Grev Wedel Legesenter

Telefonnummer32 80 92 3032 80 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losjeplassen 8 3015 Drammen

Siste vurderinger av Grev Wedel Legesenter

Arrogant og belærende

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Unødvendig mye feil med resepter som aldri kommer til apoteket, selv etter mange purringer er de fremdeles ikke på plass.
Flink med fysiske undersøkelser men har lite eller ingen forståelse for psykiske plager som spiseforstyrrelsene og indre stress.
Henvisninger til spesialist blir aldri sendt og jeg endte hele forholdet med enda mindre tro på meg selv en det jeg hadde da jeg gikk inn. Møtte veggen hos Kjetil

«Du trenger ikke hjelp»

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Var inne hos han for at jeg slet mye med tanker og har aldri fått hjelp men denne gangen ville jeg ha hjelp. Jeg trengte hjelp for fult nå. Var noen mnd til jeg fylte 18 og jeg ville inn på bup, komentaren til Dr. Johansen var «sikker på du ikke vil vente så du kan komme inn psykolog for dem over 18?» ja vet du hva, bår man søiter med dårlige tanker og faktisk søker hjelp så vil man selfølgelig vente i 5mnd på hjelp

Evne til selvkritikk!

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

En dårlig start kan muligens sies... MEN, en evne til å se egne feil har han, og inntrykket endret seg FULLSTENDIG etter neste besøk. Trygg, kunnskapsrik tenker jeg, og evne til å lytte. Blir bra dette ;-) Effektiv til å videreformidle beskjeder, både tilbakemeldinger OG få avgårde henvisninger! Faktisk en svært så hyggelig og trygg personlighet når en tar seg tid til å bli litt kjent med han. Total inntrykk fullstendig endret!

Dårlig kommunikasjon

Lege: Tomas Kiepiela Skrevet

Jeg vet ikke om det er jeg som er vanskelig. Har hatt Thomas som lege i alle år. Flink lege, men aldri følt at jeg har blitt tatt 100% seriøst, og har det vært noe så har jeg sjeldent fått et ordentlig svar på hva det eventuelt er. Litt synd ettersom det er mange som er veldig fornøyd med han, og han virker som en veldig god lege.

Kunnskapsrik, empatisk, til å stole på

Lege: Erik Christian Reine Skrevet

Erik er en fantastisk lege. Har brukt han siden jeg var barn, og han er alltid grundig, empatisk, lytter og følger nøye opp. Han er effektiv og henviser videre ved behov. Nå nærmer det seg hans pensjonisttilværelse, og jeg tror ingen ny lege klarer å gjøre meg så trygg og få min tillit som han. Så det gruer jeg meg til. En rett og slett dyktig og fantastisk lege og menneske. Tommel opp!!!