Grev Wedel Legesenter

Losjeplassen 8 3015 Drammen

Siste vurderinger av Grev Wedel Legesenter

Kunnskapsrik, empatisk , jovial

Lege: Erik Christian Reine Skrevet

Vært legen min i ca 30 år, nå er han også legen til datteren min. Han er enestående. Veldig ærlig, god til og lytte og faglig god. Kunne ikke hatt en bedre doktor.

Empatisk, blid og trygg

Lege: Tomas Kiepiela Skrevet

Denne legen er jeg godt fornøyd med. Han er hyggelig og fremstår med empati. Han virker faglig trygg, der han henviser videre dersom det er behov for det.
Jeg synes han har en god balanse mellom å være rask/effektiv og grundig, dvs. at han tar seg tid når han ser at det er behov for det. Han har hjulpet meg mye.

Kjernekar!

Lege: Erik Christian Reine Skrevet

Dr. Reine har vært min lege i 30 år, både som bedriftslege og fastlege. Han er en lege som det er lett å snakke med om det meste.

Blid, kunnskapsrik, har humor

Lege: Kjetil Bjerke-Johansen Skrevet

Vært hos han sammen med mannen min flere ganger. Han er mannen mins fastlege. Han har lyttet og gjorde alt han kunne for å hjelpe. Mannen min hadde alvorlig sykdom, han brydde seg og spurte hvordan det gikk med meg. Han er flink og også medmenneske. Har sporty og har humor.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jai Paul Singh Dhillon Skrevet

Den beste fastlegen! Han innehar så mye menneskelighet og så utrolig mye kunnskap! Han er en lege som gjør det en lege skal gjøre; nemlig å få pasienten til å føle seg hørt og sett, i tillegg til å denne kunnskapen jeg nevner over. Man kan alltid føle seg sikker på at han kan yrket sitt til fingerspissen! I tillegg bruker han tid på pasienten, og kommer med mange gode råd i forhold til alt man lurer på. Anbefales på det sterkeste!