Grev Wedel Legesenter

Telefonnummer32 80 92 3032 80 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losjeplassen 8 3015 Drammen

Siste vurderinger av Grev Wedel Legesenter

Fantastisk

Lege: Erik Christian Reine Skrevet

Har hatt reine som lege siden jeg ble født, og mine barn har han også som fastlege.
Må si jeg oppriktig gruer meg til han går av som pensjonist, kommer aldri til å finne en lege som skjønner meg som han. Flink til å lytte og komme med løsninger.

Trygg og proffisionell

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Har vært hos min fast lege Kjetil 3 ganger som pasient.
Jeg er selv anestesi sykepleier, og kunde se ganske snart at han kunde sitt fag.
Han er en god lyssnare, ser på pasienten, ikke som mange andre leger ,ser i datorn når man taler til legen.
Hyggelig, tar tid med pasienten, og mye proffisionell.
Man føler seg trygg.
Wedel ska være glade at få en så bra lege.

Arrogant og belærende

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Unødvendig mye feil med resepter som aldri kommer til apoteket, selv etter mange purringer er de fremdeles ikke på plass.
Flink med fysiske undersøkelser men har lite eller ingen forståelse for psykiske plager som spiseforstyrrelsene og indre stress.
Henvisninger til spesialist blir aldri sendt og jeg endte hele forholdet med enda mindre tro på meg selv en det jeg hadde da jeg gikk inn. Møtte veggen hos Kjetil

«Du trenger ikke hjelp»

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Var inne hos han for at jeg slet mye med tanker og har aldri fått hjelp men denne gangen ville jeg ha hjelp. Jeg trengte hjelp for fult nå. Var noen mnd til jeg fylte 18 og jeg ville inn på bup, komentaren til Dr. Johansen var «sikker på du ikke vil vente så du kan komme inn psykolog for dem over 18?» ja vet du hva, bår man søiter med dårlige tanker og faktisk søker hjelp så vil man selfølgelig vente i 5mnd på hjelp

Evne til selvkritikk!

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

En dårlig start kan muligens sies... MEN, en evne til å se egne feil har han, og inntrykket endret seg FULLSTENDIG etter neste besøk. Trygg, kunnskapsrik tenker jeg, og evne til å lytte. Blir bra dette ;-) Effektiv til å videreformidle beskjeder, både tilbakemeldinger OG få avgårde henvisninger! Faktisk en svært så hyggelig og trygg personlighet når en tar seg tid til å bli litt kjent med han. Total inntrykk fullstendig endret!