Bahram Kiani

Autorisasjon (2002)

Bahram Kiani er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Bahram Kiani

Fantastisk

Anbefales, alltid blid og imøtekommende !
Flink både med min datter og meg
Vi gleder oss til å ta turen til Dr. Kiani for han gir oss en god samtale og mye latter og smil !
Faglig god og flink til å lytte, god tilstedeværelse og forståelse !

Vurderer å bytte

Har hatt Kiani i 12 år, men nå vurderer jeg å bytte. trenger heldigvis sjelden å oppsøke han, men i de senere årene har han blitt mer stresset. Ikke så rart med det store arbeidspresset. Men føler ikke at han "ser" deg lenger. Han forklarer veldig lite, må selv spørre om hva medisinene er for (det burde han vel forklart) .Sender henvisning videre uten å si det. Får sms om time, men aner ikke hvorfor (selv om det går opp for meg fort) Han er nok en dyktig lege, men må bli flinkere til å kommunisere med pasienten.

Fantastisk lege!

Jeg har hatt Kiani som fastlege i noen år nå, og er svært fornøyd! Han er dyktig i faget sitt, og sørger for å henvise pasienten sin videre til spesialist/bildediagnostisk fort slik at man slipper å vente så lenge. Jeg skadet meg for ca et år siden, og han henviste meg videre til MR undersøkelse til et sted han visste det var kort ventetid. Da han mottok svar på MR, henviste han meg til spesialist med en gang der det var kortest ventetid, samtidig som han fulgte meg opp selv. Hadde det ikke vært for han (og såklart min dyktige fysio som raskt fikk meg i opptrening etter diagnosen var satt), ville jeg vært sykemeldt mye lengre enn to måneder. Det er flere andre tilfeller hvor jeg har trengt utredning og oppfølging hvor han har stått på hver gang.

Han tar deg seriøst, og er veldig rett fram. Kommer ikke til å bytte fastlege, for å si det sånn!

Behagelig, trygg og kunnskapsrik.

Jeg har hatt ulike leger i mitt liv, noen har vært bra, men det har og vært litt "ymse" Jeg leste legelisten, og satte meg på venteliste hos han, og det er jeg takknemlig for. Voksen dame som har litt sammensatt sykdomsbilde, men han greide å finne tråden i det kjapt. Tok hele sykdomsbildet alvorlig, og videresender meg til spesialister. I tillegg tok han prøver og tester som han så i journalen at det var lenge siden det var gjort. Glad jeg har fått så profesjonell fastlege!

Dyktig

Bahram er en meget dyktig fastlege som stiller opp for pasientens behov på kort varsel. Trygg og kunnskapsrik. Fortsatte å pendle Oslo-Mjøndalen i 4 år kun for å fortsette å ha Bahram som fastlege. Anbefales.