Tomas Kiepiela

Autorisasjon (1999)

Tomas Kiepiela er en av 83 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Tomas Kiepiela

Tilstede, kunnskapsrik og seriøs

Tusen takk for at du er min fastlege. Er så godt å ha en lege som er tilstede og lyttende samtidig som han er veldig faglig dyktig.

Ordentlig lege

Har vært min lege i over 20 år, virkelig tillitsfull. Kommer med klare råd, lytter til meg og guider meg som en lege burde gjøre.
Trur mange er ute etter en lege som gjør som de ønsker, Tomas forteller deg hva som er best for deg og din helse.

Beste legen

Den beste legen jeg har hatt!
Hyggelig og møter deg med et smil. Han er god til å lytte, er rolig og tar seg tid. Dyktig. God på å forklare.

Empatisk, blid og trygg

Denne legen er jeg godt fornøyd med. Han er hyggelig og fremstår med empati. Han virker faglig trygg, der han henviser videre dersom det er behov for det.
Jeg synes han har en god balanse mellom å være rask/effektiv og grundig, dvs. at han tar seg tid når han ser at det er behov for det. Han har hjulpet meg mye.

Dårlig kommunikasjon

Jeg vet ikke om det er jeg som er vanskelig. Har hatt Thomas som lege i alle år. Flink lege, men aldri følt at jeg har blitt tatt 100% seriøst, og har det vært noe så har jeg sjeldent fått et ordentlig svar på hva det eventuelt er. Litt synd ettersom det er mange som er veldig fornøyd med han, og han virker som en veldig god lege.