Bahram Kiani

Nedre Eiker Legesenter

2002

Nedre Eiker Legesenter Telefonnummer32 27 23 0032 27 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Bahram Kiani er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Bahram Kiani

Dyktig

Bahram er en meget dyktig fastlege som stiller opp for pasientens behov på kort varsel. Trygg og kunnskapsrik. Fortsatte å pendle Oslo-Mjøndalen i 4 år kun for å fortsette å ha Bahram som fastlege. Anbefales.

Kunnskapsrik, personlig og dyktig

Kiani er en lege som er ekstremt dyktig i sitt yrke og tar seg tid til deg som person. Han er tilgjengelig og noe helt annet enn andre leger jeg har vært borte i før. Dette er en lege som virkelig legger ned 110% innsats og er alltid blid og positiv!

Meget bra lege

Har meget stor tillit og respekt for dette menneske.
Har hjulpet meg veldig ved et par alvorlige tilfeller.
Jeg har flyttet 100km fra Mjøndalen, men vegrer meg for å bytte ut Kiani.

En lege jeg er trygg på og føler alltid jeg blir hørt og får riktig behandling

Kiani er desidert den dyktigste legen jeg vet om. Havnet i Fredrikstad med brent hånd og ingen lege som kunne ta meg imot. Legevakten åpnet etter 16:00. Ringte legekontor i Mjøndalen og fikk snakket med Kiani. Ordnet brannsalve og diverse på resept som jeg hentet på apotek K Fredrikstad. Alt tok 5 min. Det handler om at han prioriterer deg som pasient, lytter til behovet ditt, løsningsorientert og ivaretar kontroller. Dyktig mann.

Jeg kan ikke få en bedre lege

Min fastlege, er den beste legen jeg har hatt gjennom alle år! Han er en lege som tar godt vare på meg som pasient. Han er veldig flink til å behandle meg som en individuell person. Lytter, og er alltid der for meg. Gir alltid gode råd, og han støtter meg.