han høre på pasiente og nytte
Jeg anbelaler han.