Tomas Kiepiela

Autorisasjon (1999)

Tomas Kiepiela er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tomas Kiepiela

Dårlig kommunikasjon

Jeg vet ikke om det er jeg som er vanskelig. Har hatt Thomas som lege i alle år. Flink lege, men aldri følt at jeg har blitt tatt 100% seriøst, og har det vært noe så har jeg sjeldent fått et ordentlig svar på hva det eventuelt er. Litt synd ettersom det er mange som er veldig fornøyd med han, og han virker som en veldig god lege.

Verdens beste!

Hatt hatt Tomas som lege i snart 20 år. Super fornøyd. Han har alltid et oppmuntrende smil og glimt i øyet. Hører på hva jeg har å si, og handler når det er nødvendig.

En lege som ser deg.

Du føler deg i trygge hender hos Dr.Kiepiela.Han er imøtekommende,sympatisk,grundig og lyttende.Han gir bestandig inntrykk av å ha god tid til nettopp deg!

Topp lege

Jeg er meget fornøyd med oppfølgingen av denne legen.
Han tar seg tid, og lytter til problemene. Stiller de riktige kritiske spørsmålene, og gir en god trygghet.

Empatisk, dyktig og punktlig!

Jeg hadde Tomas som fastlege i mange år, men måtte dessverre bytte når jeg flyttet til et annet fylke. Skulle virkelig ønske legen min hadde blitt med på lasset. :-)

Kort fortalt er han en meget empatisk mann, som alltid tar deg alvorlig. Han sitter alltid med ansiktet mot deg når du forklarer, og lytter med øyne og ører.
Du vil alltid bli helhetlig vurdert og behandlet.

Han er ekstremt faglig dyktig, og nøler ikke med å utrede om du føler deg usikker.

Som andre har sagt tidligere, så er denne mannen usedvanlig punktlig. :-) Dette klarer han samtidig som du føler at han har all verdens tid til deg. Min nåværende fastlege kunne ha lært ett og annet av han.

Jeg kan med god samvittighet anbefale Tomas som fastlege. Han tar vare på store som små, og alltid med en hyggelig velkomst.