Ramin Khazaie

Lierbyen Legesenter Mann, 50 år

Autorisert1993
Ledige plasser 20 av 1800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lierbyen Legesenter

Bruveien 2 3403 Lier
Ramin Khazaie er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ramin Khazaie

En fantastisk lege!!!

Endelig en fastlege som lytter, tar seg tid og finner løsninger sammen med pasienten. Utrolig hyggelig, faglig dyktig og en som ser på deg under konsultasjonen og ikke glaner på tastaturet. Han prøver å se hele mennesket og ikke bare en pasient som han dytter videre. Meget fornøyd og kommer til å beholde han lenge!

Best lege til mine.

Veldig pent og veldig bra huslege.All tid helt prefect kommer ikke klager og være ganger hjelpe til hele familien min.

Meget flink

Jeg har hatt han som lege i mange år, og føler meg virkelig godt tatt vare på. Han lytter, sjekker nøye og sender meg hurtig videre om nødvendig.
Ofte vanskelig å få kontakt i telefontiden pga stor pågang, men han ringer alltid opp igjen om jeg har lagt igjen beskjed om at jeg gjerne vil snakke med han.

Udugelig!

Han er en veldig hyggelig mann, men som lege syns jeg han er udugelig! Jeg har hatt han i mange år, og var fornøyd, men når det virkelig gjaldt og jeg trengte hjelp, måtte jeg bare bytte. Da strakk han ikke til. Man får gjerne sykemelding, men jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte for å komme meg tilbake i jobb. Han er umulig å få tak i, uten å bestille time. Ringer aldri opp igjen om du legger igjen beskjed. Og han er alltid forsinka!

Fantastisk bra

Bryr seg om pasientene, tar seg tid og har høy grad av kompetanse. Gode kommunikative evner og flink med både barn og voksne.