Erik Dag Knudsen

Autorisasjon (1983)

Konnerud Legesenter Telefonnummer32 88 81 0032 88 81 ...
Thorsbergv 6 3032 Drammen
Erik Dag Knudsen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Erik Dag Knudsen

Lytter, forstår og agerer

Min familie har brukt Dag Erik i alle år, og vi kunne ikke bedt om en bedre lege.

Selv har jeg kun brukt han det siste året, på grunn av psykiske problemer, og jeg har opplevd å bli hørt og tatt seriøst. Han har tatt grep både ift. DPS og NAV, og vært rask ute med alt han har lovet.

Ser at mange klager på ventetiden, noe jeg antar skyldes at han er så flink, og at de fleste ønsker å fortssette å bruke han. Jeg har ofte måttet vente en stund, men aldri mer enn 30 minutter, som jeg mener er godt innenfor rimelighetens grenser.

Jeg venter gladelig 30 minutter for god helse!

Flink og dyktig lege men sur kontordame

Kontordamen er utrolig sur og gretten. Frekk i telefonen ved flere anledninger. Bortsett fra det er legen kjempeflink og dyktig, snill og varm.

Faglig dyktig og et stort medmenneske

Har hatt Knudsen som fastlege i mange år og kunne aldri tenkt meg å bytte til noen andre. Knudsen er veldig faglig dyktig. Han lytter til pasientens opplevelse av sin situasjon og er oppriktig interessert i å gjøre sitt beste for å hjelpe deg som pasient. Han gjør sitt beste for å forstå hvordan du som pasient opplever din egen situasjon og ikke bare hvordan han som lege opplever situasjonen utenfra. Han er rett og slett en dyktig lege og et stort medmenneske. Han kontakter deg til og med utenom sin arbeidstid og i helger dersom det skulle være noe spesielt. Til og med på selveste julaften kan man oppleve å motta en telefon fra Knudsen,med ønske om en god jul,om han vet at du er i en vanskelig situasjon i livet. En enestående fastlege som anbefales på det sterkeste.

Kjempe dyktig

Dyktig lege som er hyggelig, dyktig og omgjengelig. Trives godt med Erik Dag som fastlege. Sterk anbefaling

Dyktig lege

Erik er en lege som følger opp pasienten utover vanlig arbeidstid, lørdager og kvelder hender det han ringer. Bytter ikke lege før jeg må. Dyktige medarbeidere ellers også.