Ramin Khazaie

Tlf: 32 85 85 85 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ramin Khazaie er en av 23 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ramin Khazaie

Veldig flink lenge!

Han er en varm og omsorgsfull person som tar seg tid til meg. Sitter ikke foran PC skjermen men ser direkte på deg under samtalen. Veldig flink til å følge opp ved event. videre undersøkelser osv. Kan anbefales på det varmeste.

En fantastisk lege!!!

Endelig en fastlege som lytter, tar seg tid og finner løsninger sammen med pasienten. Utrolig hyggelig, faglig dyktig og en som ser på deg under konsultasjonen og ikke glaner på tastaturet. Han prøver å se hele mennesket og ikke bare en pasient som han dytter videre. Meget fornøyd og kommer til å beholde han lenge!

Best lege til mine.

Veldig pent og veldig bra huslege.All tid helt prefect kommer ikke klager og være ganger hjelpe til hele familien min.

Meget flink

Jeg har hatt han som lege i mange år, og føler meg virkelig godt tatt vare på. Han lytter, sjekker nøye og sender meg hurtig videre om nødvendig.
Ofte vanskelig å få kontakt i telefontiden pga stor pågang, men han ringer alltid opp igjen om jeg har lagt igjen beskjed om at jeg gjerne vil snakke med han.

Udugelig!

Han er en veldig hyggelig mann, men som lege syns jeg han er udugelig! Jeg har hatt han i mange år, og var fornøyd, men når det virkelig gjaldt og jeg trengte hjelp, måtte jeg bare bytte. Da strakk han ikke til. Man får gjerne sykemelding, men jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte for å komme meg tilbake i jobb. Han er umulig å få tak i, uten å bestille time. Ringer aldri opp igjen om du legger igjen beskjed. Og han er alltid forsinka!

Fantastisk bra

Bryr seg om pasientene, tar seg tid og har høy grad av kompetanse. Gode kommunikative evner og flink med både barn og voksne.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig hyggelig. Tar meg på alvor og henviser videre ved behov. Har alltid tid til deg og er lett å få tak i på telefontiden hans. Føler meg veldig trygg med han som min fastlege.

Midt på treet

Lyttende og forståelsesfull men nesten umulig å få tak i uten timeavtale.Legger igjen beskjeder men han ringer aldri tilbake som avtalt. av 10 får han en sterk 5-er.

Meget dyktig!

Dr. Khazaie er en meget dyktig lege! Kan anbefales.

Veldig god lege!

Hyggelig og effektiv, og sørger for god behandling og oppfølging.

annbefales på det varmeste!

Khasaie er en fantastisk dyktig lege. Han imøtekommmende og tar deg på alvor. Ser menneske i helhet. Han er flink til å lytte og gjør en grundig jobb. Er det noe han er usikker på,slår han det opp eller henviser vidre. Den beste faslegen man kan ha!

Beste lege i Norge

Ramin karzai er beste legen i Norge flink til å lyte flink til å prate med pasienter og veldig flink til å hjelpe

Ser deg.

Hyggelig og høflig, ser deg i øynene og håndhilser når du kommer inn.
Han er medfølende og lett å like.
Blir godt likt av pasienter i alle aldre, alt fra små barn til voksne langt inn i pensjonistalder.
Litt enkel å få en sykemelding av, kanskje, men han gir den behandling som trengs også, uansett om det er medisiner eller annen behandling.

Fantastisk !!

God lytter, rådgiver og innehar en meget høy faglig kompetanse . Rett og slett dyktig