Ramin Khazaie

Autorisasjon (1993)

Ramin Khazaie er en av 31 fastleger i Lier

Siste vurderinger av Ramin Khazaie

Han er best sammenlagt

Han er en ekte person, ekte lege. 100% fornøyd i mange år. Jeh har alltid fått de beste rådene og behandlingen. Han er omsorgsfull og snill. Han bruker så mye tid som pasienten trenger og har det ikke travelt. Gir deg en følelse av ro og trygghet.

Lege Ramin Khazaie

Jeg er så godt fornøyd med Khazaie. Han er dyktig, nøye, blid og veldig omsorgsfull. Får hjelp når jeg trenger det.

Omsorgsfull og empatisk

Ramin har vært min og familien sin fastlege i 1,5år og vi (!) kunne ikke bedt om en mer omsorgsfull lege. Han lytter, er interessert, veileder og følger opp tidligere problemstillinger. Han spør også ofte om barna og viser interesse for deres vel selv når timen handler om meg. Dette betyr mye for meg som foreldre og styrker inntrykket vårt om Ramin sin evne til omsorg for sine pasienter.

Det er lang ventetid på timebestilling, men det skyldes vel mer systemet enn legen. Noen ganger lenger ventetid spesielt etter lunsj, men dette betyr ingenting sammenliknet med kvaliteten han gir tilbake.

Det er alltid like hyggelig å møte Ramin, vi har full tillit til hans vurderinger og jeg er takknemlig for at nettopp han er vår fastlege!

Flink, men tar seg godt betalt

Flink lege, men tar seg godt betalt der andre leger ikke tar betalt. Han er blitt vanskeligere å prate med.

Dårlig

Må alltid vente 45-60 min, ofte lenger. Dette reflekterer hvor lite viktig pasientene er.
Ventetid for time er ca 1 måned