Bahram Kiani

Tlf: 32 27 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bahram Kiani er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Bahram Kiani

Meget bra lege

Har meget stor tillit og respekt for dette menneske.
Har hjulpet meg veldig ved et par alvorlige tilfeller.
Jeg har flyttet 100km fra Mjøndalen, men vegrer meg for å bytte ut Kiani.

En lege jeg er trygg på og føler alltid jeg blir hørt og får riktig behandling

Kiani er desidert den dyktigste legen jeg vet om. Havnet i Fredrikstad med brent hånd og ingen lege som kunne ta meg imot. Legevakten åpnet etter 16:00. Ringte legekontor i Mjøndalen og fikk snakket med Kiani. Ordnet brannsalve og diverse på resept som jeg hentet på apotek K Fredrikstad. Alt tok 5 min. Det handler om at han prioriterer deg som pasient, lytter til behovet ditt, løsningsorientert og ivaretar kontroller. Dyktig mann.

Jeg kan ikke få en bedre lege

Min fastlege, er den beste legen jeg har hatt gjennom alle år! Han er en lege som tar godt vare på meg som pasient. Han er veldig flink til å behandle meg som en individuell person. Lytter, og er alltid der for meg. Gir alltid gode råd, og han støtter meg.

Kiani er utrolig dyktig lege!

Det er en god grunn til at pasientlisten til Kiani alltid er full, ikke lett å få som fastlege. Selv var jeg veldig heldig som kunne velge han da det ble ledig plass. Hele familien min bruker Kiani, og hver enkelt av dem beskriver han som utrolig smart, empatisk , menneskelig og hjelpsom. Han har henvist meg til den beste barnelegen som hjalp meg med min baby, da hun hadde kolikk og søvnproblemer i over 1 år. Kiani er alltid rask med å henvise videre, slik at man kan få hjelp fortest mulig. Han lytter, gir gode råd , samtidig som han deler med seg sin medisinske kompetanse. Kiani er alltid glad for å se sine pasienter, og gjør sitt beste for at man skal føle seg vel. Jeg begriper ikke hvordan noen kan beskrive han med en " ovenfra og ned" holding , da dette ikke kunne være lenger fra sannheten. Opplever at Kiani er ærlig og rett på sak, og dette er noe alle pasienter burde sette pris på hos en lege. At man ikke liker sannheten, er en annen sak. Mannen har enorm kompetanse og erfaring, kanskje noen blir truet av hans selvtillit i yrket. Personlig er dette akkurat det en lege skal ha. Mange mennesker har vanskeligheter med å takle sterk personlighet hos andre, men da sier det noe om deg og din selvtillit istedenfor. Ikke bland selvtillit med arroganse, det blir bare feil. Synes han er svært jordnær, menneskelig og familiær, i tillegg til hans profesjonalitet!! Kunne ikke hatt annen lege, og håper vi kan ha han som lege mange år til. En lege som virkelig ser hver og enkel pasient individuelt.

Tar seg ikke tid til pasientene.

Anbefales ikke. Er aldri hos legen, men når jeg først er der så blir jeg ikke tatt seriøst. Det virker ikke som om han lytter til det man har å si.

Overlegen og gjør ikke feil.

Han jobber også som kosmetisk lege, og vet ikke helt hva han holder på med. Ved klage har han en ovenfra - og ned holdning, han gjør ikke feil. Godt mulig at han er en god allmennlege, men som kosmetisk lege vil jeg aldri anbefale ham. Penger ut av vinduet.

Den dårligste "legen" jeg noensinne har truffet

Jeg flyttet og måtte bytte lege.
Dette er en dominant lege med en svært ovenfra og ned holdning mot pasienten.

Jeg har aldri hatt en lege som ikke har hatt tid til å lytte og minst vært opptatt av å finne ut av årsaken til problemet. Det å starte brannslukking av et lang tids sykeproblem er i følge min logikk å gå litt baklengs inn i problemstillingen.

Det andre jeg reagerte på, var at han visste svarene på noe som spesialister fra både Ullevål sykehus, Aker sykehus og Vestre Viken sykehusene har hatt problemer med å utrede i årevis.

Det hjelper lite å virke selvsikker når den medisinsk kunnskapen hans tydeligvis er svært mangelfull. Han er allmennlege og ikke spesialist på 7 fagområder.

Det andre var å ha/ vise en empatisk holdning ovenfor pasienten. En lege kommer svært kort dersom han ikke evner å lytte til pasienten, og å prøve å sette seg inn i situasjonen slik at det oppstår et fruktbart samarbeidsforhold og en effektiv behandling.

Må dessverre si at dette er den absolutt dårligste og mest inkompetente legen jeg noensinne har møtt.

Det finnes et kurs for leger som heter "Four Habits" som er et kjent kommunikasjons kurs for leger, vil anbefale legen å ta et slikt kurs.

Anbefaler han ikke til noen andre.

seriøs og oppdatert!

Veldig fornøyd. Klarer å utrede mye uten å sende meg til spesialist. Han e oppdatert på diagnoser og medisiner. Jeg har stor tillit til Kiani.

Null service på legekontoret

Opplever Bahram Kiani i seg selv som en flott fyr, men dessverre er personalet på legesenteret ikke spesielt "kundevennlige".

tar ting på alvår når du tar opp problemer

imøtekommende,blid,positiv og hyggelig.Blir behandlet med respekt

takk

Jeg og mine 3 yngste barn har brukt Bahram Kiani som fastlege i noen år. Han er HELT UTROLIG!! Tviler på at det noen gang går an å finne bedre lege enn han.
Han smiler, stiller opp - og gir oss håp de gangene alt ser håpløst ut.

Takk!

Takk for at det finnes en lege som deg. Du har alltid tid, og alltid gode råd å gi. Jeg er MEGET fornøyd med denne doktoren!

en meget god lege

Kiani er en lege som tar seg god tid til å høre og forstå deg som bruker. Han tar deg absolutt seriøst uansett problem og du får inntrykk av at han bryr seg som medmenneske og ikke bare som lege.

Beste legen - EVER

Jeg og mine to yngste barn har brukt Bahram Kiani som fastlege i noen år. Han er HELT UTROLIG!! Tviler på at det noen gang går an å finne bedre lege enn han.
Han smiler, stiller opp - og gir oss håp de gangene alt ser håpløst ut.
Stooor takk til han! Håper inderlig at han husker å ta vare på seg selv og sine kjære, midt oppi alt han holder på med - og alle han har omsorg for!. .

Kjempeflink lege!

Dette er en serviceminded meget effektiv lege som bestandig har tid til deg. Hardu ikke time og det er noe som haster så greier han å få putta deg innimellom ofte på bekostning av sin egen lunsj.