Bahram Kiani

Nedre Eiker Legesenter

Nedre Torggata 3 3050 Mjøndalen
Bahram Kiani er en av 18 fastleger i Nedre Eiker

Siste vurderinger av Bahram Kiani

En lege jeg er trygg på og føler alltid jeg blir hørt og får riktig behandling

Kiani er desidert den dyktigste legen jeg vet om. Havnet i Fredrikstad med brent hånd og ingen lege som kunne ta meg imot. Legevakten åpnet etter 16:00. Ringte legekontor i Mjøndalen og fikk snakket med Kiani. Ordnet brannsalve og diverse på resept som jeg hentet på apotek K Fredrikstad. Alt tok 5 min. Det handler om at han prioriterer deg som pasient, lytter til behovet ditt, løsningsorientert og ivaretar kontroller. Dyktig mann.

Jeg kan ikke få en bedre lege

Min fastlege, er den beste legen jeg har hatt gjennom alle år! Han er en lege som tar godt vare på meg som pasient. Han er veldig flink til å behandle meg som en individuell person. Lytter, og er alltid der for meg. Gir alltid gode råd, og han støtter meg.

Kiani er utrolig dyktig lege!

Det er en god grunn til at pasientlisten til Kiani alltid er full, ikke lett å få som fastlege. Selv var jeg veldig heldig som kunne velge han da det ble ledig plass. Hele familien min bruker Kiani, og hver enkelt av dem beskriver han som utrolig smart, empatisk , menneskelig og hjelpsom. Han har henvist meg til den beste barnelegen som hjalp meg med min baby, da hun hadde kolikk og søvnproblemer i over 1 år. Kiani er alltid rask med å henvise videre, slik at man kan få hjelp fortest mulig. Han lytter, gir gode råd , samtidig som han deler med seg sin medisinske kompetanse. Kiani er alltid glad for å se sine pasienter, og gjør sitt beste for at man skal føle seg vel. Jeg begriper ikke hvordan noen kan beskrive han med en " ovenfra og ned" holding , da dette ikke kunne være lenger fra sannheten. Opplever at Kiani er ærlig og rett på sak, og dette er noe alle pasienter burde sette pris på hos en lege. At man ikke liker sannheten, er en annen sak. Mannen har enorm kompetanse og erfaring, kanskje noen blir truet av hans selvtillit i yrket. Personlig er dette akkurat det en lege skal ha. Mange mennesker har vanskeligheter med å takle sterk personlighet hos andre, men da sier det noe om deg og din selvtillit istedenfor. Ikke bland selvtillit med arroganse, det blir bare feil. Synes han er svært jordnær, menneskelig og familiær, i tillegg til hans profesjonalitet!! Kunne ikke hatt annen lege, og håper vi kan ha han som lege mange år til. En lege som virkelig ser hver og enkel pasient individuelt.

Tar seg ikke tid til pasientene.

Anbefales ikke. Er aldri hos legen, men når jeg først er der så blir jeg ikke tatt seriøst. Det virker ikke som om han lytter til det man har å si.

Overlegen og gjør ikke feil.

Han jobber også som kosmetisk lege, og vet ikke helt hva han holder på med. Ved klage har han en ovenfra - og ned holdning, han gjør ikke feil. Godt mulig at han er en god allmennlege, men som kosmetisk lege vil jeg aldri anbefale ham. Penger ut av vinduet.