Ramin Khazaie

Lierbyen Legesenter

1993

Lierbyen Legesenter Telefonnummer32 85 85 8532 85 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruveien 2 3403 Lier
Ramin Khazaie er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ramin Khazaie

Trigg

Beste faslege, veldig flink, diktg og veldig hyggelig, jeg er veldig fornøy. han høre på pasiente og nytte
Jeg anbelaler han.

Veldig flink lenge!

Han er en varm og omsorgsfull person som tar seg tid til meg. Sitter ikke foran PC skjermen men ser direkte på deg under samtalen. Veldig flink til å følge opp ved event. videre undersøkelser osv. Kan anbefales på det varmeste.

En fantastisk lege!!!

Endelig en fastlege som lytter, tar seg tid og finner løsninger sammen med pasienten. Utrolig hyggelig, faglig dyktig og en som ser på deg under konsultasjonen og ikke glaner på tastaturet. Han prøver å se hele mennesket og ikke bare en pasient som han dytter videre. Meget fornøyd og kommer til å beholde han lenge!

Best lege til mine.

Veldig pent og veldig bra huslege.All tid helt prefect kommer ikke klager og være ganger hjelpe til hele familien min.

Meget flink

Jeg har hatt han som lege i mange år, og føler meg virkelig godt tatt vare på. Han lytter, sjekker nøye og sender meg hurtig videre om nødvendig.
Ofte vanskelig å få kontakt i telefontiden pga stor pågang, men han ringer alltid opp igjen om jeg har lagt igjen beskjed om at jeg gjerne vil snakke med han.