Tomas Kiepiela

Tlf: 32 80 92 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tomas Kiepiela er en av 60 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tomas Kiepiela

Verdens beste!

Hatt hatt Tomas som lege i snart 20 år. Super fornøyd. Han har alltid et oppmuntrende smil og glimt i øyet. Hører på hva jeg har å si, og handler når det er nødvendig.

En lege som ser deg.

Du føler deg i trygge hender hos Dr.Kiepiela.Han er imøtekommende,sympatisk,grundig og lyttende.Han gir bestandig inntrykk av å ha god tid til nettopp deg!

Topp lege

Jeg er meget fornøyd med oppfølgingen av denne legen.
Han tar seg tid, og lytter til problemene. Stiller de riktige kritiske spørsmålene, og gir en god trygghet.

Empatisk, dyktig og punktlig!

Jeg hadde Tomas som fastlege i mange år, men måtte dessverre bytte når jeg flyttet til et annet fylke. Skulle virkelig ønske legen min hadde blitt med på lasset. :-)

Kort fortalt er han en meget empatisk mann, som alltid tar deg alvorlig. Han sitter alltid med ansiktet mot deg når du forklarer, og lytter med øyne og ører.
Du vil alltid bli helhetlig vurdert og behandlet.

Han er ekstremt faglig dyktig, og nøler ikke med å utrede om du føler deg usikker.

Som andre har sagt tidligere, så er denne mannen usedvanlig punktlig. :-) Dette klarer han samtidig som du føler at han har all verdens tid til deg. Min nåværende fastlege kunne ha lært ett og annet av han.

Jeg kan med god samvittighet anbefale Tomas som fastlege. Han tar vare på store som små, og alltid med en hyggelig velkomst.

Den beste fastlegen som finnes!

Dr Kiepiela er en fastlege av de sjeldne. Han er faglig dyktig, flink til å forklare, og lytter og ser meg som pasient. Han har empati og viser en sjelden medmenneskelighet. Det er aldri forsinkelser hos han, noe som betyr mye for meg i en travel hverdag. samtidig følernjeg at han alltid har god tid når man sitter der.
Jeg kan varmt anbefale dr Kiepiela. Ser han har full liste, så det er nok vanskelig å få plass her og det forstår jeg godt, så flink som han er.

Den beste legen jeg vet om!

Kort ventetid, har tid til å lytte, tar alle henvendelser seriøst, setter seg godt inn i problemet og kommer med gode løsninger. Har vært pasient hos han i 15 år og er storveis fornøyd.

Jeg har vært en pasient av Dr Kiepiela for to år, og er veldig fornøyd. Det er godt å ha en lege som virkelig lytter til deg og tar deg på alvor. Alltid punktlig, ansatte er vennlige, og laboratoriearbeidere svært dyktige. Sterkt anbefalt.

Presis og alltid godt humør

Jeg er veldig inponert over kipielas punklighet. Har du time halv blir du alltid ropt inn halv. Han er alltid blid. Har hatt han som fastlege i 12 år nå og har aldri sett en sur mine. Han har alltid god tid til meg. Anbefales!!!

Super lege

Bodde i Drammen i noen år og hadde han som fastlege. Fantastisk flink til å lytte,gi gode råd og vise empati! Har flyttet hjem igjen nå og finner ikke like dyktig lege, han er sjelden.

Kjempebra!

Er veldig fornøyd, kunne ikke vært bedre!

15-20 minutter ventetid for å komme gjennom på telefon til legesenteret er i meste laget. Men gjelder vel alle sentrene, har jeg hørt.

Bare positive opplevelser!

Tar seg alltid god tid, er hyggelig, og gir alltid gode forklaringer!
Sjelden forsinket.

Lydhør, flink og støttende!

Jeg har bare gode ord å si om doktor Kiepiela.
Flink, oppdatert og profesjonell lege med en veldig god evne til å se meg som menneske! Tar alltid grundige undersøkelser, og får meg til å føle meg trygg.
SMS tjenesten til legesenteret fungerer veldig godt, og da er det lett å komme i kontakt for timebestilling. Han er sjelden forsinket, men man føler allikevel alltid at han har tid når man er hos han på time.
En fastlege jeg varmt kan anbefale!

Drammens beste fastlege!

Jeg har hatt dr Tomas Kiepiela som fastlege i snart 10 år.
Han fremstår veldig profesjonell, dyktig og oppdatert, og viser stor menneskelig forståelse og empati. Han er en positiv, inspirerende og reflektert doktor, som er utrolig god å prate med og flink til å lytte. Jeg føler at jeg får kloke innspill, trøst og oppmuntring, når jeg trenger det - og alltid god og tillitsfull behandling.
Han har respekt for min tid, det er sjelden han er forsinket- uten at dette går på bekostning av en følelse av at han alltid har god tid til meg når jeg er på time der.
Jeg får alltid hjelp når jeg trenger det, og jeg vet jeg er i trygge hender med han som fastlege. Jeg kan varmt anbefale dr Kiepiela!
Og PS: SMS-tjenesten til legesenteret er veldig bra!

Hyggelig lege som tar pasientene på alvor

Hyggelig lege som tar pasientene på alvor, men litt lang ventetid for å få svar på telefonen.

Den beste!

Har alle kvaliteter en lege bør ha! Tar seg god tid, lytter til hva du har å si, tar deg på alvor uansett hva du har på hjertet, gjør alltid grundige undersøkelser. Føler meg alltid trygg her!

Helhetlig behandling

Kiepiela tar pasienten på alvor, lytter til hva man har på hjertet, veileder godt og er flink til å se hele mennesket.

Dyktig både faglig og menneskelig

Thomas er en fantastisk lege. Han lytter og snakker med meg, og ikke pc'n ! Han er faglig flink, gir gode behandlingstilbud og følger meg godt opp . Han er alltid tilstedeværende ,og jeg får den tiden jeg trenger !

Den beste fastlegen jeg har hatt

Kiepiela er en meget habil lege og gir inntrykk av ro og trygghet. Han følger opp der det er nødvendig eller han har gitt beskjed om at dette vil du få beskjed om. Faglig er han meget sterk. Han er en god lytter og meget tillitsfull.