Grev Wedel Legesenter

Losjeplassen 8 3015 Drammen

Siste vurderinger av Grev Wedel Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Den beste fastlegen! Han innehar så mye menneskelighet og så utrolig mye kunnskap! Han er en lege som gjør det en lege skal gjøre; nemlig å få pasienten til å føle seg hørt og sett, i tillegg til å denne kunnskapen jeg nevner over. Man kan alltid føle seg sikker på at han kan yrket sitt til fingerspissen! I tillegg bruker han tid på pasienten, og kommer med mange gode råd i forhold til alt man lurer på. Anbefales på det sterkeste!

Faktisk en av de bedre legene jeg har hatt.ble godt mottatt og fikk god tillit til ham..kan trygt anbefale ham

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Følte jeg ble tatt på alvor av denne legen ..fikk tillit til ham ganske fort..tok seg tid til å forklare alt for meg .så han kan jeg anbefale på det varmeste

Uforutsigbar i humøret

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Opplever han forskjellig fra gang til gang. Enkelte ganger kan han virke interessert i meg som person, mens andre ganger totalt uinteressert. Jeg føler at han noen ganger ikke tar meg på alvor, at jeg ikke blir respektert og møtt, at han ikke har tillit til det jeg formidler.
Av denne grunn får jeg heller ikke tillit til ham, selv om han kan sin medisin i teorien. Jeg savner den gode samtalen med faglig innhold, som gir meg tryggheten jeg har behov for som pasient.

Spesiell - men god !

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Opplever han som veldig lyttende og god når det man trenger det. Og sikkelig ungdommelig til vanlig, mot meg som er ungdom. Den ene gangen jeg virkelig trengte det brukte han god tid med meg og viste at han har forståelse for mennesker. Til daglig når jeg trenger små ting bruker vi aldri mer enn fem min. Morsom og VELDIG uformell person til vanlig. Jeg liker kombinasjonen. Effektiv og god lege. Virker i tillegg ut som en bra person.

Trygg, pålitelig, best

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

En fantastisk lege, profesjonell, svarer på det du trenger og følger opp det du måtte lure på. Min aller beste fastlege noensinne