Grev Wedel Legesenter

Losjeplassen 8 3015 Drammen

Siste vurderinger av Grev Wedel Legesenter

Kjernekar!

Lege: Erik Christian Reine Skrevet

Dr. Reine har vært min lege i 30 år, både som bedriftslege og fastlege. Han er en lege som det er lett å snakke med om det meste.

Blid, kunnskapsrik, har humor

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Vært hos han sammen med mannen min flere ganger. Han er mannen mins fastlege. Han har lyttet og gjorde alt han kunne for å hjelpe. Mannen min hadde alvorlig sykdom, han brydde seg og spurte hvordan det gikk med meg. Han er flink og også medmenneske. Har sporty og har humor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Den beste fastlegen! Han innehar så mye menneskelighet og så utrolig mye kunnskap! Han er en lege som gjør det en lege skal gjøre; nemlig å få pasienten til å føle seg hørt og sett, i tillegg til å denne kunnskapen jeg nevner over. Man kan alltid føle seg sikker på at han kan yrket sitt til fingerspissen! I tillegg bruker han tid på pasienten, og kommer med mange gode råd i forhold til alt man lurer på. Anbefales på det sterkeste!

Faktisk en av de bedre legene jeg har hatt.ble godt mottatt og fikk god tillit til ham..kan trygt anbefale ham

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Følte jeg ble tatt på alvor av denne legen ..fikk tillit til ham ganske fort..tok seg tid til å forklare alt for meg .så han kan jeg anbefale på det varmeste

Uforutsigbar i humøret

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Opplever han forskjellig fra gang til gang. Enkelte ganger kan han virke interessert i meg som person, mens andre ganger totalt uinteressert. Jeg føler at han noen ganger ikke tar meg på alvor, at jeg ikke blir respektert og møtt, at han ikke har tillit til det jeg formidler.
Av denne grunn får jeg heller ikke tillit til ham, selv om han kan sin medisin i teorien. Jeg savner den gode samtalen med faglig innhold, som gir meg tryggheten jeg har behov for som pasient.